logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung proekologicznie w dziedzinie monitorów i digital signage

  PR 20.05.2022, przeczytano 1034 razy
ilustracjastrzałka

Firma Samsung wdraża nowe, zrównoważone ekologicznie procesy i inicjatywy – w tym praktyki zaopatrzeniowe i produkcyjne o minimalnym oddziaływaniu na środowisko. Zmiany wpisują się w dotychczasowe starania firmy, zmierzające do zmniejszenia śladu środowiskowego w obrębie całej oferty produktowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-proekologicznie-w-dziedzinie-monitorow-i-digital-signage,395914,artykul.html

W ramach swojej wizji „Razem dla jutra”, by zmniejszyć ilość wytwarzanych odpadów, Samsung wprowadził materiały z odzysku w niektórych monitorach i wyświetlaczach profesjonalnych. Do ich produkcji wykorzystywanych jest teraz więcej materiałów z odzysku, co pozwoli rozszerzyć obieg zamknięty zasobów i zmniejszyć emisję gazów cieplarnianych. Rozwiązania digital signage, w tym produkty z linii Smart Signage 2022, otrzymały certyfikację sprawności energetycznej, spełniającą nowe standardy branżowe. Już od 2021 r. firma stosuje też ekologiczne opakowania w produktach do komunikacji wizualnej.

By zwiększyć efektywność wykorzystania zasobów i energii, a jednocześnie zmniejszyć odpadowość, Samsung stosuje kompletne układy elektroniczne typu „System on Chip” (SoC), które w przypadku monitorów i produktów digital signage pozwalają na wyświetlanie treści bez użycia jakichkolwiek dodatkowych urządzeń. Ponadto, firma wydłużyła okres użytkowania produktów, czyniąc je trwalszymi, by również w ten sposób ograniczyć ilość odpadów.

W uznaniu dla działań Samsung na rzecz poprawy efektywność energetycznej produktów oraz wykorzystania tworzyw sztucznych z recyklingu w produktach z linii Smart Signage 2022 (QHB, QMB, QBB), firmie przyznano certyfikat ENERGY STAR[1], który dołączył do otrzymanego przez nią wcześniej certyfikatu EPEAT (Narzędzie Elektronicznej Oceny Środowiskowej Produktu).

Samsung był również pierwszą marką w branży, która uzyskała wydawany przez Carbon Trust certyfikat redukcji śladu węglowego dla linii monitorów LCD Signage (LH55QHB), LED Signage (LH012IWA) i monitorów biznesowych (LS34A65). Ponadto Samsung opracował i zastosował w debiutującym w roku 2022 monitorze S8 o wysokiej rozdzielczości nowy materiał wykonany z tworzyw sztucznych, które w przeciwnym razie trafiłyby do oceanu.

W związku z podjętą w 2022 r. inicjatywą na rzecz globalnego zrównoważonego rozwoju, polegającą na włączeniu dbałości o równowagę środowiska we wszystkie działania, 10 maja podczas AV News Awards marka Samsung została ogłoszona zwycięzcą konkursu „Innowacja roku w dziedzinie zrównoważonego rozwoju”.

- Tworząc naszą ofertę urządzeń do komunikacji wizualnej, nieustannie dążymy do zrównoważonego rozwoju. Wierzymy, że tym samym odgrywamy ważną rolę w kreowaniu wizji lepszego świata – powiedział  Hyesung Ha, Wiceprezes Zarządu wydziału Visual Display Business, Samsung Electronics. – Jesteśmy niezwykle wdzięczni za uznanie dla naszych wysiłków i nie ustajemy w planowaniu oraz realizacji kolejnych wspólnych działań, dążących do zmiany praktyk produkcyjnych na rzecz zrównoważonej przyszłości.

Stanowisko Samsung na wystawie „2022 Integrated Systems Europe” w Barcelonie przy ulicy Gran Via, pawilon 3, numer 3F600, było otwarte w dniach 10-14 maja 2022 r.

Źródło: Samsung

www.samsung.com

Dodatkowe informacje:

[1] Certyfikacja ENERGY STAR dotyczy tylko rynku USA.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764