logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung The Frame 2024 z certyfikatem Pantone Artfulcolor

  PR 21.01.2024, przeczytano 695 razy
ilustracja

Telewizory Samsung The Frame z 2024 r. uzyskały certyfikat Validated ArtfulColor od Pantone[1] , znanego na całym świecie autorytetu w dziedzinie standaryzacji barw. Certyfikat ten podkreśla zaawansowaną technologię adaptacyjnego koloru w telewizorze The Frame, która zapewnia wyjątkową zdolność reprodukcji obrazu zgodną z rygorystycznymi standardami Pantone niemal w każdym otoczeniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-the-frame-2024-z-certyfikatem-pantone-artfulcolor-,402811,artykul.html

Wyświetlane przez Samsung The Frame 2024 dzieła sztuki prezentują barwy, które dla ludzkiego oka są prawie niemożliwe do odróżnienia od kolorystyki ich fizycznych pierwowzorów w standardowych warunkach oświetleniowych.

– Konsumenci oczekują więcej od The Frame – powiedział Yongjae Kim, Executive Vice President of the Visual Display Business w Samsung Electronics.  – Nadrzędnym priorytetem od zawsze było dla nas zapewnianie klientom jak najlepszych wrażeń związanych z naszymi urządzeniami. W przypadku The Frame ten cel osiągamy niemal podwójnie, ponieważ eksponujemy dzieła sztuki w sposób niezwykle realistyczny. Ukoronowaniem naszych wysiłków jest certyfikat Pantone Validated ArtfulColor, który zachęca nas do dalszej pracy nad perfekcyjną jakością obrazu.

Podczas certyfikacji specjaliści z Pantone oceniają, czy matryca danego urządzenia potrafi odtwarzać wiernie kolory z szeregu fizycznych wzorników Pantone Color i Pantone SkinTone oświetlonych znormalizowanym światłem D65 zgodnym ze standardami Międzynarodowej Komisji Oświetleniowej (CIE[2]), odpowiadającym w przybliżeniu średnim parametrom oświetlenia w południowych krajach w Europie Zachodniej i Północnej. The Frame to pierwszy na świecie telewizor, który przeszedł pomyślnie tę rygorystyczną weryfikację, ponownie potwierdzając wiodącą pozycję firmy Samsung pod względem wierności kolorów. Co warto podkreślić, także wszystkie telewizory QLED z 2023 roku[3] uzyskały certyfikat Pantone Validated.

– Po ocenieniu telewizora Samsung The Frame w standardowym oświetleniu otoczenia byliśmy bardzo zadowoleni z wysokiej jakości reprodukcji kolorów Pantone – powiedział Iain Pike, Senior Global Director of Product and Licensing at Pantone. Te rezultaty zostały należycie docenione i uhonorowane oznaczeniem Pantone Validated ArtfulColor dla The Frame  pierwszego na świecie telewizora, który w pełni zasłużył na takie wyróżnienie. Podczas oceny nasz zespół techniczny zaobserwował i potwierdził realizm wyświetlania kolorów, łącznie z licznymi odcieniami ludzkiej skóry, porównując je z fizycznymi wzorcami. Ta unikalna funkcja naprawdę świadczy o wyjątkowości telewizora Samsung The Frame.

Tryb Sztuka telewizora Samsung The Frame został specjalnie zaprojektowany do eksponowania dzieł sztuki i fotografii w realistycznych kolorach, w standardowych warunkach oświetleniowych, np. w domach lub galeriach. Oferuje on widzom niezwykle wciągające i autentyczne wrażenia wizualne, dzięki inteligentnej regulacji jasności i odcieni w celu zoptymalizowania obrazu do warunków otoczenia.

Wykorzystujący najnowocześniejszą technologię QLED firmy Samsung, telewizor The Frame uzyskał już wcześniej certyfikaty Pantone Validated i SkinTone Validated za precyzyjne odtwarzanie pełnej gamy kolorów Pantone SkinTone i szerokiego spektrum wszystkich 2390 kolorów opisanych w systemie Pantone Matching System (PMS). The Frame jest również wyposażony w Matową Powłokę Ekranu, która znacznie redukuje odblaski, ożywiając tym samym obszerną kolekcję blisko 2300 dzieł sztuki, które można zakupić  ze sklepu Samsung Art Store.

Kolejnym wyróżnikiem The Frame są wymienne, magnetyczne ramki.  Można je z łatwością zmieniać i dostosowywać do naszych potrzeb – tak, aby zawsze pasował do wystroju naszego wnętrza. W dodatku dostępny w zestawie Dopasowany Uchwyt sprawia, że ekran idealnie przylega do ściany,  prezentując się jak prawdziwe dzieło sztuki.

  • Więcej informacji na temat telewizorów The Frame znajduje się na stronie theframe.samsung.pl.

Źródło: Samsung

Dodatkowe informacje:

[1] Firma Pantone wprowadziła uniwersalny „język kolorów”, zwany Pantone Matching System (PMS), który umożliwia markom i producentom podejmowanie decyzji dotyczących wizualizacji na każdym etapie pracy nad nowymi urządzeniami. Certyfikat potwierdza zgodność wyświetlanego koloru z fizycznym wzornikiem w środowisku oświetlonym znormalizowanym światłem D65 zgodnym ze standardami Międzynarodowej Komisji Oświetleniowej.
[2] Commission Internationale de l’Éclairage
[3] https://news.samsung.com/global/2022-samsung-qled-and-lifestyle-tvs-recognized-by-top-global-certification-institutes-for-eye-comfort-safety-and-color-accuracy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764