logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung: lot w kosmos w najnowszej kampanii

  PR 28.06.2017, przeczytano 876 razy

Marzenia są po to, by je spełniać. W najnowszej odsłonie kampanii #DoWhatYouCant, promującej smartfon Galaxy S8 i gogle Gear VR, firma Samsung spełnia odwieczne marzenie ludzkości o locie w kosmos. Wszystko za sprawą aplikacji VR The Missed Spaceflight i poruszającej historii Generała Tadeusza Kuziory.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung%3A-lot-w-kosmos-w-najnowszej-kampanii,32956,artykul.html

Projekt powstał po to, by uświetnić 39 rocznicę misji kosmicznej Sojuz 30 i udowodnić, że warto podążać za własnymi marzeniami, choćby nawet były one „z kosmosu.” Kampania składa się z dwóch elementów: aplikacji VR The Missed Spaceflight oraz filmu dokumentalnego, poświęconego generałowi Tadeuszowi Kuziorze, czyli najmłodszemu spośród czterech polskich pilotów, wytypowanych do misji Sojuz 30, który ostatecznie nie wziął w niej udziału.

Dzięki aplikacji VR, każdy będzie mógł przeżyć start statku i spacer w przestrzeni kosmicznej, a także podziwiać wschód słońca nad Ziemią. I to wszystko bez ruszania się z ulubionego fotela. Z kolei film dokumentalny opowiada wzruszającą historię polskiego pilota, któremu - po blisko 40 latach - udało się zrealizować swoje wielkie marzenie o doświadczeniu lotu w przestrzeń kosmiczną dzięki smartfonowi Galaxy S8 i Gear VR.

Aplikacja The Missed Spaceflight będzie wkrótce dostępna w sklepie Oculus, a materiał video 360 oraz dokument o generale Kuziorze można już dziś oglądać na kanale Samsung w serwisie YouTube.

Pomysłodawcą projektu jest agencja VML, która odpowiada również za jego komunikację w mediach społecznościowych. Aplikację VR przygotowała firma MELT, a dokument – dom produkcyjny Papaya Films. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja Dfusion Communication.

Źródło: Dfusion Communication

www.dfusion.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764