logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung SE370: Monitor z wbudowaną ładowarką

  PR 23.11.2015, przeczytano 601 razy
ilustracjastrzałka

Pierwszy na świecie monitor z technologią bezprzewodowego ładowania urządzeń mobilnych jest już dostępny w Polsce. Samsung SE370 zapewnia doskonałe warunki pracy i rozrywki zarówno miłośnikom gier, jak i profesjonalistom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-se370%3A-monitor-z-wbudowana-ladowarka,26621,artykul.html

Samsung SE370 z wbudowaną ładowarką umożliwia wygodne, bezprzewodowe ładowanie smartfonów i tabletów kompatybilnych z jednym z najpopularniejszych standardów ładowania bezprzewodowego (Qi). Wystarczy umieścić urządzenie mobilne na podstawce monitora, aby rozpocząć proces ładowania – bez zbędnych kabli i konieczności ich podłączania do komputera. Dzięki temu smartfon będzie leżał na widoku, zawsze naładowany i gotowy do pracy.

SE370 to doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy spędzają wiele godzin przed ekranem komputera, ponieważ pozwala utrzymać porządek i lepiej zagospodarować powierzchnię stanowiska pracy. Dodatkowo monitor posiada tryb oszczędzania wzroku, który minimalizuje negatywny wpływ niebieskiego światła oraz eliminuje migotanie, zapobiegając nadmiernemu obciążaniu oczu. 

Zastosowany w tym modelu panel Plane-to-Line-Switching (PLS) z rozdzielczością Full HD 1920 x 1080 pikseli gwarantuje szeroki kąt widzenia (178°) w poziomie i pionie oraz znakomite odwzorowanie 16.7 miliona kolorów.

Monitor Samsung SE370 jest dostępny w wersji o przekątnej 24 oraz 27 cali. Funkcja bezprzewodowego ładowania jest kompatybilna ze smartfonami Galaxy S6, Galaxy S6 edge oraz Galaxy S6 edge+, a także Galaxy S5 i Galaxy Note 3 oraz Galaxy Note 4, wyposażonymi w pokrywę baterii Wireless Charging Battery Cover.*

Najważniejsze parametry


Nazwa modelu: S24E370DL / S27E370DS

Ekran:

Przekątna ekranu: 23,6” (16:9) - S24E370DL / 27” (16:9) - S27E370DS
Typ panelu: PLS
Rozdzielczość: 1920 x 1080
Czas reakcji: 4 ms
Jasność: 250 cd/m2  - S24E370DL / 300 cd/m2 - S27E370DS
Współczynnik kontrastu: 1000:1 (typowo)
Kąt widzenia (poz./pion.): 178°/178°

Wzornictwo:

Kolor: Przód/podstawa: biały błyszczący / Obudowa/tył: biały błyszczący z kolorowymi akcentami
Interfejs: 1 HDMI (1.4), 1 DP (1.2), 1 D-Sub

Najważniejsze funkcje:

Bezprzewodowe ładowanie, Eco Saving Mode, Magic Bright, Magic Upscale, Game Mode, Eye Saver (redukcja emisji światła niebieskiego), Flicker Free (eliminacja migotania obrazu), FreeSync

Źródło: Samsung

Dodatkowe informacje:

*Akcesorium Wireless Charging Battery Cover sprzedawane osobno.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764