logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung wypożycza monitory dla grafików

  PR 24.05.2013, przeczytano 1035 razy
ilustracjastrzałka

Monitor można docenić dopiero wtedy, gdy mamy okazję sprawdzić jakość obrazu w różnych warunkach i z różnymi zdjęciami. Nowa inicjatywa firmy Samsung umożliwia wypożyczanie monitora Samsung S27B970D Seria 9, dzięki któremu zobaczymy ile odcieni kolorów i szczegółów umyka nam podczas edycji czy oglądania zdjęć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-wypozycza-monitory-dla-grafikow,18809,artykul.html

Aby osobiście przekonać się o jego zaletach i innowacyjnej funkcjonalności wystarczy zapoznać się z regulaminem i wypełnić formularz na stronie https://eksplozjakolorow.samsung.pl podając swoje dane oraz w kilku zdaniach uzasadnić, dlaczego monitor do testów powinien zostać przyznany właśnie nam. Internauci, którzy udzielą najbardziej przekonujących odpowiedzi otrzymają monitor na okres tygodnia. Zgłoszenia można przesyłać do 23 czerwca 2013 roku.

Samsung S27B970D

Monitor Samsung LED Seria 9 to urządzenie dla grafików, edytorów, ale także dla fanów gier. Dzięki innowacyjny funkcjom, takim jak Natural Colour Expert i Accurate Color Presentation, zapewnia niespotykane bogactwo kolorów. Technologia PLS (Plane to Line Switching) sprawia natomiast, że użytkownicy mogą korzystać z oszałamiającej palety barw wyświetlanych na ekranie WQHD o rozdzielczości 2560 x 1440 pikseli (cztery razy większej niż w standardzie HD 720p).

Technologie zastosowane w monitorze Samsung S27B970D umożliwiają przeprowadzenie sprzętowej kalibracji kolorów w monitorze, co pozwala wyeliminować niewłaściwe odwzorowanie barw na ekranie. Dzięki temu ponad miliard dostępnych kolorów jest wyświetlanych dokładnie tak, jak powinny. Nad realistyczną reprodukcją barw na ekranie czuwają inżynierowie firmy Samsung, którzy ręcznie kalibrują każdy monitor już w fabryce, w końcowej fazie jego produkcji.

W stylowej obudowie z krystalicznym panelem, podstawą umożliwiającą regulację wysokości oraz metalowym obramowaniem, monitor S27B970D posiada imponujący kąt widzenia 178 stopni. Dzięki temu nawet wtedy, gdy zdjęcia ogląda kilka osób, każda z nich zobaczy ten sam obraz, który będzie zawsze wyraźny, zarówno w pionie jak i w poziomie. Współczynnik kontrastu 1000:1 zapewnia nową jakość, wyświetlając obrazy i kolory, które prezentują się w odcieniach identycznych jak w rzeczywistości.

Wewnętrzne komponenty monitora Samsung Seria 9 zostały przeniesione do okrągłej, aluminiowej podstawy, w którą wbudowano wszystkie porty wejścia i wyjścia oraz hub USB. Takie rozwiązanie usprawnia instalację oraz pomaga uniknąć plątaniny kabli. Monitor ma wbudowane głośniki stereo o mocy 7 watów, a ponadto obsługuje interfejsy wideo DisplayPort, Dual Link-DVI i HDMI oraz złącze standardu MHL (Mobile High-Definition Link) dla kompatybilnych smartfonów i tabletów.

Dzięki złączu MHL (Mobile High-Definition Link) użytkownik może oglądać m.in. filmy w dowolnym miejscu swojego domu bądź biura, a następnie podłączyć urządzenie przenośne do monitora za pomocą kabla. Wbudowany głośnik dostarcza wysokiej jakości dźwięk stereo, który zapewnia wrażenia porównywalne do sali kinowej.

Źródło: Samsung Electronics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764