Agencja San Markos wygrała przetarg na sezonową identyfikację wizualną produktów dla marki Furore! - sieci lodziarni należącej do grupy Lagardere Travel Retail.
Dumą marki Furore! są doskonałe lody produkowane we własnej manufakturze, ale w ofercie znajdują się także desery, soki świeżo wyciskane i gofry. Punkty znajdują się w centrach handlowych w całej Polsce.
Każdy layout przygotowany przez agencję dedykowany jest innej kategorii produktów. Wyróżnikiem nowej kreacji jest sposób ekspozycji produktów z portfolio i zdjęcia podkreślające apetyczne stylizacje wyrobów. W części oferty dedykowanej dzieciom pojawi się także sympatyczny brand hero – Miś Furorek.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Agencją San Markos, gdyż przekonała nas ich wizja odświeżenia menuboardów. Ważny był dla nas balans między interpretacją graficzną, a prezentacją produktów, które - jako główny bohater - powinny mówić same za siebie. Naturalne stylizacje i delikatna kreacja bardzo dobrze oddały charakter naszej marki – mówi Anna Szcześniak, Kierownik Marki - SO! COFFE i Furore! Lagardere Travel Retail Polska
Nową kreację można zobaczyć w punktach od 30 maja.
Źródło: San Markos