logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung proekologicznie w dziedzinie monitorów i digital signage

  PR 20.05.2022, przeczytano 796 razy
ilustracjastrzałka

Firma Samsung wdraża nowe, zrównoważone ekologicznie procesy i inicjatywy – w tym praktyki zaopatrzeniowe i produkcyjne o minimalnym oddziaływaniu na środowisko. Zmiany wpisują się w dotychczasowe starania firmy, zmierzające do zmniejszenia śladu środowiskowego w obrębie całej oferty produktowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-proekologicznie-w-dziedzinie-monitorow-i-digital-signage,395914,artykul.html

W ramach swojej wizji „Razem dla jutra”, by zmniejszyć ilość wytwarzanych odpadów, Samsung wprowadził materiały z odzysku w niektórych monitorach i wyświetlaczach profesjonalnych. Do ich produkcji wykorzystywanych jest teraz więcej materiałów z odzysku, co pozwoli rozszerzyć obieg zamknięty zasobów i zmniejszyć emisję gazów cieplarnianych. Rozwiązania digital signage, w tym produkty z linii Smart Signage 2022, otrzymały certyfikację sprawności energetycznej, spełniającą nowe standardy branżowe. Już od 2021 r. firma stosuje też ekologiczne opakowania w produktach do komunikacji wizualnej.

By zwiększyć efektywność wykorzystania zasobów i energii, a jednocześnie zmniejszyć odpadowość, Samsung stosuje kompletne układy elektroniczne typu „System on Chip” (SoC), które w przypadku monitorów i produktów digital signage pozwalają na wyświetlanie treści bez użycia jakichkolwiek dodatkowych urządzeń. Ponadto, firma wydłużyła okres użytkowania produktów, czyniąc je trwalszymi, by również w ten sposób ograniczyć ilość odpadów.

W uznaniu dla działań Samsung na rzecz poprawy efektywność energetycznej produktów oraz wykorzystania tworzyw sztucznych z recyklingu w produktach z linii Smart Signage 2022 (QHB, QMB, QBB), firmie przyznano certyfikat ENERGY STAR[1], który dołączył do otrzymanego przez nią wcześniej certyfikatu EPEAT (Narzędzie Elektronicznej Oceny Środowiskowej Produktu).

Samsung był również pierwszą marką w branży, która uzyskała wydawany przez Carbon Trust certyfikat redukcji śladu węglowego dla linii monitorów LCD Signage (LH55QHB), LED Signage (LH012IWA) i monitorów biznesowych (LS34A65). Ponadto Samsung opracował i zastosował w debiutującym w roku 2022 monitorze S8 o wysokiej rozdzielczości nowy materiał wykonany z tworzyw sztucznych, które w przeciwnym razie trafiłyby do oceanu.

W związku z podjętą w 2022 r. inicjatywą na rzecz globalnego zrównoważonego rozwoju, polegającą na włączeniu dbałości o równowagę środowiska we wszystkie działania, 10 maja podczas AV News Awards marka Samsung została ogłoszona zwycięzcą konkursu „Innowacja roku w dziedzinie zrównoważonego rozwoju”.

- Tworząc naszą ofertę urządzeń do komunikacji wizualnej, nieustannie dążymy do zrównoważonego rozwoju. Wierzymy, że tym samym odgrywamy ważną rolę w kreowaniu wizji lepszego świata – powiedział  Hyesung Ha, Wiceprezes Zarządu wydziału Visual Display Business, Samsung Electronics. – Jesteśmy niezwykle wdzięczni za uznanie dla naszych wysiłków i nie ustajemy w planowaniu oraz realizacji kolejnych wspólnych działań, dążących do zmiany praktyk produkcyjnych na rzecz zrównoważonej przyszłości.

Stanowisko Samsung na wystawie „2022 Integrated Systems Europe” w Barcelonie przy ulicy Gran Via, pawilon 3, numer 3F600, było otwarte w dniach 10-14 maja 2022 r.

Źródło: Samsung

www.samsung.com

Dodatkowe informacje:

[1] Certyfikacja ENERGY STAR dotyczy tylko rynku USA.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG wprowadza nowy wielkoformatowy ploter płaski UV
Roland DG ogłasza dzisiaj wprowadzenie na rynek nowego, wysokonakładowego i niezawodnego wielkoformatowego plotera płaskiego UV, EU-1000MF. Ploter został zaprojektowana tak, aby zapewnić wyjątkową jakość obrazu przy niezrównanej wydajności, wszechstronności i niezawodności, a wszystko to w atrakcyjnej cenie.
Oponeo.pl rusza z drugą edycją kampanii Kręci Nas Recykling
Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania rozpocznie się 21 marca i potrwa do 22 kwietnia. Daty te nie są przypadkowe – 21 marca to początek kalendarzowej wiosny, a 22 kwietnia to międzynarodowy Dzień Ziemi. Organizatorzy dodali do planu wydarzenia dwa nowe punkty, których realizacja będzie kolejną cegiełką, mającą realny wpływ na otaczające nas środowisko.
Start kampanii Związku Polskie Mięso
Rusza kolejna, piąta już, edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem: POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY. Poza promocyjnymi działaniami skierowanymi do konsumentów, jej częścią będzie również cykl spotkań oraz...
Gamivo i Żabka z kolejną akcją marketingową
Spółka GAMIVO, która łączy w swojej działalności e-commerce oraz gaming, rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów....
Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764