logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung VHR-R – ściany wideo praktycznie bez łączeń

  PR 30.03.2020, przeczytano 674 razy
ilustracjastrzałka

Samsung prezentuje 55 calowy wyświetlacz profesjonalny VHR-R o wyjątkowo cienkich ramkach, których grubość wynosi 0.44 mm. VHR-R to produkt zaprojektowany z myślą o budowie ścian wideo, charakteryzujący się bardzo dobrą jakością obrazu dzięki trybowi Picture Enhancer, który poprawia nasycenie koloru i kontrastu. Ekran pozwala na wyświetlanie obrazu w rozdzielczości Full HD, przy współczynniku kontrastu 1100:1


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-vhr-r-%E2%80%93-sciany-wideo-praktycznie-bez-laczen,386311,artykul.html

Zastosowanie bardzo cienkich ramek sprawia, że przy zestawieniu ekranów „ramka do ramki” sumaryczna grubość łączeń wynosi 0.88 mm. Pozwala to na budowę ścian wideo, gdzie są one praktycznie niezauważalne.

Doskonały obraz

Doskonała prezentacja obrazu wynika z bardzo dużej jasności 700 nitów, co jest obecnie jedną z najwyższych wartości w dostępnych ekranach do zastosowań wewnątrz budynków. W połączeniu z antyrefleksyjnymi panelami, monitory sprawdzą się idealnie jako sprzęt do wyświetlania przejrzystych komunikatów niezależnie od warunków oświetleniowych w trybie 24/7. Na uwagę zasługują także bardzo szerokie kąty widzenia, które pozwalają na łatwy odbiór treści w sytuacji, gdy odbiorca nie stoi bezpośrednio przed wyświetlaczem.

Na jakość wyświetlanego obrazu wpływają także wbudowane tryby, które przy pomocy autorskich algorytmów poprawiają to, co widać na ekranie. Pierwszy to Picture Enhancer dostosowujący krzywą gamma w taki sposób, aby poprawić nasycenie koloru i kontrastu. Kolejny to Black Equalizer rozjaśniający ciemne obrazy, co zwiększa widoczność detali. Na ścianie wideo zbudowanej w oparciu o ekrany VHR-R z łatwością można wyświetlać także treści UHD bez potrzeby używania zewnętrznej karty graficznej czy splitterów UHD. Jest to możliwe za sprawą rozwiązania „daisy chain”.

Zaawansowana kalibracja

Rozwiązanie Color Expert Pro Mobile, to autorskie oprogramowanie Samsung, pozwalające na szybką i łatwą kalibrację ścian wideo przy wykorzystaniu aparatu, który jest na wyposażeniu każdego urządzenia mobilnego takiego jak tablet czy telefon. Tym sposobem osoby bez specjalistycznej wiedzy technicznej, mogą we własnym zakresie dostosować balans bieli ściany wideo składającej się nawet z 25 monitorów w ustawieniu 5×5. Dla tych, którzy potrzebują bardziej zaawansowanych narzędzi, Samsung przygotował bezpłatne oprogramowanie Color Expert Pro. Pozwala ono na zarządzanie takimi wartościami jak jasność czy kolorystyka. Technologia ta jest dopełnieniem trzyetapowej kalibracji, na którą składa się jeszcze kalibracja fabryczna dokonywana na etapie produkcji, oraz automatyczna kalibracja wykonywana przez specjalny układ scalony – ACM Chipset.

Urządzenie spełnia rygorystyczne wymogi odnośnie emisji fal elektromagnetycznych, co zapewnia bezpieczeństwo odbiorcom treści. Potwierdzeniem tego jest certyfikat zgodności z wymogami dla normy EMC klasy B.

ilustracjastrzałka

Źródło: Samsung

www.samsung.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764