logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung UJ59 – nowy monitor UHD dla profesjonalistów

  PR 08.08.2018, przeczytano 760 razy
ilustracjastrzałka

Samsung Electronics prezentuje nowy monitor skierowany do zaawansowanych użytkowników. Model UJ59 charakteryzuje się ekranem o wielkości 31,5 cala, rozdzielczością UHD oraz szeregiem funkcji dodatkowych, takich jak Picture-by-Picture czy Free-sync.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-uj59-%E2%80%93-nowy-monitor-uhd-dla-profesjonalistow,37528,artykul.html

Dla profesjonalistów…

Dzięki rozdzielczości UHD i przekątnej 31,5 cala monitor UJ59 świetnie sprawdza się w zadaniach, w których potrzebna jest najwyższa jakość obrazu i duża przestrzeń robocza. Ekran wyposażony jest w 2 porty HDMI i 1 Display Port. UJ59 dysponuje także bardzo bogatą paletą barw, która obejmuje miliard odcieni i kolorów, co pozwala na wyświetlanie realistycznych i bardzo wyrazistych obrazów. Duży rozmiar monitora i wysoka rozdzielczość umożliwia wyświetlanie kilku narzędzi i okienek roboczych z zachowaniem wszystkich szczegółów i detali oraz możliwość pracy nad projektami bez konieczności ciągłego przybliżania i oddalania w celu korekty lub oceny poszczególnych elementów. Skorzystają na tym między innymi fotografowie, montażyści wideo, graficy, architekci czy programiści.

Fotografowie i filmowcy coraz częściej korzystają z urządzeń, które pozwalają na rejestrowanie materiału w rozdzielczości 4K. Możliwość odwzorowania pełnej palety barw w natywnej rozdzielczości na monitorze gwarantuje użo bardziej efektywną pracę z obrazem bez obaw, że finalny efekt będzie odbiegał od tego, co widoczne jest na ekranie w czasie edycji czy obróbki. Paleta barw UJ59 jest znacznie szersza niż w przypadku monitorów tradycyjnych Samsunga, dzięki czemu gradacja kolorów jest o wiele bardziej płynna i naturalna.

Technologia Picture in Picture (PIP) umożliwia natomiast dowolne dopasowanie wielkości dodatkowego obrazu na ekranie monitora, dzięki czemu mamy większą swobodę w aranżacji przestrzeni roboczej. Funkcja Picture-by-Picture (PBP) pozwala na wyświetlanie obok siebie dwóch obrazów w rozdzielczości UHD z dwóch różnych źródeł. Jest to szczególnie przydatne dla analityków i programistów, którzy w codziennej pracy wykorzystują kilka monitorów - przykładowo w sytuacji, w której w jednym oknie wyświetlany jest kod źródłowy, a w drugim aktualny wygląd modyfikowanej aplikacji czy programu.

ilustracjastrzałka

… i nie tylko.

UJ59 dobrze spisuje także się jako monitor do gier. Duży ekran o przekątnej 31,5 cala, 8.3 mln pikseli, obsługa trybu AMD FreeSync, funkcja Low Input Lag i tryb gamingowy to tylko niektóre z funkcji zapewniających przyjemną rozrywkę. Funkcja FreeSync synchronizuje częstotliwość odświeżania karty graficznej i monitora, co redukuje „rozrywanie” i zacinanie się obrazu. Low Input Lag dba z kolei o płynność grania, minimalizując opóźnienie pomiędzy kontrolerem, a tym, co jest wyświetlane na ekranie.

Zaawansowany tryb gamingowy zapewnia odpowiedni dobór kolorów oraz kontrastu i cieni dopasowany  do danego trybu rozgrywki. Selektywne zwiększanie kontrastu w poszczególnych scenach wydobywa większą liczbę detali w ciemnych obszarach, dzięki czemu gracz szybciej dostrzeże przeciwników czy inne ważne detale.

Monitor wyposażony jest także w technologie skalowania rozdzielczości UHD firmy Samsung, która płynnie konwertuje treści SD, HD i Full HD w taki sposób, aby były one zbliżone do poziomu UHD. System wykrywa rozdzielczość w jakiej wyświetlany jest obraz i dokonuje automatycznej korekty szumów i konwertuje obraz do rozdzielczości zbliżonej do UHD. Jest to szczególnie efektowne w przypadku materiałów wideo.

Źródło: Samsung

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764