logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung zachęca do kreatywności w ramach 8. edycji konkursu Papaya Young Directors

  PR 16.02.2021, przeczytano 344 razy
ilustracja

Samsung dołącza do tegorocznej edycji konkursu Papaya Young Directors jako Partner Główny oraz Technologiczny. Odpowiadając na jeden z dwóch kreatywnych briefów przygotowanych przez Samsung młodzi utalentowani twórcy zyskują szansę na spełnienie marzeń o reżyserskiej karierze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-zacheca-do-kreatywnosci-w-ramach-8.-edycji-konkursu-papaya-young-directors,390236,artykul.html

Konkurs Papaya Young Directors to unikatowa inicjatywa skierowana do ludzi w wieku 20 – 35 lat, którzy marzą o realizacji własnego teledysku, spotu reklamowego lub społecznie zaangażowanego filmu. Udział w konkursie daje szansę na zdobycie budżetu na realizację wymarzonej produkcji.

Aby przystąpić do konkursu należy do 14 marca 2021 zgłosić swój autorski pomysł będący odpowiedzią na briefy przygotowane przez międzynarodowe marki, fundacje lub artystów. Finalista otrzymuje budżet na realizację swojego filmu lub teledysku. Twórcy i twórczynie finałowych produkcji walczą o Grand Prix w wysokości 40 000 PLN, a także pakiet innych nagród.

W ramach inicjatywy Papaya Young Directors, Samsung prezentuje dwa briefy, w których młodzi twórcy mają szansę na opowiedzenie o wyjątkowych fotograficznych funkcjach smartfonu Samsung z serii Galaxy S21 5G oraz swobodzie jaką daje technologia w wyrażaniu siebie.

IDEA 1:

Z aparatem w smartfonach Samsung z serii Galaxy S21 5G nie przegapisz ani chwili. W dzisiejszych czasach producenci smartfonów prześcigają się w prezentacji technologicznych możliwości swoich aparatów: więcej kamer, więcej Mpix, większy zoom, wyraźniejsze zdjęcia nocne. W świecie przepełnionym trudnymi technikaliami, Samsung nie zapomina o tym, po co właściwie robimy zdjęcia – chcemy uwieczniać momenty, które są dla nas ważne, tak aby na co dzień nic nam nie umknęło.

IDEA 2:

Live your life free with Samsung Galaxy. Wierzymy, że przyszłość należy do osób z otwartą głową, które kochają życie. Jeżeli z czymś się nie zgadzają, starają się to zmienić. Zadowolenie z zastanej rzeczywistości i kompromisy to nie ich bajka. Tacy są właśnie użytkownicy naszych urządzeń. Bo jako Samsung tworzymy technologię, która zdejmuje z nas ograniczenia i otwiera na zupełnie nowe możliwości.

- Inicjatywy, takie jak Papaya Young Directors to idealna przestrzeń do uwolnienia kreatywności i zaprezentowania własnej perspektywy postrzegania świata. To idea, która jest nam jako marce bardzo bliska – od lat dostarczamy naszym użytkownikom rozwiązania, które dają im swobodę w wyrażaniu siebie. Nie możemy się doczekać, czym zaskoczą nas twórcy w ramach konkursu! – podsumowuje Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing Samsung Electronics Polska.

Zgłoszenia w odpowiedzi na briefy w ramach konkursu Papaya Young Directors można zgłaszać do 14 marca 2021. Więcej informacji na www.papayayoungdirectors.com

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

www.samsung.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Finaliści i wyróżnieni w konkursie profesjonalnym Sony World Photography Awards 2021
World Photography Organisation ogłosiło nazwiska finalistów i zdobywców wyróżnień w konkursie profesjonalnym Sony World Photography Awards 2021. W 14. edycji nagradzane są cykle zdjęć wyróżniających się doskonałością techniczną i świeżym spojrzeniem na problematykę współczesności.
Ruszyły zgłoszenia do Mixx Awards Europe i IAB Europe Research Awards 2021
W imieniu IAB Europe zapraszamy do zgłaszania swoich kampanii reklamowych do europejskich nagród MIXX Awards oraz Reaserach Awards. Oferta Early Birds obowiązuje do 12 marca, całkowity termin zgłoszeń upływa zaś 16 kwietnia.
Deszcz nagród za kampanię „Starred Holidays” Fiata Professional
1 lutego br. miało miejsce wręczenie nagród „L'Italia che comunical’Italia", konkursu organizowanego przez UNA nagradzającego kreatywność, strategię i wyniki kampanii włoskich. W centrum uwagi znalazły się nagrody przyznane agencji Fore Comunicazione za kampanię kampera Ducato Fiata Professional zatytułowaną „Starred Holidays", brąz w...
Tiktok for Business startuje z „Make TikToks Contest”
TikTok for Business wystartował z konkursem skierowanym do pracowników branży marketingowej m. in. agencji kreatywnych, PR oraz domów mediowych. Do wygrania są trzy nagrody, każda o wartości 60 tys. złotych. Wystarczy kreatywne podejście i niestandardowy pomysł na TikToka! Konkurs już ruszył a zgłoszenia można przesyłać do 10 marca.
Konkurs 30/30 na najlepszą okładkę płytową wraca z VII edycją
Ubiegły rok był dla Konkursu 30/30 wyjątkowo specyficzny: przede wszystkim była to pierwsza edycja po odejściu jego pomysłodawcy, wybitnego artysty Rosława Szaybo. Natomiast z racji trwającej pandemii opóźniona została sama wystawa oraz wręczenie nagród, choć wszystko ostatecznie zakończyło się ogromnym sukcesem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764