logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung poszukuje największych talentów na Tiktoku

  PR 31.08.2021, przeczytano 456 razy
ilustracjastrzałka

Samsung pod patronatem TikTok Polska organizuje Galaxy Awards – pierwszy w Polsce konkurs, który pozwoli wyłonić najbardziej nietuzinkowe postacie prezentujące swoją twórczość na TikToku w pięciu różnych kategoriach. Na najbardziej kreatywnych i utalentowanych twórców czekają cenne nagrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-poszukuje-najwiekszych-talentow-na-tiktoku,392820,artykul.html

Samsung startuje z konkursem Galaxy Awards, skierowanym do młodych, zdolnych twórców działających na platformie rozrywkowej TikTok. Uczestnicy mają szansę zaprezentować swój talent w czterech kategoriach konkursowych. Na nagrodę może liczyć także twórca, który zyska największe uznanie publiczności. Zgłoszeń kandydatów można dokonywać od 31 sierpnia na stronie GalaxyAwards.samsung.pl. Nabór kandydatów potrwa do 20 września, a lista nagrodzonych zostanie ogłoszona 19 października podczas finałowej gali Galaxy Awards.

Nagrody Galaxy Awards zostaną przyznane w pięciu kategoriach: talent muzyczny/taneczny, talent aktorski, talent foto-video, talent nieszablonowy i nagroda publiczności. Laureatów konkursowych wyłoni jury, w którym zasiądą Magdalena Sielachowicz-Nowakowska (Head of Marketing ,Samsung Electronics Polska), Dominika Skirlo (Creative Strategist, TikTok), Mih Michalski (Współzałożyciel i CEO newonce.media), a także piosenkarka i autorka tekstów – Rosalie, oraz jeden z najsłynniejszych twórców Polskiego TikToka – Kuba Norek. Dodatkową nagrodę w ramach specjalnej kategorii przyzna też publiczność. Najbardziej utalentowani twórcy w swoich kategoriach zostaną nagrodzeni smartfonami Samsung Galaxy A52s 5G  oraz nagrodą pieniężną w wysokości 10.000 PLN. Nominowani twórcy zostaną nagrodzeni również słuchawkami Galaxy Buds2.

Mechanika konkursu

Zgłoszenie kandydatów będą odbywały się za pośrednictwem dedykowanej strony, na której każdy będzie mógł zgłosić dowolnego artystę TikTok. W ramach specjalnego TikTok Hashtag Challenge artyści mogą się także zgłaszać do konkursu samodzielnie. W kolejnym etapie podczas obrad jury wyłonieni zostaną nominowani do konkursu. Spośród nominowanych publiczność typuje swoich ulubieńców w drodze głosowania, a jury wybiera zwycięzców w czterech pozostałych kategoriach.

Gala finałowa

Zwieńczeniem konkursu będzie niesamowita gala Galaxy Awards, podczas której ogłoszeni zostaną zwycięzcy. Odbędzie się ona 19 października 2021 r. w Kinotece w Pałacu Kultury i Nauki. Na uczestników finałowej gali czeka wiele niespodzianek.

Partnerem konkursu Galaxy Awards jest newonce. Za strategię, koncepcję i realizację assetów digitalowych odpowiada agencja VMLY&R. Za komunikację odpowiadają agencje VMLY&R, d*fusion communication oraz dom mediowy Starcom.

Źródło: Samsung

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764