logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung S8, S7 i S6 - monitory dla biznesu i profesjonalistów

  PR 31.03.2021, przeczytano 902 razy
ilustracjastrzałka

Nowe modele monitorów od Samsung, zostały zaprojektowane z myślą o pracownikach biurowych i twórcach treści, którzy wymagają bardzo dobrej jakości obrazu i wygody użytkowania. Tegoroczna linia obejmuje 12 różnych monitorów o wysokiej rozdzielczości (QHD, WQHD, UHD), w ramach trzech serii: S8, S7 i S6. Wszystkie modele potrafią wyświetlać 1 mld kolorów, co przekłada się na wyrazisty obraz, dodatkowo udoskonalony przez technologię HDR 10. Ostry i klarowny obraz w połączeniu z doskonałym polem widzenia wynoszącym 178º i szerokim zakresem regulacji gwarantuje komfortową pracę w każdej przestrzeni, zarówno w biurze jak i w domu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-s8%2C-s7-i-s6---monitory-dla-biznesu-i-profesjonalistow,390856,artykul.html

Wszystkie monitory – jako pierwsze w branży – otrzymały certyfikat „Intelligent Eye Care” przyznany przez TÜV Rheinland. Chroniąca oczy technologia Adaptive Picture optymalizuje jakość obrazu w każdych warunkach poprzez automatyczne dostosowanie jasności i temperatury barwowej do oświetlenia w pomieszczeniu. Zapewnia to maksymalny komfort użytkowania bez względu na otoczenie, a tym samym zmniejsza zmęczenie wzroku nawet przy długotrwałym korzystaniu z monitora. Nowe urządzenia oferują ponadto specjalny tryb Eye Saver redukujący emisję niebieskiego światła, które także może powodować zmęczenie oczu, oraz rozwiązanie Flicker Free, które ogranicza migotanie ekranu.

Tegoroczne monitory zostały wyróżnione z uwagi na energooszczędność, a to za sprawą zastosowania technologii Eco Saving Plus. Otrzymały również certyfikat szwedzkiej konfederacji pracowników profesjonalnych TCO dla urządzeń spełniających wymogi zrównoważonego rozwoju, eko certyfikat EPEAT przyznawany urządzeniom elektronicznym, mającym ograniczony wpływ na środowisko oraz certyfikat Energy Star dla urządzeń energooszczędnych. Technologia Eco Saving Plus zmniejsza ilość zużywanej energii nawet o 10% poprzez automatyczne dostosowanie jasności czarnych obszarów przy zachowaniu wyrazistości obrazu.

S8: Niezrównane wrażenia wizualne i ergonomiczny design

Jak przystało na flagowe modele, urządzenia z serii S8, oferują liczne funkcje przeznaczone zarówno dla firm, jak i dla kreatywnych użytkowników indywidualnych. Monitory wyświetlają obraz w rozdzielczości UHD z odwzorowaniem 1 mld kolorów, będą dostępne w dwóch rozmiarach: 27” i 32”. Urządzenia gwarantują także 99% pokrycie gamy barw sRGB, dzięki czemu użytkownicy mogą cieszyć się jeszcze doskonalszą prezentacją treści.

Seria S8 obsługuje transmisję danych z prędkością 10 Gbps za pośrednictwem portu USB-C, natomiast model S80UA oferuje także ładowanie do 90 W. Monitory z serii S8 zapewniają również różnorodne opcje łączności, w tym USB 3.0 i hub USB, gwarantujące większą wygodę użytkowania. Płaski, pozbawiony ramek design zapewnia duży komfort pracy i umożliwia niemal idealne dopasowanie w przypadku zestawienia dwóch monitorów. Kompatybilność z mocowaniem VESA i smukły metalowy stojak o regulowanej wysokości sprawiają, że monitory można ustawić w idealnym położeniu zgodnie z preferencjami użytkownika.

S7 i S6: Prostota i płynność w każdym zastosowaniu

Tak jak seria S8, tak i seria S7 oferuje rozdzielczość UHD, przekątną 27” lub 32” cale, ultrasmukły stojak, panel o kącie widzenia wynoszącym 178º oraz bogatą gamę barw. Niemal bezramkowy design monitorów tej serii pozwala użytkownikom skupić się na pracy, co jest jeszcze łatwiejsze dzięki możliwości ich wygodnego odchylenia.

Z kolei seria S6, dostępna w rozmiarach 34”, 32”, 27” i 24”, obsługuje nie tylko rozdzielczość QHD (2560 × 1440), ale także funkcje PBP (Obraz przy obrazie) i PIP (Obraz w obrazie), przez co pozwala użytkownikom na łatwy i efektywny multitasking. Model S60UA obsługuje ponadto technologię Daisy Chain, która umożliwia odtwarzanie treści na wielu połączonych ekranach, a także kabel LAN (kompatybilność z RJ45), który przekształca monitor w stację dokującą. Wbudowana funkcja Wake On Lan (WOL) pozwala zdalnie włączyć połączony komputer przy pomocy innego urządzenia.

Natomiast model S65UA o przekątnej 34” i rozdzielczości UWQHD (3440×1440) oferuje zakrzywienie 1000R, dodatkowo zwiększając efektywność użytkowania za sprawą idealnych do multitaskingu proporcji ekranu wynoszących 21:9. Seria S6 zapewnia ponadto opcję obrotu, odchylenia i przekręcenia monitora, dzięki której użytkownicy mogą znaleźć optymalny dla siebie kąt widzenia.

Linia monitorów o wysokiej rozdzielczości firmy Samsung obejmuje różne modele, rozmiary i specyfikacje. Aby uzyskać więcej informacji o każdym modelu, prosimy zapoznać się z tabelą specyfikacji.

ilustracjastrzałka

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

www.samsung.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764