logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung promuje unikalne technologie w swoich pralkach

  PR 27.11.2019, przeczytano 492 razy
ilustracjastrzałka

Samsung wystartował z nową kampanią promującą szerokie portfolio pralek oraz prezentującą unikalne technologie Samsung w pralnictwie. Działania promocyjne prowadzone są w radiu, social mediach, digitalu oraz mediach online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-promuje-unikalne-technologie-w-swoich-pralkach,384880,artykul.html

Marka Samsung od lat prezentuje, jak istotny wpływ na codzienne obowiązki mają technologie, które ułatwiają życie. W portfolio marki Samsung znaleźć można m.in. pralki, które z łatwością sprostają potrzebom różnych użytkowników. W najnowszej kampanii, koreański gigant kładzie nacisk na unikalne technologie, które doceniają użytkownicy.

Technologie, które zmieniają pranie

Ogólnopolska kampania skupia się na podkreśleniu zalet innowacyjnych technologii dostępnych tylko w pralkach Samsung, które wyróżniają te urządzenia na rynku. Wśród nich na szczególną uwagę zasługuje technologia EcoBubble, która pozwala na skuteczne pranie delikatnych ubrań w bardzo niskich temperaturach. Jest to możliwe dzięki połączeniu detergentu, powietrza i wody, które tworzą aktywną pianę wnikającą w głąb tkaniny. EcoBubble zmniejsza ryzyko uszkodzenia delikatnych tkanin i pozwala zaoszczędzić energię elektryczną. W kampanii zaprezentowane jest także cenione przez użytkowników rozwiązanie Add Wash, czyli dodatkowe drzwi pozwalające na dodanie jeansów, koszuli czy skarpetek na dowolnym etapie prania.

Komunikacja skierowana jest do wszystkich stojących przed decyzją o zakupie nowego urządzenia. Działania promocyjne prowadzone są w radiu, social mediach i digitalu. W wyborze nowej pralki pomogą również artykuły contentowe w portalach lifestylowych. Użytkownicy mogą dowiedzieć się więcej na temat unikalnych technologii marki Samsung, które stają się niezbędne w każdym gospodarstwie domowym.

Kampania wizerunkowa pralek Samsung potrwa do 15 grudnia.

Źródło: Samsung

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764