logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung przedłuża współpracę z MKOl do 2028 roku

  PR 07.12.2018, przeczytano 385 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) i firma Samsung Electronics podczas oficjalnej ceremonii w Seulu ogłosiły przedłużenie swojego globalnego olimpijskiego partnerstwa do roku 2028.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-przedluza-wspolprace-z-mkol-do-2028-roku,380455,artykul.html

Firma Samsung pozostanie Światowym Partnerem Olimpijskim w zakresie urządzeń komunikacji bezprzewodowej oraz sprzętu komputerowego, w ramach którego będzie miała też możliwość promowania swoich osiągnięć w zakresie sztucznej inteligencji (AI), wirtualnej rzeczywistości (VR), rzeczywistości rozszerzonej (AR) oraz sieci 5G. Umowa pomiędzy MKOl i  firmą Samsung zakłada rozwój strategicznej współpracy cyfrowej mającej na celu angażowanie młodych ludzi na całym świecie oraz promowanie sportu i wartości olimpijskich.

- Ogromnie się cieszę, że doświadczenia dwóch dekad partnerstwa z firmą Samsung posłużą nam za fundament pod kolejne dziesięć lat współpracy. Stworzyliśmy zgrany duet, łączący szlachetne wartości igrzysk olimpijskich z wiodącą w branży technologią komunikacji bezprzewodowej oferowaną przez Samsung. Razem możemy nie tylko kontaktować się z olimpijczykami i ich fanami na całym świecie, ale także stać się dla nich inspiracją. Nie możemy się doczekać, by wspólnie z  firmą Samsung tworzyć cyfrową przyszłość igrzysk olimpijskich – zapewnił Prezes MKOl Thomas Bach.

President and CEO of the IT & Mobile Communications Division w Samsung Electronics Dong Jin Koh zauważył: – Jako światowy partner olimpijski przez ostatnie 22 lata firma Samsung czerpała inspirację z towarzyszącej igrzyskom atmosfery nadziei, przyjaźni i jedności. Za pomocą naszego innowacyjnego sprzętu bezprzewodowego i komputerowego obsługującego technologie AI, VR, AR oraz 5G chcemy celebrować wyjątkowy nastrój  towarzyszący tej imprezie. W efekcie fani i sportowcy z całego świata będą mogli pozostać w kontakcie i wspólnie starać się osiągać  wielkie rzeczy w imię sportowej rywalizacji.

Prezes komisji marketingowej MKOl Tsunekazu Takeda dodał: – Samsung to synonim globalnego sukcesu i marka rozpoznawalna na całym świecie. Firma rozumie wartości olimpijskie i promuje je poprzez technologie i kampanie marketingowe, które pomagają pokonywać bariery i angażować nowe grupy odbiorców. Z perspektywy rynkowej przedłużenie naszej współpracy do 2028 roku opiera się na długoterminowych umowach zawartych ostatnio z istniejącymi i nowymi partnerami i stanowi dowód sięgającego daleko w przyszłość potencjału i atrakcyjności naszych programów marketingowych.  

Wsparcie firmy Samsung nie zakończy się zatem wraz z igrzyskami olimpijskimi w Tokio w roku 2020, ale obejmie każde wydarzenie aż po igrzyska w Los Angeles w 2028 roku, w tym również wszystkie igrzyska olimpijskie młodzieży także do roku 2028. Samsung nadal będzie wspierał MKOl, Narodowe Komitety Olimpijskie oraz ich drużyny. Pierwszą tego rodzaju imprezą, w której firma wystąpiła w charakterze globalnego partnera w ramach Olimpijskiego Programu Partnerskiego (TOP), były zimowe igrzyska olimpijskie w Nagano w 1998 roku. Samsung pozostanie także globalnym partnerem Międzynarodowego Komitetu Paraolimpijskiego, przedłużając tym samym współpracę nawiązaną w tym zakresie w roku 2006.

Wspólnie z MKOl i Komitetami Organizacyjnymi Igrzysk Olimpijskich firma Samsung planuje kontynuację swojego programu Athlete Phone. W jego ramach wszyscy sportowcy biorący udział w igrzyskach olimpijskich i paraolimpijskich dostaną smartfony Galaxy z limitowanej olimpijskiej edycji. Dzięki temu będą mogli dodatkowo wzbogacić swoje doświadczenia i pozostać w stałym kontakcie z rodziną i przyjaciółmi oraz rejestrować i udostępniać swoje wrażenia i dokonania.

Źródło: Samsung

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

VMLY&R została sklasyfikowana jako Strong Performer w najnowszym raporcie „The Forrester Wave™: Global Digital Experience Agencies, Q4 2019”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa mająca 82 biura i zatrudniająca ponad 7000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie....
Podczas tegorocznej edycji uczestnicy będą mieli okazję skupić się na praktycznych zagadnieniach związanych z tworzeniem identyfikacji wizualnej, projektowaniem UX/UI oraz ilustracją. Prelegenci i prowadzący warsztaty omawiać będą także problemy i wyzwania związane z codziennością pracy w branży - komunikacją z klientem czy prowadzeniem własnego biznesu.
Ricoh na Drupa 2020
Podczas przyszłorocznych targów drupa Ricoh zaprezentuje jak dotąd najszerszą i najbardziej wszechstronną ofertę swoich rozwiązań.
Zgubiona recepta, niezapisane dawkowanie leków – takich problemów pozwoli uniknąć Internetowe Konto Pacjenta i e-recepta, która od 8 stycznia 2020 r. zastąpi dotychczasowe papierowe recepty. By zachęcić Polaków do korzystania z tych narzędzi Ministerstwo Zdrowia oraz Centrum Systemów Edukacyjnych Ochrony Zdrowia (CSIOZ) rozpoczęły drugi etap kampanii edukacyjnej pt. "Internetowe...
Świąteczna kampania wizerunkowa Nova Park
NoVa Park zaprasza na zakupy w gwiazdkowym nastroju! Właśnie ruszyła kampania wizerunkowa mająca zachęcić do częstszych wizyt w Centrum w okresie przedświątecznym oraz promująca NoVa Park jako idealne miejsce do bożonarodzeniowych zakupów i spędzenia czasu wolnego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764