logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung The Wall o przekątnej 1000” trafia do globalnej sprzedaży

  PR 23.07.2021, przeczytano 281 razy
ilustracja

Samsung wprowadził właśnie na globalny rynek modułowy telewizor The Wall o nazwie IWA. Nowa technologia przetwarzania AI, zwiększona częstotliwość odświeżania na poziomie 120 Hz i wszechstronne możliwości instalacji sprawiają, że najnowszy The Wall po raz kolejny wyznacza standardy dla technologii wyświetlania. Ogromny ekran o przekątnej 1000” zapewnia nieograniczoną elastyczność prezentacji treści.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-the-wall-o-przekatnej-1000_-trafia-do-globalnej-sprzedazy,392398,artykul.html

– Firma Samsung nie ustaje w wysiłkach na rzecz tworzenia najbardziej innowacyjnych rozwiązań wizualnych dla klientów, którzy są specjalistami w zakresie kreowania treści wideo i doświadczeń danej marki – mówi Hyesung Ha, Senior Vice President of Visual Display Business w Samsung Electronics. – Tegoroczny model The Wall to nasz najbardziej wciągający i wszechstronny wyświetlacz, który pozwala firmom tworzyć wymarzone przestrzenie prezentacji.

Nowy procesor Micro AI natychmiast rozpoznaje i analizuje każdą klatkę materiału wideo, by zapewnić najwyższą możliwą jakość obrazu. Za sprawą wykorzystania nawet 16 różnych modeli sieci neuronowych, z których każdy płynnie obsługuje technologię skalowania sztucznej inteligencji i głębokiego uczenia się, procesor jest w stanie udoskonalić jakość obrazu do rozdzielczości 8K, optymalizując kontrast i niwelując szumy.

Zastosowana w The Wall technologia Black Seal idealnie pokrywa ekran, tworząc doskonałe tło dla czystszych czerni, tym samym gwarantując większą głębię o niezrównanym kontraście i perfekcyjnie odwzorowanych detalach. Szczytowa jasność na poziomie 1600 nitów sprawia, że wyświetlacz prezentuje obrazy, które są doskonale widoczne także w jaskrawym świetle. Natomiast technologia Ultra Chroma generuje mniejszą długość fali, co przekłada się na dwukrotnie czystsze[1] i wierniejsze kolory RGB niż te odtwarzane przez konwencjonalne ekrany LED. Co więcej, każda dioda LED jest teraz nawet o 40% mniejsza[2], co zwiększa czarną przestrzeń pomiędzy pikselami, a tym samym zapewnia większą jednolitość barw i wyższy kontrast.

Dla tegorocznego modelu opracowano znacznie łatwiejszy sposób instalacji wykorzystujący nowe, bezprzewodowe złącza dokujące i pozbawiony ramek design. W efekcie grubość kabinetu jest teraz o połowę mniejsza niż dotychczas[3]. Za sprawą technologii modułowej wyświetlacz oferuje również różnorodne opcje instalacji – możliwy jest montaż wklęsły, wypukły, podwieszony, nachylony i w kształcie litery L. Co więcej, dzięki fabrycznemu dostrojeniu łączeń, przy instalacji wyeliminowano konieczność ich dostrajania moduł po module. W efekcie monterzy mogą skonfigurować od razu cały kabinet, oszczędzając czas.

Najnowszy The Wall oferuje najbardziej jak dotąd szczegółowy obraz, dzięki pierwszej na rynku rozdzielczości 8K z częstotliwością odświeżania 120 Hz i odtwarzaniem Simple 8K. The Wall można też skonfigurować poziomo, by uzyskać rozdzielczość do 16K i układ pikseli 15 360 x 2160[4]. Ogromny ekran o przekątnej ponad 1000” pozwala na rozległą przestrzeń prezentacji treści.

The Wall wykorzystuje także funkcje Micro HDR i Micro Motion, a także 20-bitowe przetwarzanie, co przekłada się na spójną jakość obrazu, która doskonale sprawdzi się w różnorodnych zastosowaniach komercyjnych, niezależnie od lokalizacji. Ekran można również podzielić na cztery mniejsze części (funkcja 4-PBP) i na każdej z nich prezentować jednocześnie treści z czterech różnych źródeł w rozdzielczości 4K. Funkcja ta oferuje idealnie rozwiązanie w przypadku zapotrzebowania na większą liczbę ekranów.

Wszystkie funkcje The Wall zaprojektowano z myślą o bezpieczeństwie użytkowników. Wyświetlacz posiada przyznany przez TÜV Rheinland certyfikat „Eye Comfort” poświadczający maksymalnie ograniczoną emisję niebieskiego światła. Otrzymał także certyfikat EMC klasy B potwierdzający, że za sprawą zminimalizowanej emisji fal elektromagnetycznych, można go bezpiecznie instalować w przestrzeniach mieszkalnych.

Tegoroczny model The Wall firmy Samsung jest już dostępny na wybranych rynkach.

ilustracjastrzałka

Źródło: Samsung

www.samsung.com

Dodatkowe informacje:

[1] Wartość uzyskano na podstawie wewnętrznych standardów testowych w porównaniu z konwencjonalnymi wyświetlaczami LED firmy Samsung.
[2] W porównaniu do modelu z roku 2020.
[3] W porównaniu do modelu z roku 2020.
[4] W przypadku standardowego designu i proporcji ekranu 16:9 obsługiwana jest rozdzielczość 8K (7680 x 4320).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Communications Agency powiększa zespół
Do zespołu more communications agency dołączyły dwie osoby – Marek Kubisiak, który objął nowo utworzone stanowisko Senior Communications Specialist oraz Jagoda Mówińska na stanowisko Account Executive.
Gospodarka obiegu zamkniętego wspiera rozwój biznesu przy jednoczesnym racjonalnym wykorzystywaniu zasobów i ograniczeniu negatywnego wpływu na środowisko. Firma Lexmark będąc członkiem Europejskiej Rady Regeneracji od lat skupia się na strategii zrównoważonego rozwoju. Będąc liderem rozwiązań firma wnosi duży wkład w C-SERVEES, projekt finansowany przez...
Seria konferencja o projektowaniu, pieniądzach i klientach. Rozmowy o praktycznej stronie pracy designerów w Polsce. Twarde fakty, trudne pytania, niepopularne opinie, przemilczane problemy, prawdziwe ceny. Bez taniego coachingu, PR-owego bełkotu i kreatywnych pogaduszek. Informacje, których nie znajdziesz w internecie.
Rebranding Terravita – nowa odsłona tradycji
Terravita - polska firma, której historia sięga 40 lat, stawia na zmiany. Już teraz czekolady mleczne i gorzkie Terravita są dostępne w zupełnie nowej odsłonie. Rebranding objął odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek. Oto nowa Terravita – słodkie skarby ziemi.
Agnieszka Sora Prezeską Zarządu IAA Polska, kadencja 2021-2023
W środę 22 września 2021 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. Nowym Prezesem Zarządu została Agnieszka Sora – Regional Consulting Lead NCE GfK.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764