logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung postawił na Times Square ekran o wielkości pięciu kortów tenisowych

  PR 19.06.2019, przeczytano 562 razy
ilustracjastrzałka

Samsung Electronics ukończył instalację ogromnych wyświetlaczy LED na kultowym budynku One Times Square w Nowym Jorku. Wyświetlacze zajmują powierzchnię 1081 metrów kwadratowych i tworzą jedną z największych i najdroższych tego typu instalacji na świecie. Ekrany umieszczone w samym centrum najważniejszej „sceny reklamowej” świata, służą do wyświetlania dowolnych treści reklamowych oraz transmisji na żywo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-postawil-na-times-square-ekran-o-wielkosci-pieciu-kortow-tenisowych,382946,artykul.html

Nowojorski Times Square to nie tylko miejsce o dużym natężeniu ruchu, ale także symboliczne centrum amerykańskiej kultury i handlu,. Budynek One Times Square, zarządzany przez działającą na rynku nieruchomości firmę Jamestown, to najbardziej rozpoznawalny obiekt na Times Squre. Na szczycie 25-piętrowej budowli umieszczona jest słynna, opadająca w ostatni wieczór roku kula, która stanowi centralny punkt nowojorskich tradycji sylwestrowych.

Za zaprojektowanie, dostawę, produkcję i instalację wyświetlaczy odpowiedzialna była firma PRISMVIEW, spółka zależna Samsung Electronics America. Do budowy ścian LED wykorzystane zostały ekrany Samsung LED serii XPS o wzmocnionej konstrukcji gwarantującej nieprzerwane wyświetlanie spójnych kolorystycznie treści w każdych warunkach. Modele XPS 160 i XPS 080 zamontowane na One Times Square charakteryzują się także zaawansowaną kalibracją kolorów, energooszczędną konstrukcją i najwyższej jakości diodami LED.

ilustracjastrzałka

Cały trzymiesięczny proces budowy tego niezwykłego ekranu można zobaczyć na specjalnie przygotowanym filmie poklatkowym (timelapse). Przedstawiono w nim działanie wyświetlaczy zarówno w dzień, jak i w nocy oraz ich trwałość, dzięki której mogą wytrzymać ekstremalne warunki atmosferyczne.

ilustracjastrzałka

Źródło: Samsung

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni Otwarte z ploterami Mutoh w Poznaniu
Po Krakowie i Warszawie, Atrium Centrum Ploterowe oraz IKONOS zapraszają na Dni Otwarte, do pozostałych oddziałów firmy – w najbliższy piątek, 29 maja wielkoformatowe drukarki Mutoh będą prezentowały swoje możliwości w Poznaniu.
Kampania społeczna „Zachowaj zdrowy dystans”
Centrum Handlowe Turawa Park uruchamia kampanię ZACHOWAJ ZDROWY DYSTANS, której celem jest zwrócenie uwagi na istotę pozytywnego myślenia oraz rolę szeroko rozumianego dystansu w naszym codziennym życiu. Do akcji zaproszeni zostali między innymi mieszkańcy Opolszczyzny, psychologowie i trenerzy rozwoju osobistego.
Eurocash z kampanią doceniającą przedsiębiorców
„Herosi Codzienności” to kampania edukacyjno-społeczna, której celem jest pokazanie roli handlu niezależnego w czasie epidemii i na co dzień. W jej ramach prowadzone są działania w mediach społecznościowych i na portalach internetowych.
Sterowiec Goodyear Blimp wraca do Europy
Kultowy symbol powraca. Po raz pierwszy od prawie dekady legendarny sterowiec Goodyear Blimp pojawi się nad Europą. Powrót sterowca jest najnowszą z serii działań wspierających biznes Goodyear na Starym Kontynencie. Wsparcie to obejmuje m.in. odświeżoną w ciągu ostatnich 18 miesięcy, wielokrotnie nagradzaną, europejską ofertę produktową, wprowadzenie możliwości...
Szczera reklama czyli marketing w czasie pandemii
Pandemia postawiła firmy przed nie lada wyzwaniem. Z powodu obowiązujących obostrzeń dotyczących podróżowania, konieczności zachowania dystansu społecznego oraz odwołania wielu wydarzeń zdobywanie nowych partnerów biznesowych jest teraz trudniejsze niż kiedykolwiek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764