logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung S8, S7 i S6 - monitory dla biznesu i profesjonalistów

  PR 31.03.2021, przeczytano 353 razy
ilustracjastrzałka

Nowe modele monitorów od Samsung, zostały zaprojektowane z myślą o pracownikach biurowych i twórcach treści, którzy wymagają bardzo dobrej jakości obrazu i wygody użytkowania. Tegoroczna linia obejmuje 12 różnych monitorów o wysokiej rozdzielczości (QHD, WQHD, UHD), w ramach trzech serii: S8, S7 i S6. Wszystkie modele potrafią wyświetlać 1 mld kolorów, co przekłada się na wyrazisty obraz, dodatkowo udoskonalony przez technologię HDR 10. Ostry i klarowny obraz w połączeniu z doskonałym polem widzenia wynoszącym 178º i szerokim zakresem regulacji gwarantuje komfortową pracę w każdej przestrzeni, zarówno w biurze jak i w domu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-s8%2C-s7-i-s6---monitory-dla-biznesu-i-profesjonalistow,390856,artykul.html

Wszystkie monitory – jako pierwsze w branży – otrzymały certyfikat „Intelligent Eye Care” przyznany przez TÜV Rheinland. Chroniąca oczy technologia Adaptive Picture optymalizuje jakość obrazu w każdych warunkach poprzez automatyczne dostosowanie jasności i temperatury barwowej do oświetlenia w pomieszczeniu. Zapewnia to maksymalny komfort użytkowania bez względu na otoczenie, a tym samym zmniejsza zmęczenie wzroku nawet przy długotrwałym korzystaniu z monitora. Nowe urządzenia oferują ponadto specjalny tryb Eye Saver redukujący emisję niebieskiego światła, które także może powodować zmęczenie oczu, oraz rozwiązanie Flicker Free, które ogranicza migotanie ekranu.

Tegoroczne monitory zostały wyróżnione z uwagi na energooszczędność, a to za sprawą zastosowania technologii Eco Saving Plus. Otrzymały również certyfikat szwedzkiej konfederacji pracowników profesjonalnych TCO dla urządzeń spełniających wymogi zrównoważonego rozwoju, eko certyfikat EPEAT przyznawany urządzeniom elektronicznym, mającym ograniczony wpływ na środowisko oraz certyfikat Energy Star dla urządzeń energooszczędnych. Technologia Eco Saving Plus zmniejsza ilość zużywanej energii nawet o 10% poprzez automatyczne dostosowanie jasności czarnych obszarów przy zachowaniu wyrazistości obrazu.

S8: Niezrównane wrażenia wizualne i ergonomiczny design

Jak przystało na flagowe modele, urządzenia z serii S8, oferują liczne funkcje przeznaczone zarówno dla firm, jak i dla kreatywnych użytkowników indywidualnych. Monitory wyświetlają obraz w rozdzielczości UHD z odwzorowaniem 1 mld kolorów, będą dostępne w dwóch rozmiarach: 27” i 32”. Urządzenia gwarantują także 99% pokrycie gamy barw sRGB, dzięki czemu użytkownicy mogą cieszyć się jeszcze doskonalszą prezentacją treści.

Seria S8 obsługuje transmisję danych z prędkością 10 Gbps za pośrednictwem portu USB-C, natomiast model S80UA oferuje także ładowanie do 90 W. Monitory z serii S8 zapewniają również różnorodne opcje łączności, w tym USB 3.0 i hub USB, gwarantujące większą wygodę użytkowania. Płaski, pozbawiony ramek design zapewnia duży komfort pracy i umożliwia niemal idealne dopasowanie w przypadku zestawienia dwóch monitorów. Kompatybilność z mocowaniem VESA i smukły metalowy stojak o regulowanej wysokości sprawiają, że monitory można ustawić w idealnym położeniu zgodnie z preferencjami użytkownika.

S7 i S6: Prostota i płynność w każdym zastosowaniu

Tak jak seria S8, tak i seria S7 oferuje rozdzielczość UHD, przekątną 27” lub 32” cale, ultrasmukły stojak, panel o kącie widzenia wynoszącym 178º oraz bogatą gamę barw. Niemal bezramkowy design monitorów tej serii pozwala użytkownikom skupić się na pracy, co jest jeszcze łatwiejsze dzięki możliwości ich wygodnego odchylenia.

Z kolei seria S6, dostępna w rozmiarach 34”, 32”, 27” i 24”, obsługuje nie tylko rozdzielczość QHD (2560 × 1440), ale także funkcje PBP (Obraz przy obrazie) i PIP (Obraz w obrazie), przez co pozwala użytkownikom na łatwy i efektywny multitasking. Model S60UA obsługuje ponadto technologię Daisy Chain, która umożliwia odtwarzanie treści na wielu połączonych ekranach, a także kabel LAN (kompatybilność z RJ45), który przekształca monitor w stację dokującą. Wbudowana funkcja Wake On Lan (WOL) pozwala zdalnie włączyć połączony komputer przy pomocy innego urządzenia.

Natomiast model S65UA o przekątnej 34” i rozdzielczości UWQHD (3440×1440) oferuje zakrzywienie 1000R, dodatkowo zwiększając efektywność użytkowania za sprawą idealnych do multitaskingu proporcji ekranu wynoszących 21:9. Seria S6 zapewnia ponadto opcję obrotu, odchylenia i przekręcenia monitora, dzięki której użytkownicy mogą znaleźć optymalny dla siebie kąt widzenia.

Linia monitorów o wysokiej rozdzielczości firmy Samsung obejmuje różne modele, rozmiary i specyfikacje. Aby uzyskać więcej informacji o każdym modelu, prosimy zapoznać się z tabelą specyfikacji.

ilustracjastrzałka

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

www.samsung.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Dla profesjonalistów czyli dla..?
Księgowych, biegłych rewidentów, urzędników średniego szczebla...? Żeby im się pasjans ładnie wyświetlał.

avatar użytkownika
,

Pochwal się wreszcie ile przepłaciłeś za logo na swoim profesjonalnym monitorze?  

,

Wyciąłem ze starego crteka ze złomowiska i przekleiłem na cyjanopan.
Kosztowało mnie to piwko dla dozorcy.
  

avatar użytkownika
,

Podobno nie wszyscy są tacy sprytni. Są tacy którzy sądzą, że za logo trzeba zapłacić grube tysiące. Ile piwa można byłoby za to kupić...  

,

Widziałem ostatnio ogłoszenie, koleś szukał wykonawcy naklejek z logo znanej firmy.
Najwyraźniej jest moda na rebrandingi domowej roboty.
  

avatar użytkownika
,

Skoro dużym producentom udaje się szarpać po kilka tysięcy za naklejkę, to przebitka jest na tyle duża że znajdują się chętni by próbować szczęścia. Oczywiście to dość naiwne - żeby rżnąć ludzi na grube tysiące za logo trzeba najpierw sporo zainwestować w dobry marketing, tak aby wychować sobie grupę odbiorców gotowych uwierzyć w nadprzyrodzone moce logo. Inwestycja jest jednak opłacalna - pozwala potem sprzedawać frajerom podzespoły Samsunga z kilkusetprocentową przebitką.  

,

Czyli jeśli Signs bierze za reklamy więcej niż inne portale, to RŻNIE swojego klienta?
  

avatar użytkownika
,

Musisz zrozumieć, że aby wycenić produkt trzeba wziąć pod uwagę jego parametry i wynikające z nich korzyści dla klienta - a nie frazesy i marketingowe ogólniki. W przeciwieństwie do wielu innych serwisów, oferując stawki za reklamę zawsze dokładnie informujemy naszych klientów co otrzymają za swoje pieniądze. Podobnie robi Samsung czy Benq oferując swoje monitory. Można zawsze dyskutować czy cena zaproponowana za te jasno określone korzyści jest do nich adekwatna, natomiast nie ma sensu dyskutować na temat marketingowych bajek których się nasłuchałeś.  

,

To prosta analogia.
Jeśli Signs bierze za reklamy więcej niż inne portale, to RŻNIE swojego klienta.
Zgadza się?
  

avatar użytkownika
,

Gdybyśmy brali więcej za produkt o tych samych parametrach - tak jak robią to niektórzy producenci bazujący na marketingowej sile swojego logo - to tak. Byłby to rabunek w biały dzień. My jednak - w przeciwieństwie do producentów elektroniki - nie prowadzimy akcji marketingowej mającej na celu robienie z naszych klientów głupków i frajerów.  

Najnowsze w tym dziale

Zdrovit promuje Litorsal Slim
Wczoraj wystartowała nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca suplement diety Litorsal Slim. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony...
Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
„Ej, wszystko okej” - akcja promocyjna piłkarzy Ekstraklasy wspierająca tematykę zdrowia psychicznego
Dariusz Gałęzewski – Prezes Fundacji OSHEE i Marcin Jędrychowski  - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie podpisali list intencyjny będący deklaracją współpracy na rzecz wspierania zdrowia psychicznego. W ramach projektu prowadzonego pod hasłem „WALCZ, ZWYCIĘŻAJ, ŻYJ!” partnerzy skupią się na prowadzeniu kampanii edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764