logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung The Frame 2024 z certyfikatem Pantone Artfulcolor

  PR 21.01.2024, przeczytano 973 razy
ilustracja

Telewizory Samsung The Frame z 2024 r. uzyskały certyfikat Validated ArtfulColor od Pantone[1] , znanego na całym świecie autorytetu w dziedzinie standaryzacji barw. Certyfikat ten podkreśla zaawansowaną technologię adaptacyjnego koloru w telewizorze The Frame, która zapewnia wyjątkową zdolność reprodukcji obrazu zgodną z rygorystycznymi standardami Pantone niemal w każdym otoczeniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-the-frame-2024-z-certyfikatem-pantone-artfulcolor-,402811,artykul.html

Wyświetlane przez Samsung The Frame 2024 dzieła sztuki prezentują barwy, które dla ludzkiego oka są prawie niemożliwe do odróżnienia od kolorystyki ich fizycznych pierwowzorów w standardowych warunkach oświetleniowych.

– Konsumenci oczekują więcej od The Frame – powiedział Yongjae Kim, Executive Vice President of the Visual Display Business w Samsung Electronics.  – Nadrzędnym priorytetem od zawsze było dla nas zapewnianie klientom jak najlepszych wrażeń związanych z naszymi urządzeniami. W przypadku The Frame ten cel osiągamy niemal podwójnie, ponieważ eksponujemy dzieła sztuki w sposób niezwykle realistyczny. Ukoronowaniem naszych wysiłków jest certyfikat Pantone Validated ArtfulColor, który zachęca nas do dalszej pracy nad perfekcyjną jakością obrazu.

Podczas certyfikacji specjaliści z Pantone oceniają, czy matryca danego urządzenia potrafi odtwarzać wiernie kolory z szeregu fizycznych wzorników Pantone Color i Pantone SkinTone oświetlonych znormalizowanym światłem D65 zgodnym ze standardami Międzynarodowej Komisji Oświetleniowej (CIE[2]), odpowiadającym w przybliżeniu średnim parametrom oświetlenia w południowych krajach w Europie Zachodniej i Północnej. The Frame to pierwszy na świecie telewizor, który przeszedł pomyślnie tę rygorystyczną weryfikację, ponownie potwierdzając wiodącą pozycję firmy Samsung pod względem wierności kolorów. Co warto podkreślić, także wszystkie telewizory QLED z 2023 roku[3] uzyskały certyfikat Pantone Validated.

– Po ocenieniu telewizora Samsung The Frame w standardowym oświetleniu otoczenia byliśmy bardzo zadowoleni z wysokiej jakości reprodukcji kolorów Pantone – powiedział Iain Pike, Senior Global Director of Product and Licensing at Pantone. Te rezultaty zostały należycie docenione i uhonorowane oznaczeniem Pantone Validated ArtfulColor dla The Frame  pierwszego na świecie telewizora, który w pełni zasłużył na takie wyróżnienie. Podczas oceny nasz zespół techniczny zaobserwował i potwierdził realizm wyświetlania kolorów, łącznie z licznymi odcieniami ludzkiej skóry, porównując je z fizycznymi wzorcami. Ta unikalna funkcja naprawdę świadczy o wyjątkowości telewizora Samsung The Frame.

Tryb Sztuka telewizora Samsung The Frame został specjalnie zaprojektowany do eksponowania dzieł sztuki i fotografii w realistycznych kolorach, w standardowych warunkach oświetleniowych, np. w domach lub galeriach. Oferuje on widzom niezwykle wciągające i autentyczne wrażenia wizualne, dzięki inteligentnej regulacji jasności i odcieni w celu zoptymalizowania obrazu do warunków otoczenia.

Wykorzystujący najnowocześniejszą technologię QLED firmy Samsung, telewizor The Frame uzyskał już wcześniej certyfikaty Pantone Validated i SkinTone Validated za precyzyjne odtwarzanie pełnej gamy kolorów Pantone SkinTone i szerokiego spektrum wszystkich 2390 kolorów opisanych w systemie Pantone Matching System (PMS). The Frame jest również wyposażony w Matową Powłokę Ekranu, która znacznie redukuje odblaski, ożywiając tym samym obszerną kolekcję blisko 2300 dzieł sztuki, które można zakupić  ze sklepu Samsung Art Store.

Kolejnym wyróżnikiem The Frame są wymienne, magnetyczne ramki.  Można je z łatwością zmieniać i dostosowywać do naszych potrzeb – tak, aby zawsze pasował do wystroju naszego wnętrza. W dodatku dostępny w zestawie Dopasowany Uchwyt sprawia, że ekran idealnie przylega do ściany,  prezentując się jak prawdziwe dzieło sztuki.

  • Więcej informacji na temat telewizorów The Frame znajduje się na stronie theframe.samsung.pl.

Źródło: Samsung

Dodatkowe informacje:

[1] Firma Pantone wprowadziła uniwersalny „język kolorów”, zwany Pantone Matching System (PMS), który umożliwia markom i producentom podejmowanie decyzji dotyczących wizualizacji na każdym etapie pracy nad nowymi urządzeniami. Certyfikat potwierdza zgodność wyświetlanego koloru z fizycznym wzornikiem w środowisku oświetlonym znormalizowanym światłem D65 zgodnym ze standardami Międzynarodowej Komisji Oświetleniowej.
[2] Commission Internationale de l’Éclairage
[3] https://news.samsung.com/global/2022-samsung-qled-and-lifestyle-tvs-recognized-by-top-global-certification-institutes-for-eye-comfort-safety-and-color-accuracy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rosną inwestycje reklamowe w wideo
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja PRO/PORCJA tworzy kampanię AI dla G2A.COM
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764