logo
WIADOMOŚCI

Samsung przedłuża współpracę z MKOl do 2028 roku

  PR 07.12.2018, przeczytano 226 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) i firma Samsung Electronics podczas oficjalnej ceremonii w Seulu ogłosiły przedłużenie swojego globalnego olimpijskiego partnerstwa do roku 2028.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-przedluza-wspolprace-z-mkol-do-2028-roku,380455,artykul.html

Firma Samsung pozostanie Światowym Partnerem Olimpijskim w zakresie urządzeń komunikacji bezprzewodowej oraz sprzętu komputerowego, w ramach którego będzie miała też możliwość promowania swoich osiągnięć w zakresie sztucznej inteligencji (AI), wirtualnej rzeczywistości (VR), rzeczywistości rozszerzonej (AR) oraz sieci 5G. Umowa pomiędzy MKOl i  firmą Samsung zakłada rozwój strategicznej współpracy cyfrowej mającej na celu angażowanie młodych ludzi na całym świecie oraz promowanie sportu i wartości olimpijskich.

- Ogromnie się cieszę, że doświadczenia dwóch dekad partnerstwa z firmą Samsung posłużą nam za fundament pod kolejne dziesięć lat współpracy. Stworzyliśmy zgrany duet, łączący szlachetne wartości igrzysk olimpijskich z wiodącą w branży technologią komunikacji bezprzewodowej oferowaną przez Samsung. Razem możemy nie tylko kontaktować się z olimpijczykami i ich fanami na całym świecie, ale także stać się dla nich inspiracją. Nie możemy się doczekać, by wspólnie z  firmą Samsung tworzyć cyfrową przyszłość igrzysk olimpijskich – zapewnił Prezes MKOl Thomas Bach.

President and CEO of the IT & Mobile Communications Division w Samsung Electronics Dong Jin Koh zauważył: – Jako światowy partner olimpijski przez ostatnie 22 lata firma Samsung czerpała inspirację z towarzyszącej igrzyskom atmosfery nadziei, przyjaźni i jedności. Za pomocą naszego innowacyjnego sprzętu bezprzewodowego i komputerowego obsługującego technologie AI, VR, AR oraz 5G chcemy celebrować wyjątkowy nastrój  towarzyszący tej imprezie. W efekcie fani i sportowcy z całego świata będą mogli pozostać w kontakcie i wspólnie starać się osiągać  wielkie rzeczy w imię sportowej rywalizacji.

Prezes komisji marketingowej MKOl Tsunekazu Takeda dodał: – Samsung to synonim globalnego sukcesu i marka rozpoznawalna na całym świecie. Firma rozumie wartości olimpijskie i promuje je poprzez technologie i kampanie marketingowe, które pomagają pokonywać bariery i angażować nowe grupy odbiorców. Z perspektywy rynkowej przedłużenie naszej współpracy do 2028 roku opiera się na długoterminowych umowach zawartych ostatnio z istniejącymi i nowymi partnerami i stanowi dowód sięgającego daleko w przyszłość potencjału i atrakcyjności naszych programów marketingowych.  

Wsparcie firmy Samsung nie zakończy się zatem wraz z igrzyskami olimpijskimi w Tokio w roku 2020, ale obejmie każde wydarzenie aż po igrzyska w Los Angeles w 2028 roku, w tym również wszystkie igrzyska olimpijskie młodzieży także do roku 2028. Samsung nadal będzie wspierał MKOl, Narodowe Komitety Olimpijskie oraz ich drużyny. Pierwszą tego rodzaju imprezą, w której firma wystąpiła w charakterze globalnego partnera w ramach Olimpijskiego Programu Partnerskiego (TOP), były zimowe igrzyska olimpijskie w Nagano w 1998 roku. Samsung pozostanie także globalnym partnerem Międzynarodowego Komitetu Paraolimpijskiego, przedłużając tym samym współpracę nawiązaną w tym zakresie w roku 2006.

Wspólnie z MKOl i Komitetami Organizacyjnymi Igrzysk Olimpijskich firma Samsung planuje kontynuację swojego programu Athlete Phone. W jego ramach wszyscy sportowcy biorący udział w igrzyskach olimpijskich i paraolimpijskich dostaną smartfony Galaxy z limitowanej olimpijskiej edycji. Dzięki temu będą mogli dodatkowo wzbogacić swoje doświadczenia i pozostać w stałym kontakcie z rodziną i przyjaciółmi oraz rejestrować i udostępniać swoje wrażenia i dokonania.

Źródło: Samsung

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone