logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung Xpress C430 i C480: kombajny nowej generacji

  PR 01.08.2015, przeczytano 1583 razy
ilustracja

Samsung Electronics wprowadził na rynek nową serie urządzeń wielofunkcyjnych Xpress C430 i C480. Wszystkie urządzenia zaprojektowano specjalnie dla małych firm, które poszukują wydajności i których pracownicy używają urządzeń mobilnych. Ze względu na to, wyposażono je także w funkcję skanowania wprost do e-maila i obsługę wydruku z urządzeń przenośnych za pośrednictwem NFC.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-xpress-c430-i-c480%3A-kombajny-nowej-generacji,25570,artykul.html

Nowa seria urządzeń wielofunkcyjnych Samsung została stworzona z myślą o małych i średnich firmach, które stanowią ok. 70% wszystkich przedsiębiorstw drukujących wysokie ilości dokumentów miesięcznie. Takim firmom zależy przede wszystkim na dobrej jakości drukowania przy zachowaniu stałych i niskich kosztów – tymczasem urządzenia Samsung Xpress C430 i C480 podwyższają wydajność i zmniejszają koszty firm w dłuższej perspektywie. Jak wskazują badania Gartnera firmy, które skutecznie zarządzają drukiem i korzystają efektywnie z urządzeń wielofunkcyjnych mogą zaoszczędzić od 10 do 30% na całkowitych kosztach druku. Mówimy tutaj więc o realnych oszczędnościach dla biznesu – komentuje Radosław Miszkiel, szef działu Enterprise w Samsung Electronics Polska.

Główne cechy serii Xpress C430 i C480:

Łatwa instalacja – instalacja drukarek została uproszczona, z myślą o małych firmach, które nie zatrudniają informatyków. Instalator Samsung Printer Software podłączy drukarkę bezprzewodowo poprzez WiFi Direct.

Skanowanie do e-maila oraz druk z urządzeń mobilnych – funkcja skanowania do e-maila, wcześniej dostępna wyłącznie w wyższych liniach drukarek Samsung, została dodana także w serii drukarek C430/C480. Uproszczony został również druk z urządzeń mobilnych, który jest łatwiejszy dzięki wykorzystaniu funkcji NFC i technologii chmury. Użytkownicy mogą drukować, skanować i faksować, w tym także zachować skanowane dokumenty bezpośrednio w telefonie.

Szybkość i wysoka jakość druku – drukarki serii C430 i C480 wykorzystują procesory o częstotliwości odpowiednio 400 MHz i 800 MHz, dzięki czemu mogą drukować 18 stron na minutę przy druku czarno-białym oraz 4 strony na minutę w kolorze. Urządzenia obsługują rozdzielczość wydruku podwyższoną do 2400 x 600 dpi. Technologia renderingu pozwala na wyostrzenie tekstu i zwiększenie przejrzystości obrazu.

Oszczędność kosztów w dłuższej perspektywie – seria posiada funkcje przyjazne dla środowiska, takie jak One Touch Eco Button lub Easy Eco Driver. Użytkownicy mogą zmieniać ustawienia druku dla poszczególnych dokumentów, np. przez usunięcie pogrubienia tekstu lub drukowanie wyłącznie tekstu w dokumentach, zawierających też ilustracje. Dzięki temu, przy ograniczeniu zużycia tonera do 20%, możliwe jest osiągnięcie oszczędności w długoterminowym użytkowaniu.

Źródło: Samsung Electronics

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764