logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung prezentuje nową erę w digital signage na wystawie ISE 2023

  PR 09.02.2023, przeczytano 1494 razy
ilustracjastrzałka

Na barcelońskiej wystawie urządzeń audio-wideo oraz integratorów systemów, Samsung przedstawił najnowsze technologie stworzone z myślą o zrównoważonej przyszłości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-prezentuje-nowa-ere-w-digital-signage-na-wystawie-ise-2023,398934,artykul.html

Firma Samsung przedstawiła przyszłość zrównoważonej cyfrowej komunikacji wizualnej na wystawie Integrated Systems Europe (ISE) 2023 w Barcelonie. Zaprezentowano rozwiązania i świadome ekologicznie działania ukierunkowane przez nową strategię środowiskową firmy.

– Cała nasza oferta rozwiązań digital signage jest wyrazem naszego zaangażowania w ekologię na co dzień oraz dążenia do zminimalizowania naszego wpływu na środowisko w drodze do gospodarki o bardziej zamkniętym obiegu – powiedział Hoon Chung, Wiceprezes Wykonawczy ds. Komunikacji Wizualnej w Samsung Electronics. – Cieszymy się, że możemy zaprezentować naszą wizję tego, jak inteligentne urządzenia do komunikacji wizualnej mają szansę przyczynić się do codziennej ochrony środowiska, pokazując na ISE niesamowite nowe możliwości dla firm.

Rozwój technologii budujących świadomość eko w rozwiązaniach digital signage

Na tegorocznej wystawie ISE Samsung przedstawił swoje inicjatywy w zakresie zrównoważonego rozwoju w oparciu o nową strategię środowiskową ogłoszoną we wrześniu 2022 r. Odwiedzający mogli zobaczyć, jak wizja środowiskowa Samsung staje się rzeczywistością,  miedzy innymi w strefie zrównoważonego rozwoju, gdzie zaprezentowano ekologiczne rozwiązania stosowane w produktach do cyfrowej komunikacji wizualnej. Rozwiązania te opierają się na pięciu etapach cyklu życia produktu: pozyskiwaniu, produkcji, dystrybucji, użytkowaniu i recyklingu.

Inteligentne urządzenia do komunikacji wizualnej firmy Samsung – trafiające na rynek w 2023 r. (QHC, QMC, QBC) są o około 40% cieńsze niż poprzednie modele: mają 28,5 mm grubości. Dzięki temu liczba kontenerów transportowych wymaganych do transportu po produkcji może zostać zmniejszona o ponad 20%[1] w porównaniu z poprzednim modelem. Inteligentne urządzenia do komunikacji wizualnej umożliwiają automatyczną regulację jasności ekranu dzięki obecności czujnika natężenia oświetlenia, który reaguje na otoczenie, racjonalizując zużycie energii. Ponadto, tylne pokrywy są wykonane w 10% z żywicy pochodzącej z recyklingu materiałów poużytkowych (PCM).

Oparte na chmurze rozwiązanie MagicINFO firmy Samsung usprawnia zdalne zarządzanie i pomaga efektywnie zarządzać wieloma wyświetlaczami i różnorodnymi treściami. Funkcja zdalnego zarządzania umożliwi użytkownikom proste monitorowanie liczby połączonych urządzeń, ich typów i błędów oraz łatwe zarządzanie różnymi urządzeniami, a także zdalne sterowanie ustawieniami, takimi jak jasność ekranu. Ponadto, dostępne będą również funkcje takie jak diagnostyka stanu urządzenia, informowanie użytkowników o problemach związanych z połączeniem kablowym, temperaturą czy zakłóceniami w sieci.

Na wystawie ISE 2023 dla zwiedzających dostępna była także specjalna strefa seminariów Samsung, gdzie można było zapoznać się z nowymi technologiami firmy, takimi jak zapowiadana platforma chmurowa, która umożliwi szeroką gamę energooszczędnych rozwiązań, mających pomóc użytkownikom w zarządzaniu i zmniejszaniu zużycia energii. Nowe rozwiązania obejmują monitorowanie zużycia energii w czasie rzeczywistym, programowanie luminancji w zależności od pory dnia, zdalną regulację jasności i automatyczne zarządzanie urządzeniami. Ta kompleksowa platforma zintegruje i połączy wyświetlacze LCD i LED oraz telewizory biznesowe, by zapewnić ich bezproblemową obsługę.

Nowe urządzenia do komunikacji wizualnej zewnętrznej, które trafią na rynek w 2023 r. – duże i małe wyświetlacze LED

Firma Samsung zapowiedziała na wystawie ISE 2023 nowe urządzenia do komunikacji wizualnej. W tym roku firma wprowadzi do cyfrowej komunikacji zewnętrznej wyświetlacze LED z serii XHB zaprojektowane dla branży sportowej oraz spektakularnych prezentacji plenerowych.

Seria XHB zawiera cztery modele: P6 (rozstaw pikseli 6 mm), P8, P10 i P16, z których wszystkie wytwarzają światło o zadziwiającej szczytowej jasności 8000 nitów, wyjątkowo wyraźnym i imponującym obrazie, nawet w bezpośrednim świetle słonecznym. Ponadto, ustandaryzowana konstrukcja modułu XHB gwarantuje elastyczność projektowania i montażu, w tym konstrukcje wklęsłe (o maksymalnej krzywiźnie 2500R), wypukłe, narożne, szyldy i inne niestandardowe płaszczyzny.

Dzięki konstrukcji dwukrotnie cieńszej niż poprzedni model, serię XHB montuje się bezproblemowo, a czas montażu skrócił się o ponad połowę. Ponadto lepsza efektywność energetyczna oznacza, że XHB zużywa o ponad 15% mniej energii w porównaniu do swojego poprzednika i może wyeliminować około 2 492 ton emisji CO2 rocznie, co odpowiada zasadzeniu około 290 000 sosen.[2]

Zaprezentowane na targach ISE 2023 wyświetlacze z serii XHB są już dostępne w sprzedaży  a pierwsze modele zostały zamontowane jeszcze przed sezonem 2023, jako elektroniczne tablice wyników na stadionach uznanych na całym świecie drużyn amerykańskiej pierwszej ligi baseballu (MLB), Houston Astros i New York Mets.

Samsung wprowadza na rynek także mały, 24-calowy wyświetlacz zewnętrzny (nazwa modelu: OH24B), by zaspokoić potrzeby rynku ładowarek pojazdów elektrycznych. Ponieważ popyt na pojazdy elektryczne stale rośnie, i zapewnić rozwiązania umożliwiające bardziej połączone, przyjemniejsze ładowanie, zapewniając jednocześnie możliwości sprzedaży dodatkowej dla firm i sprzedawców detalicznych.

Urządzenia do cyfrowej komunikacji zewnętrznej wyróżniają się zarówno trwałością, jak i widocznością w różnych warunkach atmosferycznych. Tę wysoką wszechstronność zawdzięczamy szczytowej jasności 1500 nitów, smukłej metalowej konstrukcji, odporności na wodę, kurz i ciecze (IP66) oraz ochronie szkłem klasy IK-10. Zastosowano również wysokotemperaturową, sztywną matrycę ciekłokrystaliczną, by zapewnić trwałość wyświetlacza nawet w silnym świetle słonecznym. Ponadto wyświetlacz jest wyposażony w wymienne akcesoria Wi-Fi/Bluetooth, które mogą zoptymalizować szybkość odbioru w zależności od warunków instalacji. Wreszcie, małe urządzenia do komunikacji wizualnej mogą się pochwalić niezrównaną efektywnością energetyczną – najniższym w branży zużyciu energii (maksymalnie 90 W) przez wyświetlacze większe niż 20-calowe, idealnym dla całodobowych stacji ładowania pojazdów elektrycznych.

Nowy kiosk i ekskluzywne rozwiązanie Flip Pro zapewniają zwiększoną kompatybilność urządzeń

Firma zapowiada również najnowszy model Kiosku Samsung z systemem Windows (nazwa modelu: KMC-W). Oferta kiosków z systemem Tizen została uzupełniona o wersję kompatybilną z Windows 10 IoT Enterprise w celu rozszerzenia dotychczasowych możliwości.

Nowy Samsung Kiosk jest wyposażony w procesor Intel Core Enterprise Edition jedenastej generacji, 8 GB pamięci DRAM i dysk SSD 256 GB, co zapewnia szybkie przetwarzanie i przechowywanie dużej ilości danych, by sprostać szybko zmieniającym się wymaganiom branż ochrony zdrowia, hotelarstwa i handlu detalicznego.

Firma wprowadza także nowe rozwiązanie przeznaczone wyłącznie dla wyświetlaczy Samsung Flip, spełniające zapotrzebowanie zarówno nauczycieli, jak i firm – umożliwiając płynną łączność z różnymi urządzeniami. Dzięki czemu możliwe będzie przenoszenie treści i aplikacji z komputera do wyświetlacza Flip po połączeniu obydwu urządzeń. Użytkownicy będą mogli wyświetlać treści pobrane z komputera PC na ekranie wyświetlacza Flip i udostępniać je w czasie rzeczywistym. Nowe rozwiązanie rozszerza możliwości pracy zdalnej, umożliwiając użytkownikom wykorzystanie ekranu do łączenia się z innymi ekranami urządzeń.

Stoisko Samsung nr 3F600 w hali 3 przy ulicy Gran Via w Barcelonie można odwiedzać w dniach od 31 stycznia do 3 lutego 2023 r.

ilustracjastrzałka

Źródło: Samsung

www.samsung.com

Dodatkowe informacje:

[1] Na podstawie rocznej wielkości sprzedaży inteligentnych urządzeń do wewnętrznej komunikacji wizualnej w 2022 r.
[2] Wielkość emisji dwutlenku węgla, którą można przypisać modelom z serii XHB została porównana z wielkością emisji związanych z wcześniejszą serią (XPR) na podstawie sprzedaży w 2022 r.

Roczna emisja dwutlenku węgla związana z serią XHB została obliczona za pomocą kalkulatora śladu węglowego (https://www.kcen.kr/tanso/intro.green) w dniu 16 stycznia 2023 (wysokie napięcie, lato). Efekt redukcji emisji dwutlenku węgla związanej z serią XHB w postaci zasadzenia równoważnej liczby drzew został obliczony na podstawie tabeli średniej ilości węgla pochłoniętego przez drzewa leśne w lipcu 2019 r., opracowanej przez Narodowy Instytut Nauk Leśnych w Korei (wersja 1.2).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764