logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung: wyświetlacze digital signage na ISE 2016

  PR 10.02.2016, przeczytano 1657 razy
ilustracjastrzałka

Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2016 firma Samsung Electronics zaprezentuje pełne portfolio rozwiązań z segmentów digital signage i visual display, przeznaczonych dla takich obiektów, jak placówki handlu detalicznego, hotele, sale konferencyjne i miejsca rozrywki. Nowe platformy Samsung odzwierciedlają przyszłość wystroju sklepów, firm i stanowisk obsługi klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung%3A-wyswietlacze-digital-signage-na-ise-2016,27424,artykul.html

Targi ISE, które odbywają się w dniach 9–12 lutego w Amsterdamie, są największym dorocznym wydarzeniem poświęconym profesjonalnym systemom audiowizualnym i elektronicznym. Organizatorzy spodziewają się łącznie ponad 60 000 gości i wystawców.

Pod hasłem „Innovation to the Next Level” firma Samsung zaprezentuje na swoim stoisku  najnowocześniejsze technologie w ramach prezentacji wizualnej – od wielkoformatowych ścian wideo i ekranów LED do przezroczystych ekranów OLED i wyświetlaczy lustrzanych przeznaczonych do obiektów handlowych.

Wydajność i trwałość

Oznakowanie zewnętrzne Samsung umożliwia firmom prezentację atrakcyjnej i doskonale widocznej treści nawet w najtrudniejszych warunkach. Panele OH55D firmy Samsung mają wbudowane systemy podgrzewania i chłodzenia umożliwiające działania w temperaturze od -30°C do +50°C. Ponadto wyświetlacz OH55D ma certyfikat IP56 potwierdzający jego odporność na wnikanie kurzu i wilgoci.

Ekrany OH55D charakteryzują się stałą jasnością 2500 nitów i kontrastem 5000:1. Można je łatwo instalować w kioskach i innych zewnętrznych konstrukcjach. Wbudowany układ automatycznej regulacji jasności w czasie rzeczywistym gwarantuje, że zmiany w natężeniu zewnętrznego naturalnego lub sztucznego oświetlenia nie będą istotnie wpływać na widoczność emitowanej treści.

Profesjonalne ściany wideo

Profesjonalne ściany wideo Samsung UD55E‑A z wąską ramką (łączna szerokość ramek sąsiadujących ekranów: 3,5 mm) są zoptymalizowane pod kątem zastosowań w placówkach handlu detalicznego, firmach i obiektach użyteczności publicznej. Dzięki zaawansowanym funkcjom zarządzania kolorami i udoskonaleniom obrazu dostosowanym do specyfiki wielkoformatowych wyświetlaczy zapewniają wyraźny i spójny przekaz treści. Ekrany UD55E‑A jako pierwsze w branży zostały wyposażone w zintegrowany DisplayPort (DP) 1.2 oraz porty HDMI i mogą wyświetlać treść w wysokiej rozdzielczości UHD w różnych konfiguracjach.

Z kolei ekrany Samsung UHF‑E wyróżniają się wyjątkowo wąskimi ramkami (górna i lewa krawędź: 0,9 mm; dolna i prawa krawędź: 0,5 mm), umożliwiając tym samym łatwiejsze skupienie się na treści. Ściany wideo UHF‑E są wyposażone w takie same elementy zapewniające trwałość i jakość wyświetlania kolorów, jak poprzednie modele tego urządzenia. Odpowiednio dopasowane panele w smukłych obudowach umożliwiają niezakłócone prezentowanie treści w każdym wnętrzu.

Ekrany LED z pikselami o małych rozmiarach

Wyświetlacze Samsung SMART LED przeznaczone są do sal konferencyjnych, sterowni oraz stanowisk obsługi klienta. Wyświetlacze oparte na diodach najwyższej jakości, z pikselami o rozmiarze od 1,5 do 2,5 mm, zapewniają bardzo dobrą widoczność. W połączeniu z odpowiednią konstrukcją oferują one taki sam głęboki kontrast, realistyczny obraz i wierność odwzorowania kolorów, jak najnowsze telewizory Samsung.

Sklep detaliczny nowej generacji

Na ekranach Samsung ML55E pełniących funkcję luster oraz przezroczystych ekranach OLED TO55F można wyświetlać komunikaty promocyjne lub powitalne, a także wirtualne katalogi. Dla przykładu, w sklepach z konfekcją i kosmetykami kupujący mogą korzystać z cyfrowej przymierzalni, pomagającej w dokonywaniu bardziej przemyślanych decyzji zakupowych.

Ponadto Samsung zaprezentuje w ramach targów m.in. pokój hotelowy ze scentralizowanym pokojowym systemem zarządzania treścią Samsung LYNK REACH, małe wyświetlacze dotykowe do prezentowania dodatkowych informacji i wskazywania kierunku w obiektach widowiskowo-sportowych, a także interaktywne białe tablice (IWB) umożliwiające udostępnianie treści w czasie rzeczywistym i ułatwiające współpracę między grupami w sali konferencyjnej lub wykładowej.

Źródło: Samsung

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764