logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samyang 7.5mm 1:3.5 UMC Fish-eye MFT we wrześniu

  PR 06.09.2011, przeczytano 1447 razy
ilustracja

Wyłączny przedstawiciel i dystrybutor produktów firmy Samyang Optics w Europie firma Delta, ma przyjemność poinformować, że zapowiedziany w marcu tego roku obiektyw Samyang 7.5mm 1:3.5 UMC Fish-eye MFT pojawi się w sprzedaży w połowie września br. Obiektyw oferowany będzie w dwóch wersjach kolorystycznych: srebrnej oraz czarnej. Przewidywana cena obiektywu w polskiej dystrybucji to 1099 złotych brutto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samyang-7.5mm-1%3A3.5-umc-fish-eye-mft-we-wrzesniu,13398,artykul.html


Fotografia panoramiczna obiektywem Samyang

Samyang 7.5mm 1:3.5 UMC Fish-eye MFT oferuje niezwykle szerokie pole widzenia, obejmujące aż 180 stopni po przekątnej, co czyni go niezwykle przydatnym narzędziem do tworzenia zdjęć panoramicznych. Przykładowe panoramy w formie wirtualnej wycieczki po Krakowie, można obejrzeć na specjalnie utworzonej stronie internetowej: www.samyang.pl/75mft. Wszystkie zamieszczone tam panoramy wykonane zostały za pomocą obiektywu Samyang 7.5mm 1:3.5 UMC Fish-eye MFT oraz aparatu Olympus PEN E-P1.

Samyang 7.5mm 1:3.5 UMC Fish-eye MFT jest ultra-szerokokątnym obiektywem manualnym o ogniskowej 7,5 milimetra i jasności 1:3.5, oferującym kąt widzenia równy 180 stopni. Pomimo niewielkich wymiarów, nowy Samyang z sukcesem łączy w sobie najlepsze cechy popularnego modelu o ogniskowej 8 mm, oferując doskonałej jakości optykę zamkniętą w kompaktowej i atrakcyjnej wizualnie obudowie. Samyang 7.5mm 1:3.5 UMC Fish-eye MFT jest pierwszym modelem należącym do nowej linii obiektywów, zaprojektowanych od podstaw do systemu Mikro Cztery Trzecie.

Źródło: Delta

www.samyang.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764