logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung postawił na Times Square ekran o wielkości pięciu kortów tenisowych

  PR 19.06.2019, przeczytano 447 razy
ilustracjastrzałka

Samsung Electronics ukończył instalację ogromnych wyświetlaczy LED na kultowym budynku One Times Square w Nowym Jorku. Wyświetlacze zajmują powierzchnię 1081 metrów kwadratowych i tworzą jedną z największych i najdroższych tego typu instalacji na świecie. Ekrany umieszczone w samym centrum najważniejszej „sceny reklamowej” świata, służą do wyświetlania dowolnych treści reklamowych oraz transmisji na żywo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-postawil-na-times-square-ekran-o-wielkosci-pieciu-kortow-tenisowych,382946,artykul.html

Nowojorski Times Square to nie tylko miejsce o dużym natężeniu ruchu, ale także symboliczne centrum amerykańskiej kultury i handlu,. Budynek One Times Square, zarządzany przez działającą na rynku nieruchomości firmę Jamestown, to najbardziej rozpoznawalny obiekt na Times Squre. Na szczycie 25-piętrowej budowli umieszczona jest słynna, opadająca w ostatni wieczór roku kula, która stanowi centralny punkt nowojorskich tradycji sylwestrowych.

Za zaprojektowanie, dostawę, produkcję i instalację wyświetlaczy odpowiedzialna była firma PRISMVIEW, spółka zależna Samsung Electronics America. Do budowy ścian LED wykorzystane zostały ekrany Samsung LED serii XPS o wzmocnionej konstrukcji gwarantującej nieprzerwane wyświetlanie spójnych kolorystycznie treści w każdych warunkach. Modele XPS 160 i XPS 080 zamontowane na One Times Square charakteryzują się także zaawansowaną kalibracją kolorów, energooszczędną konstrukcją i najwyższej jakości diodami LED.

ilustracjastrzałka

Cały trzymiesięczny proces budowy tego niezwykłego ekranu można zobaczyć na specjalnie przygotowanym filmie poklatkowym (timelapse). Przedstawiono w nim działanie wyświetlaczy zarówno w dzień, jak i w nocy oraz ich trwałość, dzięki której mogą wytrzymać ekstremalne warunki atmosferyczne.

ilustracjastrzałka

Źródło: Samsung

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II edycja warsztatów aplikacyjnych z Avery Dennison i Integart
W imieniu Avery Dennison Graphic Academy oraz Integart zapraszamy do wzięcia udziału w II edycji jednodniowych warsztatów aplikacyjnych – Oklej auto jak Mistrz!
Avtek DS Dual – dwustronny monitor do profesjonalnych zastosowań
DS Dual to innowacyjne spojrzenie na wyświetlanie treści – dwa profesjonalne ekrany w jednej obudowie, system montażu podwieszanego na suficie zamiast standardowego mocowania na ścianie sprawdzi się w witrynach sklepowych, restauracjach, a także na targach czy konferencjach. Jedno, samodzielne urządzenie może wyświetlać zróżnicowane treści reklamowe i informacyjne -...
Agencja Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny i realizację kampanii promocyjnej dla marki własnej Decathlon – Kipsta.
Big Picture poprowadzi komunikację PR Europejskiego
W drugiej połowie listopada Europejski, historyczny kompleks, mieszczący dotąd hotel, biura i restauracje, otworzy swoje podwoje jeszcze szerzej i zaprosi warszawiaków do nowych przestrzeni w części handlowej: Europejski Boutiques i HE Concept Store. W strefie butikowej miłośnicy wysmakowanych zakupów będą mogli znaleźć salony znanych luksusowych marek, HE Concept...
Up&More, agencja interaktywna 360 specjalizująca się w działaniach komunikacji zintegrowanej, opracowała Poradnik Marketingu Aplikacji Mobilnych, kompleksowy dokument opisujący cały proces związany z działaniami promocyjnymi wokół aplikacji mobilnych. Poradnik został objęty honorowym patronatem IAB Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764