logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung postawił na Times Square ekran o wielkości pięciu kortów tenisowych

  PR 19.06.2019, przeczytano 1836 razy
ilustracjastrzałka

Samsung Electronics ukończył instalację ogromnych wyświetlaczy LED na kultowym budynku One Times Square w Nowym Jorku. Wyświetlacze zajmują powierzchnię 1081 metrów kwadratowych i tworzą jedną z największych i najdroższych tego typu instalacji na świecie. Ekrany umieszczone w samym centrum najważniejszej „sceny reklamowej” świata, służą do wyświetlania dowolnych treści reklamowych oraz transmisji na żywo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-postawil-na-times-square-ekran-o-wielkosci-pieciu-kortow-tenisowych,382946,artykul.html

Nowojorski Times Square to nie tylko miejsce o dużym natężeniu ruchu, ale także symboliczne centrum amerykańskiej kultury i handlu,. Budynek One Times Square, zarządzany przez działającą na rynku nieruchomości firmę Jamestown, to najbardziej rozpoznawalny obiekt na Times Squre. Na szczycie 25-piętrowej budowli umieszczona jest słynna, opadająca w ostatni wieczór roku kula, która stanowi centralny punkt nowojorskich tradycji sylwestrowych.

Za zaprojektowanie, dostawę, produkcję i instalację wyświetlaczy odpowiedzialna była firma PRISMVIEW, spółka zależna Samsung Electronics America. Do budowy ścian LED wykorzystane zostały ekrany Samsung LED serii XPS o wzmocnionej konstrukcji gwarantującej nieprzerwane wyświetlanie spójnych kolorystycznie treści w każdych warunkach. Modele XPS 160 i XPS 080 zamontowane na One Times Square charakteryzują się także zaawansowaną kalibracją kolorów, energooszczędną konstrukcją i najwyższej jakości diodami LED.

ilustracjastrzałka

Cały trzymiesięczny proces budowy tego niezwykłego ekranu można zobaczyć na specjalnie przygotowanym filmie poklatkowym (timelapse). Przedstawiono w nim działanie wyświetlaczy zarówno w dzień, jak i w nocy oraz ich trwałość, dzięki której mogą wytrzymać ekstremalne warunki atmosferyczne.

ilustracjastrzałka

Źródło: Samsung

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764