logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung proekologicznie w dziedzinie monitorów i digital signage

  PR 20.05.2022, przeczytano 486 razy
ilustracjastrzałka

Firma Samsung wdraża nowe, zrównoważone ekologicznie procesy i inicjatywy – w tym praktyki zaopatrzeniowe i produkcyjne o minimalnym oddziaływaniu na środowisko. Zmiany wpisują się w dotychczasowe starania firmy, zmierzające do zmniejszenia śladu środowiskowego w obrębie całej oferty produktowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-proekologicznie-w-dziedzinie-monitorow-i-digital-signage,395914,artykul.html

W ramach swojej wizji „Razem dla jutra”, by zmniejszyć ilość wytwarzanych odpadów, Samsung wprowadził materiały z odzysku w niektórych monitorach i wyświetlaczach profesjonalnych. Do ich produkcji wykorzystywanych jest teraz więcej materiałów z odzysku, co pozwoli rozszerzyć obieg zamknięty zasobów i zmniejszyć emisję gazów cieplarnianych. Rozwiązania digital signage, w tym produkty z linii Smart Signage 2022, otrzymały certyfikację sprawności energetycznej, spełniającą nowe standardy branżowe. Już od 2021 r. firma stosuje też ekologiczne opakowania w produktach do komunikacji wizualnej.

By zwiększyć efektywność wykorzystania zasobów i energii, a jednocześnie zmniejszyć odpadowość, Samsung stosuje kompletne układy elektroniczne typu „System on Chip” (SoC), które w przypadku monitorów i produktów digital signage pozwalają na wyświetlanie treści bez użycia jakichkolwiek dodatkowych urządzeń. Ponadto, firma wydłużyła okres użytkowania produktów, czyniąc je trwalszymi, by również w ten sposób ograniczyć ilość odpadów.

W uznaniu dla działań Samsung na rzecz poprawy efektywność energetycznej produktów oraz wykorzystania tworzyw sztucznych z recyklingu w produktach z linii Smart Signage 2022 (QHB, QMB, QBB), firmie przyznano certyfikat ENERGY STAR[1], który dołączył do otrzymanego przez nią wcześniej certyfikatu EPEAT (Narzędzie Elektronicznej Oceny Środowiskowej Produktu).

Samsung był również pierwszą marką w branży, która uzyskała wydawany przez Carbon Trust certyfikat redukcji śladu węglowego dla linii monitorów LCD Signage (LH55QHB), LED Signage (LH012IWA) i monitorów biznesowych (LS34A65). Ponadto Samsung opracował i zastosował w debiutującym w roku 2022 monitorze S8 o wysokiej rozdzielczości nowy materiał wykonany z tworzyw sztucznych, które w przeciwnym razie trafiłyby do oceanu.

W związku z podjętą w 2022 r. inicjatywą na rzecz globalnego zrównoważonego rozwoju, polegającą na włączeniu dbałości o równowagę środowiska we wszystkie działania, 10 maja podczas AV News Awards marka Samsung została ogłoszona zwycięzcą konkursu „Innowacja roku w dziedzinie zrównoważonego rozwoju”.

- Tworząc naszą ofertę urządzeń do komunikacji wizualnej, nieustannie dążymy do zrównoważonego rozwoju. Wierzymy, że tym samym odgrywamy ważną rolę w kreowaniu wizji lepszego świata – powiedział  Hyesung Ha, Wiceprezes Zarządu wydziału Visual Display Business, Samsung Electronics. – Jesteśmy niezwykle wdzięczni za uznanie dla naszych wysiłków i nie ustajemy w planowaniu oraz realizacji kolejnych wspólnych działań, dążących do zmiany praktyk produkcyjnych na rzecz zrównoważonej przyszłości.

Stanowisko Samsung na wystawie „2022 Integrated Systems Europe” w Barcelonie przy ulicy Gran Via, pawilon 3, numer 3F600, było otwarte w dniach 10-14 maja 2022 r.

Źródło: Samsung

www.samsung.com

Dodatkowe informacje:

[1] Certyfikacja ENERGY STAR dotyczy tylko rynku USA.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kerris i Filip Barański w ramach inicjatywy Pragmatycy
Rusza nowy projekt Pragmatycy, w którego skład wchodzą Filip Barański oraz zarząd KERRIS Krreacji: Jacek Stefanowicz, Piotr Szkałuba oraz Ignacy Bochiński. Inicjatywa łączy dwa światy: agencyjny oraz kliencki, tworząc nową jakość na rynku reklamowym.
Scalence, firma świadcząca usługi doradcze i mentoringowe dla biznesu, wybrała agencję Triple PR do kompleksowej obsługi komunikacyjnej. Scalence pomaga właścicielom i managerom wypracować najlepsze możliwe rozwiązania dla ich biznesu. Oferuje innowacyjne wsparcie dla właścicieli i prezesów przedsiębiorstw w dostosowaniu wizji, strategii, wartości oraz kluczowych...
Anna Simon w zarządzie Związku Firm Public Relations
8 sierpnia odbyło się Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Związku Firm PR, na którym wybrano nowego członka zarządu ZFPR. Funkcję Skarbnika i Wiceprezesa objęła Anna Simon, Managing Director w agencji Komunikacja Plus PR, wchodzącej w skład Grupy Komunikacja Plus.
K2 Precise wygrywa przetarg Mann+Hummel FT Poland
W wyniku wygranego przetargu agencji K2 Precise (Grupa K2) powierzono obsługę digitalową promującą marki FILTRON i WIX Filters na kilkunastu rynkach europejskich.
Nowa Twitter Sales Lead w Httpool Polska
Justyna Bednarek-Roszkowska obejmie stanowisko Twitter Sales Lead w Httpool Polska. Przechodzi na nie z analogicznego stanowiska, na którym obsługiwała platformę LinkedIn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764