logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

San Markos dla firmy Geberit

  PR 22.06.2018, przeczytano 397 razy
ilustracjastrzałka

Trwa kampania stworzona przez San Markos dla firmy Geberit, poruszająca kwestie ochrony rzek w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/san-markos-dla-firmy-geberit,36986,artykul.html

Strażnicy Rzek” to program Fundacji WWF Polska, który wspierany jest przez firmę Geberit. Celem programu jest ochrona małych i średnich rzek w Polsce poprzez zaangażowanie pasjonatów przyrody, edukację na temat rzek w Polsce oraz interwencje lokalne.

Zasoby słodkiej wody w naszym kraju są ograniczone. Mało kto wie, że przez ostatnie 45 lat straciliśmy 76% osobników wszystkich gatunków słodkowodnych. Chcąc zmierzyć się z tym problemem, WWF rozpoczął program „Strażnicy Rzek”, którego celem jest ochrona najcenniejszych odcinków małych I średnich rzek w naszym kraju. Regulacje rzek, prostowanie, betonowanie koryt, obwałowywania, niszczenie roślinności nadrzecznej, przekopywanie — to wszystko powoduje, że wiele rzek straciło swój naturalny charakter i w efekcie wpływa na zachwianie delikatnego ekosystemu. W ciągu zaledwie 5 ostatnich lat niepotrzebnymi regulacjami zniszczono w naszym kraju ponad 20 tysięcy kilometrów rzek.

Trwają prace nad uruchomieniem geoportalu i aplikacji mobilnej, które umożliwią monitorowanie stanu ekologicznego rzek oraz roślin i zwierząt żyjących nad nimi.

Dzięki tym narzędziom strażnicy rzek, czyli każda osoba, która rozumie, że rzeki i ich wody są skarbem niezbędnym dla naszego życia, będą mogli podjąć lokalną interwencję służącą ochronie najbliższego mu odcinka rzeki.

Kampanię wspierają działania na Facebooku Geberit i dedykowana seria edukacyjnych filmów animowanych. Ich bohaterką jest Gabi – szczera, otwarta i inteligentna dziewczyna, strażniczka rzek, która zapoznaje nas z zagadnieniami związanymi z tematyką ochrony rzek. Każda animacja kończy się pytaniem konkursowym. Atrakcyjne nagrody fundowane są przez Geberit.

Konkurs trwa od 4 czerwca do 25 lipca 2018.

Źródło: San Markos

www.sanmarkos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764