logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung rozpoczyna współpracę z Jamie Oliverem

  PR 09.06.2025, przeczytano 351 razy
ilustracja

Samsung nawiązał współpracę z Jamie Oliverem – restauratorem, szefem kuchni i autorem książek, który stworzy serię przepisów kulinarnych, dostępnych wyłącznie w urządzeniach Samsung Bespoke AI. Ponadto kuchnia restauratora będzie wyposażona w najnowsze urządzenia z rodziny Bespoke AI. Kampania pokazuje w jaki sposób inteligentne, spersonalizowane urządzenia marki Samsung mogą sprawić, że codzienność w kuchni będzie jeszcze prostsza i przyjemniejsza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-rozpoczyna-wspolprace-z-jamie-oliverem,409196,artykul.html

Nowe przepisy od Jamiego Olivera i Samsung

Oliver stworzył przepisy z myślą o technologii AI od Samsung i o tym, jak może ona ułatwiać codzienne życie. Pomagają w tym np. lodówki, które podpowiadają, co ugotować na podstawie produktów, które już mamy, oraz piekarniki, potrafiące piec dwie potrawy jednocześnie w różnych temperaturach. Restaurator przygotował nowe wersje klasycznych dań, takich jak pieczony kurczak, łosoś z nadzieniem, focaccia czy owocowa tarta tatin.

ilustracjastrzałka

– Jako szef kuchni zawsze miałem ten komfort, że mogłem poświęcać czas na gotowanie – i naprawdę to uwielbiam. Ale dziś coraz mniej osób gotuje w domu, dlatego stale szukam sposobów, by zachęcić do tego ludzi – mówi Jamie Oliver. – Jeśli istnieje coś, co może ułatwić codzienne życie, chcę to znać. Niezależnie od tego, czy chodzi o przypomnienie podczas zakupów, co mamy już w lodówce, czy piekarnik z AI, który rozpoznaje potrawy i daje znać, gdy coś zaczyna się przypalać. To naprawdę ekscytujące, że dzięki nowym technologiom ludzie mogą na nowo polubić gotowanie.

– Gotowanie może być jedną z przyjemniejszych domowych aktywności, ale często zależy nam, żeby jak najszybciej podać posiłek na stół – zauważa Benjamin Braun, Dyrektor ds. Marketingu w Samsung Europe. – Sztuczna inteligencja w naszych urządzeniach pomaga odzyskać radość z gotowania i skraca czas spędzany w kuchni, dzięki czemu można więcej czasu poświęcić rodzinie.

Prezentacja urządzeń Bespoke AI w kuchni Jamiego

W ramach współpracy kuchnia studyjna Jamiego została wyposażona w najnowsze urządzenia Samsung Bespoke AI. To właśnie tam powstaje seria materiałów do mediów społecznościowych, w których Jamie przygotowuje potrawy z pomocą inteligentnych piekarników, lodówek i płyt indukcyjnych Samsung. Po gotowaniu sięga także po odkurzacz oraz korzysta z pralki i zmywarki z tej samej serii – pokazując, jak technologia może wspierać nas w kuchni i nie tylko.

W czasie trwania współpracy powstanie seria materiałów kulinarnych, w których Jamie Oliver zaprezentuje nowe przepisy przygotowywane z pomocą urządzeń Samsung Bespoke AI. Każdy przepis podkreśli jedną z funkcji inteligentnych sprzętów. Treści są dostępne zarówno jako darmowe, jak i płatne materiały edukacyjno-rozrywkowe na profilach społecznościowych marki Samsung oraz na stronach Samsung.com i JamieOliver.com.

Przepisy w aplikacji SmartThings

Pierwsze trzy z nowych przepisów Olivera są już dostępne w aplikacji SmartThings, w sekcji „Żywność”, a kolejne trzy pojawią się jeszcze w tym roku. Przepisy można przeglądać bezpośrednio na ekranach lodówek Samsung Bespoke AI wyposażonych w 9-calowy wyświetlacz AI Home lub Family Hub, a także na stronie JamieOliver.com.

Źródło: Samsung Electronics Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764