logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung prezentuje wyświetlacz The Wall Professional

  PR 07.06.2018, przeczytano 472 razy
ilustracjastrzałka

Firma Samsung ogłosiła na targach InfoComm 2018 w Las Vegas wprowadzenie na rynek modułowego wyświetlacza MicroLED – „The Wall Professional” przeznaczonego do rozwiązań biznesowych. Ekran charakteryzuje się bardzo łatwą możliwością rozbudowy, dzięki czemu firmy mogą zwiększać jego wielkości nawet do kilkuset cali w zależności od potrzeb. Wyświetlacz oferuje najwyższą jakość wyświetlanego obrazu, zapewniając wierne odwzorowanie czerni oraz wysoką jasność i kontrast. W trakcie targów Samsung zaprezentował również nową wersję oprogramowania MagicInfo, dwustronny 85-calowy ekran do zastosowań zewnętrznych, inteligentne wyświetlacze UHD z nowej serii QMN i QBN oraz urządzenia LED serii IF o małym rozstawie pikseli.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-prezentuje-wyswietlacz-the-wall-professional,36782,artykul.html

The Wall Professional: Przyszłość technologii wyświetlania

The Wall Professional, to model jednego z najciekawszych wyświetlaczy konsumenckich zaprezentowanych na targach CES 2018. Przeznaczony do zastosowań biznesowych, ekran o konstrukcji modułowej, zapewnia doskonałe odwzorowanie czerni zarówno w jasnym jak i w ciemnym otoczeniu. Stylowe wzornictwo The Wall unowocześni foyer każdego biurowca, muzeum, galerii czy luksusowej powierzchni handlowej. W zależności od konfiguracji technologia HDR10+ i moduły ledowe MicroLED zapewniają jasność dochodzącą do 1600 nitów i żywe kolory bez konieczności stosowania filtrów barw i podświetlenia ekranu.

  • Doskonała czerń – czarny jest istotą szczegółów, a The Wall to istota czerni. Połączenie wyjątkowo czarnej bazy ze specjalną technologią gwarantującą ultraniski poziom odblasków zapewnia czysty poziom czerni, niezrównany kontrast i detale.
  • Doskonałe barwy – szczegóły obrazu są ściśle powiązane z realistycznymi odwzorowaniem barw. Znakomite właściwości kolorystyczne The Wall, dwukrotnie wyższa czystość kolorów i ich szersza gama niż w przypadku konwencjonalnych diod LED tworzą żywe, naturalne barwy, zapewniając zachwycające wrażenia wizualne.
  • Doskonałe wykonanie – Czołowy w branży mechanizm optymalizacji jakości obrazu The Wall – zaawansowana technologia HDR10+ i wiele innych nowatorskich rozwiązań pozwala na wyświetlanie obrazów z idealną jasnością szczytową oraz niezwykle dokładnym odwzorowaniem skali szarości.

MagicINFO 6: Proste tworzenie i zarządzanie treścią

MagicINFO 6 to najnowsza platforma do zarządzania treścią firmy Samsung, która umożliwia wygodne tworzenie, planowanie i wprowadzanie treści w całej sieci urządzeń digital signage w dowolnym środowisku. Oparta na systemie operacyjnym TIZEN 4.0 oferuje bezproblemową zdalną obsługę sprzętu i  zarządzanie urządzeniami, pozwalając na łatwą aktualizację treści, projektów i harmonogramów z dowolnej lokalizacji i w dowolnym czasie. MagicINFO 6 to najlepsza w branży platforma do obsługi sprzętowej przeznaczona do diagnozowania i rozwiązywania problemów. Jest kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami digital signage z systemem operacyjnym TIZEN 4.0, w tym z The Wall Professional, nowymi inteligentnymi wyświetlaczami UHD serii QMN i QBN oraz urządzeniami signage LED serii IF.

Dwustronne urządzenia digital signage typu outdoor: Podwójna reklama – większe przychody

W trakcie targów Samsung po raz pierwszy zaprezentował dwustronne zewnętrzne urządzenia digital signage (model OH85N-D). Rozwiązanie wyposażone w system operacyjny TIZEN 4.0 i 85-calowy wyświetlacz idealnie sprawdza się w takich miejscach jak np. przystanki autobusowe. Dzięki prezentacji treści reklamowych po obu stronach urządzenia, firmy mogą maksymalizować swoje przychody pochodzące z wyświetlania reklam.

Źródło: Samsung

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764