logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung startuje z kampanią „Z Galaxy możesz”

  PR 15.04.2022, przeczytano 458 razy
ilustracjastrzałka

Samsung startuje z kampanią "Z Galaxy możesz", promując ekosystem urządzeń mobilnych Galaxy. Wraz z ambasadorkami i ambasadorami marki, firma udowadnia, że Galaxy to coś więcej niż technologia, a towarzyszące nam na co dzień urządzenia mogą inspirować do sięgania po więcej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-startuje-z-kampania-_z-galaxy-mozesz_,395525,artykul.html

Kampania Z Galaxy Możesz to propozycja wyjścia poza obowiązujące w kategorii tech standardy komunikacji i zaprezentowania serii Galaxy w szerszym popkulturowym kontekście – nie tylko jako produkt, ale jako sumę unikatowych doświadczeń, które oferuje marka.

W ramach kampanii Z Galaxy możesz zrealizowana została wyjątkowa sesja zdjęciowa z udziałem 16 ambasadorek i ambasadorów związanych z marką. W kadrach autorstwa Daniela Jaroszka zobaczyć można Maffashion, Wojtka Sokoła, Żabsona, Krzysztofa Gonciarza, Aleksandra Małachowskiego (HashtagAlek), Julię Pośnik, Instabaksa, Jacoba (Jakub Wrotniak), Sarę James, Filsoona (Filip Szuksztul), Kingę Sawczuk, Karolinę Gilon, Edzia Rap (Piotr Bylina), Kubę Norka, Modnego Tatę (Michał Będźmirowski), Annę Jaroszewską (Porcelanovva).

ilustracjastrzałka

Jednym z elementów kampanii jest niezwykły mural, który można oglądać do końca maja w Warszawie, na ścianie budynku przy ulicy Jaworzyńskiej 7/9. Jego bohaterami są ambasadorzy Samsung, którzy udowadniają, że dla użytkowników Galaxy „sky is NOT the limit”. Specjalna nocna odsłona muralu nawiązuje do fotograficznych możliwości najnowszej serii smartfonów Galaxy S22 z trybem Nightografii, który pozwala rejestrować niezwykłe zdjęcia i filmy nawet w trudnych warunkach oświetleniowych.

Kampania Z Galaxy możesz promuje możliwości urządzeń Galaxy – od smartfonów z serii Galaxy S, Fold i Flip, przez smartwatche Galaxy Watch aż po bezprzewodowe słuchawki Galaxy Buds.

Kampania realizowana będzie w internecie, na profilu Samsung Polska oraz w przestrzeni miejskiej. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja VMLY&R. Za komunikację odpowiada dfusion communication.

Źródło: Samsung

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W agencji Saatchi & Saatchi awansowało 12 ekspertek i ekspertów w działach kreacji, designu, client service i trafficu.
Steven Bandrowczak dyrektorem generalnym Xerox
Xerox Holdings Corporation poinformował 3 sierpnia, że Steven Bandrowczak został powołany przez Radę Dyrektorów Xerox na stanowisko dyrektora generalnego.
Marta Zalewska, wcześniej odpowiedzialna za działania medialne Aion Banku, od sierpnia 2022 roku pełni funkcję rzeczniczki prasowej Shares. Odpowiada za całokształt działań komunikacyjnych, PR-owych oraz reprezentowanie startupu w mediach.
Idea Creative Group: event dla Fundacji Zwolnieni z Teorii
Czy działalność społeczna i biznes mogą iść w parze, wzajemnie się uzupełniając? Jak pokazała Olimpiada Zwolnionych z Teorii 2022 może, a nawet wręcz i musi – na znaczeniu bowiem coraz bardziej zyskuje społeczna odpowiedzialność, która oparta jest nie tylko na finansowych zyskach, lecz także i tych, których nie da się przełożyć bezpośrednio na...
Personal PR uruchamia Skillers Academy
Agencja komunikacji zintegrowanej Personal PR stworzyła autorski program szkoleniowy – Skillers Academy. Celem kursów i warsztatów jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z zakresu szeroko pojętej komunikacji – zewnętrznej i wewnętrznej. Prezentowany przez Personal PR program szkoleniowy to odpowiedź na zaobserwowane zapotrzebowanie na rynku i w oczach twórców – zbyt...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764