logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung skanuje influencerów w wyjątkowej sesji

  PR 21.09.2022, przeczytano 906 razy
ilustracjastrzałka

W ramach kampanii promującej ekosystem Galaxy, Samsung przygotował niezwykłe trójwymiarowe kreacje z udziałem ambasadorów korzystających z urządzeń marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-skanuje-influencerow-w-wyjatkowej-sesji,397292,artykul.html

Ekosystem urządzeń Galaxy oferuje użytkownikom niesamowitą swobodę i inspiruje do wychodzenia poza schematy. Aby zaprezentować unikatowe doświadczenia, jakie proponuje swoim użytkownikom marka, Samsung zaprosił do współpracy swoich ambasadorów i utalentowanych twórców.

W wyjątkowej sesji zdjęciowej udział wzięli influencerzy, którzy na co dzień korzystają z urządzeń Galaxy: Kuba Norek, Żabson, Kinga Sawczuk, Modny Tata, HashtagAlek, Gonciarz, Edzio, Filsoon tv, Jacob4yt, Sara James, Porcelanova, Julia Pośnik, Sokół, Maffashion, Instabaks oraz Karolina Gilon.

W ramach planu zdjęciowego Daniel Jaroszek (Papaya Films) stworzył niezwykłe modele skanów ambasadorów marki. Na ich bazie powstały unikatowe ilustracje 3D i animacje autorstwa studia LocoMotive oraz Mateusza Króla, które zostaną wykorzystane w kampanii digitalowej realizowanej na instagramowym profilu Samsung Polska.

ilustracjastrzałka

- To druga odsłona naszego wspólnego projektu i jeszcze bardziej niezwykła w formie. Tym razem marka zabiera nas do miejsca, gdzie technologia miksuje się ze światem realnym. Dlatego, cały proces wymagał od twórców i producentów precyzyjnego zaplanowania finalnych efektów już na etapie preprodukcji. Choreografia, dobór fryzur, stylizacji, a także faktur materiałów były kluczowe by efekt końcowy poza walorem artystycznym, korespondował też z charakterem bohaterów i jak najlepiej oddał ich osobowości. – mówi Michał Wojciechowski, Producent Papaya Films.

- Samsung kolejny raz zaprosił mnie do projektu, w którym moim głównym zadaniem było zatarcie granicy między tym co prawdziwe a nierealne. Tym razem przenieśliśmy sylwetki znanych wszystkim influencerów do świata grafiki 3D, gdzie bawiąc się światłem, teksturą i formą osiągnęliśmy efekty, które nie są możliwe do osiągnięcia za pomocą fotografii. – podsumowuje Mateusz Król (@krol.jpg).

Kampania z wykorzystaniem skanów 3D ambasadorów marki promuje możliwości urządzeń Galaxy – od smartfonów z serii Galaxy S, Fold i Flip, przez smartwatche Galaxy Watch aż po bezprzewodowe słuchawki Galaxy Buds.  Wyjątkowe kreacje, które powstały w ramach kampanii będzie można oglądać na profilu Samsung Polska przez najbliższe 2 miesiące . Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja VMLY&R i Papaya Films. Kreacje 3D zrealizował Mateusz Król i studio LocoMotive.

ilustracjastrzałka

Źródło: Samsung Polska

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764