logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

San Markos dla nowej sieci dyskontów

  PR 26.04.2018, przeczytano 479 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania tv dla marki dyskontowej sklepów z odzieżą i produktami domowymi TXM. Do współpracy w Polsce marka wybrała agencje San Markos.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/san-markos-dla-nowej-sieci-dyskontow,36321,artykul.html

Marka TXM Textilmarket istnieje na rynku od ponad 20 lat. To polska sieć odzieży z segmentu dyskontowego licząca łącznie ponad 400 sklepów w Polsce, Rumunii i Słowacji.

W ramach kampanii zaplanowano emisję spotu reklamowego we wszystkich dużych stacjach telewizyjnych oraz wybranych tematycznych. W spocie wykorzystano trend Generations, który adresuje ofertę do osób w różnym wieku. To odpowiedź na potrzeby klientów i trendy rynkowe. Utrzymana w lekkiej i nowoczesnej formie reklama, adresowana jest do kobiet w wieku 25+.

- Zdecydowaliśmy się na działania telewizyjne, aby pokazać klientom markę TXM z innej strony, odświeżyć nieco jej wizerunek i przypomnieć o walorach, jakimi są z pewnością doskonałe ceny w połączeniu z atrakcyjnym wyglądem produktu. Wierzymy, że kampania przysporzy nam wielu nowych klientów – zarówno w sklepach, jak i online. – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, Dyrektor Marketingu TXM.

Działania te wspierane są poprzez inne narzędzia komunikacji, w tym Internet, social media oraz gazetkę promocyjną.

Za produkcję kampanii odpowiedzialny jest dom produkcyjny Lucky Luciano, a za zakup mediów dom mediowy Code Media.

Źródło: San Markos

www.sanmarkos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764