logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung The Wall o przekątnej 1000” trafia do globalnej sprzedaży

  PR 23.07.2021, przeczytano 595 razy
ilustracja

Samsung wprowadził właśnie na globalny rynek modułowy telewizor The Wall o nazwie IWA. Nowa technologia przetwarzania AI, zwiększona częstotliwość odświeżania na poziomie 120 Hz i wszechstronne możliwości instalacji sprawiają, że najnowszy The Wall po raz kolejny wyznacza standardy dla technologii wyświetlania. Ogromny ekran o przekątnej 1000” zapewnia nieograniczoną elastyczność prezentacji treści.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-the-wall-o-przekatnej-1000_-trafia-do-globalnej-sprzedazy,392398,artykul.html

– Firma Samsung nie ustaje w wysiłkach na rzecz tworzenia najbardziej innowacyjnych rozwiązań wizualnych dla klientów, którzy są specjalistami w zakresie kreowania treści wideo i doświadczeń danej marki – mówi Hyesung Ha, Senior Vice President of Visual Display Business w Samsung Electronics. – Tegoroczny model The Wall to nasz najbardziej wciągający i wszechstronny wyświetlacz, który pozwala firmom tworzyć wymarzone przestrzenie prezentacji.

Nowy procesor Micro AI natychmiast rozpoznaje i analizuje każdą klatkę materiału wideo, by zapewnić najwyższą możliwą jakość obrazu. Za sprawą wykorzystania nawet 16 różnych modeli sieci neuronowych, z których każdy płynnie obsługuje technologię skalowania sztucznej inteligencji i głębokiego uczenia się, procesor jest w stanie udoskonalić jakość obrazu do rozdzielczości 8K, optymalizując kontrast i niwelując szumy.

Zastosowana w The Wall technologia Black Seal idealnie pokrywa ekran, tworząc doskonałe tło dla czystszych czerni, tym samym gwarantując większą głębię o niezrównanym kontraście i perfekcyjnie odwzorowanych detalach. Szczytowa jasność na poziomie 1600 nitów sprawia, że wyświetlacz prezentuje obrazy, które są doskonale widoczne także w jaskrawym świetle. Natomiast technologia Ultra Chroma generuje mniejszą długość fali, co przekłada się na dwukrotnie czystsze[1] i wierniejsze kolory RGB niż te odtwarzane przez konwencjonalne ekrany LED. Co więcej, każda dioda LED jest teraz nawet o 40% mniejsza[2], co zwiększa czarną przestrzeń pomiędzy pikselami, a tym samym zapewnia większą jednolitość barw i wyższy kontrast.

Dla tegorocznego modelu opracowano znacznie łatwiejszy sposób instalacji wykorzystujący nowe, bezprzewodowe złącza dokujące i pozbawiony ramek design. W efekcie grubość kabinetu jest teraz o połowę mniejsza niż dotychczas[3]. Za sprawą technologii modułowej wyświetlacz oferuje również różnorodne opcje instalacji – możliwy jest montaż wklęsły, wypukły, podwieszony, nachylony i w kształcie litery L. Co więcej, dzięki fabrycznemu dostrojeniu łączeń, przy instalacji wyeliminowano konieczność ich dostrajania moduł po module. W efekcie monterzy mogą skonfigurować od razu cały kabinet, oszczędzając czas.

Najnowszy The Wall oferuje najbardziej jak dotąd szczegółowy obraz, dzięki pierwszej na rynku rozdzielczości 8K z częstotliwością odświeżania 120 Hz i odtwarzaniem Simple 8K. The Wall można też skonfigurować poziomo, by uzyskać rozdzielczość do 16K i układ pikseli 15 360 x 2160[4]. Ogromny ekran o przekątnej ponad 1000” pozwala na rozległą przestrzeń prezentacji treści.

The Wall wykorzystuje także funkcje Micro HDR i Micro Motion, a także 20-bitowe przetwarzanie, co przekłada się na spójną jakość obrazu, która doskonale sprawdzi się w różnorodnych zastosowaniach komercyjnych, niezależnie od lokalizacji. Ekran można również podzielić na cztery mniejsze części (funkcja 4-PBP) i na każdej z nich prezentować jednocześnie treści z czterech różnych źródeł w rozdzielczości 4K. Funkcja ta oferuje idealnie rozwiązanie w przypadku zapotrzebowania na większą liczbę ekranów.

Wszystkie funkcje The Wall zaprojektowano z myślą o bezpieczeństwie użytkowników. Wyświetlacz posiada przyznany przez TÜV Rheinland certyfikat „Eye Comfort” poświadczający maksymalnie ograniczoną emisję niebieskiego światła. Otrzymał także certyfikat EMC klasy B potwierdzający, że za sprawą zminimalizowanej emisji fal elektromagnetycznych, można go bezpiecznie instalować w przestrzeniach mieszkalnych.

Tegoroczny model The Wall firmy Samsung jest już dostępny na wybranych rynkach.

ilustracjastrzałka

Źródło: Samsung

www.samsung.com

Dodatkowe informacje:

[1] Wartość uzyskano na podstawie wewnętrznych standardów testowych w porównaniu z konwencjonalnymi wyświetlaczami LED firmy Samsung.
[2] W porównaniu do modelu z roku 2020.
[3] W porównaniu do modelu z roku 2020.
[4] W przypadku standardowego designu i proporcji ekranu 16:9 obsługiwana jest rozdzielczość 8K (7680 x 4320).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy sklep internetowy Trotec
Sklep internetowy shop.troteclaser.com to platforma, która usprawnia proces zakupowy materiałów grawerskich. Na stronie można zamawiać wysokiej jakości materiały do cięcia, znakowania i grawerowania oraz produkty do personalizacji. Oferta obejmuje wyjątkowo szeroką gamę kolorów i różnorodne wykończenia laminatów grawerskich oraz pleksi, a także...
Jak to możliwe, że urządzenie rozpoznaje twarz człowieka czy jego mowę? Skąd wiadomo, jak zoptymalizować układ i długość świateł na skrzyżowaniach? Jakie mechanizmy sprawiają, że reklamy dopadają nas wszędzie? Czy rola sztucznej inteligencji w reklamie ograniczy się tylko do jej optymalizacji i podnoszenia efektywności osiąganych wyników? A może AI mogłaby stać...
Ruszyła rejestracja na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku Promo Show
Wraz z początkiem października ruszyła możliwość rejestracji na targi Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku.
Najnowsza kampania marki: „Ikea?! Nie uwierzysz, jak pasuje!”
Przenieśmy się do pełnych blasku wnętrz, niczym ze znanych i lubianych seriali późnych lat 80. Marzenie wielu Polek i Polaków, ten błysk otoczenia i pewność siebie emanująca od bohaterów. Pragnienie mieszkania w stylowych wnętrzach zostało jednak z nami do dziś, mimo gnającego do przodu czasu. Eleganckie, ponadczasowe produkty w przystępnej cenie to doskonała riposta IKEA,...
Ochrona środowiska i naszej planety to jeden z najważniejszych tematów nie tylko nadchodzących lat, lecz dekad. Firma E.ON Polska, zajmująca się obrotem energii, w celu popularyzacji tematów proklimatycznych uruchomiła podcast E.ON Talks. Projekt jest promowany w digitalu przez agencję Cube Group.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764