logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung wprowadza pierwszy ekran Cinema LED Screen w Azji Południowo-Wschodniej

  PR 23.10.2017, przeczytano 618 razy
ilustracjastrzałka

Samsung Electronics rozszerza swoją wizję „Teatru Przyszłości”, instalując w Paragon Cineplex w Bangkoku w Tajlandii Cinema LED Screen. Ekrany Cinema LED Screen firmy Samsung, pierwsze na świecie kinowe wyświetlacze LED z funkcją High Dynamic Range (HDR) zgodne ze standardem DCI, po pomyślnych instalacjach na początku bieżącego roku w Seulu i Busan w Korei są wprowadzane w Azji Południowo-Wschodniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-wprowadza-pierwszy-ekran-cinema-led-screen-w-azji-poludniowo-wschodniej,34212,artykul.html

Firma Samsung Electronics podpisała umowę o współpracy z firmą Major Cineplex, największym koncernem filmowym w Tajlandii, posiadającym ponad 110 kin i 668 ekranów filmowych. Umowa ma na celu przekształcenie 200-miejscowego kina Paragon Cineplex w kino Cinema LED. W nadchodzącym roku planowane jest przebudowa kilku kolejnych kompleksów kinowych.

Ciągłe innowacje w tworzeniu ekranów i projektorów mają miejsce od ponad stulecia. Doskonała jakość obrazu, wydajność techniczna i niezawodność Cinema LED Screen firmy Samsung ożywia prezentację kinową. Chociaż ekran mierzy prawie 10,3 m szerokości, to jest on łatwy w instalacji i konfiguracji w niemal każdych warunkach. Dzięki wysokiej jakości odtwarzania treści HDR wyświetlacz osiąga niezwykle ostry obraz o rozdzielczości 4K (4,096 x 2160) i maksymalną jasność (146fL / 500nit) prawie 10 razy większą niż oferowana przez tradycyjne projektory kinowe. W efekcie widzowie mogą się cieszyć treściami bez zniekształceń i zachwycać realistycznymi kolorami, czystą bielą i głęboką czernią.

Oprócz ulepszeń wizualnych Cinema LED Screen, firma Samsung oferuje również właścicielom kin niezawodność i długoterminową wydajność. Żywotność wyświetlacza wynosi ponad 100 000 godzin pracy i znacznie przekracza tą oferowaną przez tradycyjne projektory kinowe, a także minimalizuje potrzebę kosztownej konserwacji. Dodatkowo ekran Cinema LED Screen wykorzystuje protokół szyfrujący, chroniący przed kopiowaniem i redystrybucją treści.

Ekrany Cinema LED Screen firmy Samsung oferują właścicielom kin na całym świecie większą elastyczność w rozszerzaniu oferty usług i generowaniu nowych przychodów. Wyświetlacz zachowuje swoje parametry nawet w mocno oświetlonym otoczeniu, niezależnie od tego, co jest aktualnie prezentowane na ekranie. Ta wszechstronność umożliwi kinom wykorzystanie swoich powierzchni do oglądania koncertów i imprez sportowych czy firmowych, konkursów i innych niestandardowych wydarzeń.

W maju 2017 roku Cinema LED Screen stał się pierwszym tego typu produktem, mającym pełną zgodność z uznanymi standardami organizacji Digital Cinema Initiatives (DCI). Bazując na jakości obrazu nowej generacji i dostarczaniu widzom jeszcze lepszych doznań, ekran Cinema LED Screen firmy Samsung będzie w najbliższym czasie wprowadzany do kin na całym świecie, w tym w Stanach Zjednoczonych i Europie.

Źródło: Samsung Electronics Polska

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764