logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung skanuje influencerów w wyjątkowej sesji

  PR 21.09.2022, przeczytano 244 razy
ilustracjastrzałka

W ramach kampanii promującej ekosystem Galaxy, Samsung przygotował niezwykłe trójwymiarowe kreacje z udziałem ambasadorów korzystających z urządzeń marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-skanuje-influencerow-w-wyjatkowej-sesji,397292,artykul.html

Ekosystem urządzeń Galaxy oferuje użytkownikom niesamowitą swobodę i inspiruje do wychodzenia poza schematy. Aby zaprezentować unikatowe doświadczenia, jakie proponuje swoim użytkownikom marka, Samsung zaprosił do współpracy swoich ambasadorów i utalentowanych twórców.

W wyjątkowej sesji zdjęciowej udział wzięli influencerzy, którzy na co dzień korzystają z urządzeń Galaxy: Kuba Norek, Żabson, Kinga Sawczuk, Modny Tata, HashtagAlek, Gonciarz, Edzio, Filsoon tv, Jacob4yt, Sara James, Porcelanova, Julia Pośnik, Sokół, Maffashion, Instabaks oraz Karolina Gilon.

W ramach planu zdjęciowego Daniel Jaroszek (Papaya Films) stworzył niezwykłe modele skanów ambasadorów marki. Na ich bazie powstały unikatowe ilustracje 3D i animacje autorstwa studia LocoMotive oraz Mateusza Króla, które zostaną wykorzystane w kampanii digitalowej realizowanej na instagramowym profilu Samsung Polska.

ilustracjastrzałka

- To druga odsłona naszego wspólnego projektu i jeszcze bardziej niezwykła w formie. Tym razem marka zabiera nas do miejsca, gdzie technologia miksuje się ze światem realnym. Dlatego, cały proces wymagał od twórców i producentów precyzyjnego zaplanowania finalnych efektów już na etapie preprodukcji. Choreografia, dobór fryzur, stylizacji, a także faktur materiałów były kluczowe by efekt końcowy poza walorem artystycznym, korespondował też z charakterem bohaterów i jak najlepiej oddał ich osobowości. – mówi Michał Wojciechowski, Producent Papaya Films.

- Samsung kolejny raz zaprosił mnie do projektu, w którym moim głównym zadaniem było zatarcie granicy między tym co prawdziwe a nierealne. Tym razem przenieśliśmy sylwetki znanych wszystkim influencerów do świata grafiki 3D, gdzie bawiąc się światłem, teksturą i formą osiągnęliśmy efekty, które nie są możliwe do osiągnięcia za pomocą fotografii. – podsumowuje Mateusz Król (@krol.jpg).

Kampania z wykorzystaniem skanów 3D ambasadorów marki promuje możliwości urządzeń Galaxy – od smartfonów z serii Galaxy S, Fold i Flip, przez smartwatche Galaxy Watch aż po bezprzewodowe słuchawki Galaxy Buds.  Wyjątkowe kreacje, które powstały w ramach kampanii będzie można oglądać na profilu Samsung Polska przez najbliższe 2 miesiące . Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja VMLY&R i Papaya Films. Kreacje 3D zrealizował Mateusz Król i studio LocoMotive.

ilustracjastrzałka

Źródło: Samsung Polska

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake daje czas na „Schlebianie na śniadanie”
Marka Dan Cake startuje z kolejną aktywacją konsumencką. Aby wziąć udział w konkursie i wygrać cenne nagrody, należy zakupić promocyjne opakowanie Chleba Tostowego pszennego, pełnoziarnistego lub maślanego i stworzyć tekst pochlebstwa, którym można uraczyć bliską osobę. Dan Cake nagrodzi najbardziej kreatywne komplementy atrakcyjnymi sprzętami kuchennymi i voucherami...
Labo Print rozwija segment Expo i wydaje nowy Katalog
Kilka dni temu firma Labo Print, czyli międzynarodowy dostawca rozwiązań reklamowych, jak sami o sobie piszą, opublikował w sieci swój nowy katalog produktów. Sytuacja jest o tyle ciekawa, że nie dotyczy on ani druku wieloformatowego, ani etykiet, kubków reklamowych czy nawet reklamy przestrzennej, czyli segmentów produkcji, z których firma jest...
Nowy sklep internetowy Trotec
Sklep internetowy shop.troteclaser.com to platforma, która usprawnia proces zakupowy materiałów grawerskich. Na stronie można zamawiać wysokiej jakości materiały do cięcia, znakowania i grawerowania oraz produkty do personalizacji. Oferta obejmuje wyjątkowo szeroką gamę kolorów i różnorodne wykończenia laminatów grawerskich oraz pleksi, a także...
Jak to możliwe, że urządzenie rozpoznaje twarz człowieka czy jego mowę? Skąd wiadomo, jak zoptymalizować układ i długość świateł na skrzyżowaniach? Jakie mechanizmy sprawiają, że reklamy dopadają nas wszędzie? Czy rola sztucznej inteligencji w reklamie ograniczy się tylko do jej optymalizacji i podnoszenia efektywności osiąganych wyników? A może AI mogłaby stać...
Ruszyła rejestracja na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku Promo Show
Wraz z początkiem października ruszyła możliwość rejestracji na targi Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764