logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung QPR: profesjonalne ekrany QLED 8K

  PR 14.11.2019, przeczytano 598 razy
ilustracjastrzałka

Samsung Electronics Polska wprowadza do sprzedaży monitory profesjonalne 8K z serii QPR. Najnowsze urządzenia z rodziny wyświetlaczy profesjonalnych, oferują najwyższą jakość wyświetlanego obrazu, szczególnie ważną dla klientów biznesowych. Ekran wyposażony jest w matrycę o rozdzielczość 33 mln pikseli, a funkcja upscalingu AI znacząco poprawia jakość obrazu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-qpr%3A-profesjonalne-ekrany-qled-8k,384721,artykul.html

Odpowiednia prezentacja produktu i budowa właściwej atmosfery w obiekcie handlowym, pomaga nie tylko w przekonaniu klienta do zakupu, ale także w budowaniu pozytywnych doświadczeń. Wykorzystanie nowych ekranów QLED 8K z serii QPR pomoże przykuć uwagę klienta i zapewni możliwość wyświetlania treści w najwyższej możliwej jakości w nadchodzących latach bez konieczności wymiany urządzeń.

33 miliony pikseli

Monitory profesjonalne QLED 8K z serii QPR dostępne są w dwóch rozmiarach: 82 i 98 cali. Zastosowana matryca oferuje 4-krotnie wyższą rozdzielczość niż UHD i 16-krotnie wyższą niż FHD. Wykorzystanie pełnego potencjału monitora możliwe jest dzięki autorskiemu rozwiązaniu Upscalingu AI[1]. Wbudowany procesor Samsung Quantum 8K wykorzystujący algorytmy uczenia maszynowego gwarantuje, że wyświetlony obraz będzie wyraźniejszy i bardziej szczegółowy. Algorytmy AI na bieżąco porównują dane z milionów obrazów, aby zredukować szumy i poprawić detale.

QLED i HDR

Kolejnym autorskim rozwiązaniem wykorzystanym w serii QPR jest technologia QLED, która zapewnia wyświetlanie 100% natężenia koloru w oparciu o ponad miliard barw. Gwarantuje to, że bez względu na otoczenie, oglądający doświadczą bardzo wiernie odwzorowanych kolorów. Obraz wyświetlany na monitorach 8K z serii QPR jest wspierany również przez dynamiczny HDR, który dopasowuje ustawienia dla każdej sceny. Dzięki jasności szczytowej wynoszącej 4000 nitów i rozdzielczości 8K sceny są bardziej dynamiczne i żywsze. Natomiast technologia HDR+ pozwala na konwersję treści SDR do HDR.

System-on-chip

QLED 8K Signage oferuje wbudowaną technologię system-on-chip (SoC), która pozwala na wyświetlanie treści do 8K bez potrzeby stosowania dodatkowych zewnętrznych odtwarzaczy  a dzięki oprogramowaniu MagicINFO możliwe jest zdalne zarządzenie treścią i samym monitorem. Odtwarzanie treści 8K z zewnętrznych źródeł możliwe jest za pomocą tylko jednego kabla HDMI, co ogranicza liczbę przewodów. Ekrany oferują również rozbudowaną kompatybilność z HTML5, dzięki czemu możliwe jest wyświetlanie treści z sieci.

Ponadczasowy desing

Klienci biznesowi docenią fakt, że ekran charakteryzuje się prostą i elegancką budową z cienkimi ramkami, co pozwala na wkomponowanie go w każdą przestrzeń. Niewątpliwą zaletą jest możliwość przymocowania monitora na płasko do ściany, dzięki zastosowaniu złącza One Connect. Jeden cienki przewód idealnie chowa się w tunelach do prowadzenia kabli.

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

www.samsung.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764