logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung ogłasza globalny konkurs kreatywny #Bespokedesignedbyyou

  PR 14.07.2021, przeczytano 427 razy
ilustracjastrzałka

7 lipca wystartował globalny konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou. Formuła konkursu jest ściśle związana z niedawną premierą linii lodówek Bespoke - to właśnie wokół niej skupia się kreatywne zadanie dla uczestników. Celem konkursu jest wyłonienie prawdziwych artystycznych talentów. Miejsce 1. nagrodzone zostanie lodówką Bespoke własnego projektu i kwotą aż 5000 €.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-oglasza-globalny-konkurs-kreatywny-bespokedesignedbyyou,392274,artykul.html

Personalizowane lodówki z linii Bespoke nie tylko zaspokajają indywidualne potrzeby użytkowników w zakresie funkcjonalności i wygody podczas codziennego użytkowania, ale także – dzięki możliwości wyboru paneli, dostępnych w różnych kolorach i materiałach wykończeniowych - stanowią mocny element wystroju pomieszczenia w każdym stylu. Konkurs #BespokeDesignedByYou ma za zadanie odsłonić jeszcze bardziej kreatywne oblicze lodówek Bespoke. Samsung zaprasza artystów, projektantów oraz grafików – zarówno amatorów, jak i profesjonalistów – do udziału w letnim konkursie #BespokeDesignedByYou na najlepsze projekty panelu frontowego lodówki Bespoke.

Ambasadorkami konkursu są Kelly Hoppen CBE, wielokrotnie nagradzana brytyjska projektantka wnętrz i elementów wystroju oraz londyński projektant Yinka Ilori. Każdy z projektantów stworzył unikalny projekt panelu lodówki Bespoke, odzwierciedlający ich indywidualny styl, inspirując do działania i podjęcia wyzwania konkursowego.

Konkurs rozpoczął się w środę 7 lipca. Zgłoszenia należy przesyłać za pośrednictwem formularza online, znajdującego się na instagramowym bio @Samsung_bespoke, nie później niż do północy w piątek 30 lipca br.

Na zwycięzców czekają wyjątkowe nagrody.

1 miejsce – 5000 € oraz:

  • Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu
  • Ekspozycja zwycięskiego projektu w sklepie Samsung King’s Cross w Londynie
  • Publikacja w październikowej edycji magazynu Wallpaper* (w sprzedaży 9 września 2021).

2. miejsce – 2000 € oraz:

  • Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu

3 miejsce – 1000 € oraz:

  • Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu

Dodatkowo:

  • Autorzy 15 najlepszych projektów zostaną nagrodzeni odkurzaczami Samsung Jet Turbo
  • Wszyscy uczestnicy otrzymają roczną cyfrową subskrypcję Wallpaper

Więcej informacji o konkursie Samsung #BespokeDesignedByYou można znaleźć TUTAJ.

Źródło: Samsung Electronics Co., Ltd.

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Łukasz Majewski w jury konkursu IAB Mixx Awards 2021
Łukasz Majewski, head of PR & communications w VMLY&R Poland, zasiada w jury piętnastej edycji IAB MIXX Awards. To konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność.
Dawid Szczepaniak nominowany do nagrody Creative Leader of the Year
Creativepool ogłosił coroczną shortlistę stu dwudziestu trzech kreatywnych z całego świata nominowanych do nagrody Creative Leader of the Year. Trafiło na nią aż 9 ekspertów z VMLY&R, w tym z polskiego oddziału agencji - Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer.
Samsung ogłasza konkurs „Projektuj z Bespoke”
19 lipca wystartował konkurs Samsung skierowany do studentów, architektów, projektantów oraz stylistów wnętrz. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie kuchni z uwzględnieniem lodówki Bespoke oraz innego wybranego sprzętu kuchennego marki Samsung. Łączna pula nagród wynosi 20 000 PLN brutto.
Kampania „Polska Kronika Amica”, zrealizowana we współpracy z agencją H2H.tech, otrzymała nagrody Golden Arrow w dwóch kategoriach: wysyłka bezpośrednia B2B oraz promocja sprzedaży B2B. Uwagę jury zwrócił także projekt „Dekady Amica”, który zdobył wyróżnienie w kategorii program lojalnościowy B2B. Wyniki zostały ogłoszone...
Google ogłasza pierwszą polską edycję YouTube Works Awards. W konkursie nagrodzeni zostaną marketerzy i agencje, którzy odpowiadają za najodważniejsze i najskuteczniejsze kampanie reklamowe na platformie YouTube. To pierwszy konkurs w Polsce, który doceni jednocześnie kreatywność i efektywność działań reklamowych. Zgłoszenia potrwają do 15 września, a nagrody...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764