logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną

  PR 06.12.2024, przeczytano 410 razy
ilustracja

Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-zaprasza-na-salony-wraz-z-marcinem-szczelina,406749,artykul.html

Samsung Polska, lider w branży elektroniki użytkowej, rozpoczyna współpracę z Marcinem Szczeliną, jednym z najbardziej uznanych krytyków architektury w Polsce, ekspertem europejskiej nagrody Mies van der Rohe, założycielem Architecture Snob i pomysłodawcą nowego programu „Salon Warszawski”, który łączy świat architektury, designu i kulinariów, stając się platformą do rozmów o najnowszych trendach w projektowaniu przestrzeni. 

Kuchnia jako centrum życia i designu 

Program „Salon Warszawski” kładzie szczególny akcent na rolę kuchni jako centrum domu – miejsca, gdzie architektura spotyka się z codziennym życiem. To właśnie w kuchni zaprojektowanej przez architektkę Sylwię Szcześniak, współzałożycielkę konceptu Wnętrze to Sztuka, Marcin Szczelina przyjmował będzie gości programu „Salon Warszawski”. Centralnym punktem przestrzeni będzie duży stół, a urządzenia Samsung klasy AI będą stałym elementem scenografii programu. W kuchni „Salonu Warszawskiego” wspólne gotowanie i degustacja będzie pretekstem do inspirujących rozmów popularyzujących architekturę i wzbogacając rozumienie przestrzeni, w których żyjemy.  

Pasja łącząca architekturę i kulinaria 

Architektura i gotowanie to dla Marcina Szczeliny dwa oblicza tej samej pasji – potrzeby tworzenia, odkrywania i dzielenia się pięknem. Obie dziedziny wymagają zrozumienia proporcji, harmonii i zmysłowego doświadczania przestrzeni – zarówno tej, w której żyjemy, jak i tej, którą smakujemy. Od lat Marcin organizuje wyjątkowe kolacje, które nie są jedynie posiłkiem, lecz pełnym emocji spektaklem, w którym każdy składnik i każdy detal opowiada swoją historię. Wierzy, że kuchnia, podobnie jak architektura, to przestrzeń dialogu – o tradycji i nowoczesności, o codzienności i marzeniach. Jego miłość do odkrywania nowych smaków i reinterpretowania klasycznych przepisów to nie tylko hobby, ale sposób na tworzenie więzi i budowanie narracji o świecie, który nas otacza. „Salon Warszawski” jest tego kwintesencją – miejscem, gdzie sztuka smaku i sztuka przestrzeni spotykają się, aby inspirować, zachwycać i prowokować do rozmów o tym, co naprawdę istotne. 

Wspólne celebrowanie technologii i sztuki 

„Rozumiemy, jak ważna jest kuchnia w życiu każdego z nas i jak dużą rolę odgrywa w tworzeniu wspomnień oraz budowaniu relacji,” mówi Marcin Szczelina. „Dzięki współpracy z Samsung Polska, widzowie będą mogli zobaczyć, jak nowoczesne technologie i rozwiązania Smart Home mogą harmonijnie współgrać z estetyką i funkcjonalnością przestrzeni, tworząc idealne środowisko do celebrowania jedzenia i architektury.” 

Program „Salon Warszawski” będzie można oglądać na platformie YouTube. Premiera pierwszego odcinka już 23 stycznia. 

Marcin Szczelina 

Krytyk i kurator architektury. Wydawca i redaktor naczelny magazynu Architecture Snob. Od 2014 roku ekspert europejskiej nagrody Mies van der Rohe Award. Juror i członek Rady Doradczej Pawilonu Czeskiego na Biennale Architektury w Wenecji w 2023 roku. Ekspert Climate Leadership Programme pod auspicjami UN Environment Programme ONZ. 

Źródło: Samsung Electronics Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764