logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung startuje z kampanią „Z Galaxy możesz”

  PR 15.04.2022, przeczytano 868 razy
ilustracjastrzałka

Samsung startuje z kampanią "Z Galaxy możesz", promując ekosystem urządzeń mobilnych Galaxy. Wraz z ambasadorkami i ambasadorami marki, firma udowadnia, że Galaxy to coś więcej niż technologia, a towarzyszące nam na co dzień urządzenia mogą inspirować do sięgania po więcej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-startuje-z-kampania-_z-galaxy-mozesz_,395525,artykul.html

Kampania Z Galaxy Możesz to propozycja wyjścia poza obowiązujące w kategorii tech standardy komunikacji i zaprezentowania serii Galaxy w szerszym popkulturowym kontekście – nie tylko jako produkt, ale jako sumę unikatowych doświadczeń, które oferuje marka.

W ramach kampanii Z Galaxy możesz zrealizowana została wyjątkowa sesja zdjęciowa z udziałem 16 ambasadorek i ambasadorów związanych z marką. W kadrach autorstwa Daniela Jaroszka zobaczyć można Maffashion, Wojtka Sokoła, Żabsona, Krzysztofa Gonciarza, Aleksandra Małachowskiego (HashtagAlek), Julię Pośnik, Instabaksa, Jacoba (Jakub Wrotniak), Sarę James, Filsoona (Filip Szuksztul), Kingę Sawczuk, Karolinę Gilon, Edzia Rap (Piotr Bylina), Kubę Norka, Modnego Tatę (Michał Będźmirowski), Annę Jaroszewską (Porcelanovva).

ilustracjastrzałka

Jednym z elementów kampanii jest niezwykły mural, który można oglądać do końca maja w Warszawie, na ścianie budynku przy ulicy Jaworzyńskiej 7/9. Jego bohaterami są ambasadorzy Samsung, którzy udowadniają, że dla użytkowników Galaxy „sky is NOT the limit”. Specjalna nocna odsłona muralu nawiązuje do fotograficznych możliwości najnowszej serii smartfonów Galaxy S22 z trybem Nightografii, który pozwala rejestrować niezwykłe zdjęcia i filmy nawet w trudnych warunkach oświetleniowych.

Kampania Z Galaxy możesz promuje możliwości urządzeń Galaxy – od smartfonów z serii Galaxy S, Fold i Flip, przez smartwatche Galaxy Watch aż po bezprzewodowe słuchawki Galaxy Buds.

Kampania realizowana będzie w internecie, na profilu Samsung Polska oraz w przestrzeni miejskiej. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja VMLY&R. Za komunikację odpowiada dfusion communication.

Źródło: Samsung

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764