logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

San Markos zrealizował nowy spot reklamowy dla Hasco-Lek

  PR 09.04.2018, przeczytano 501 razy
ilustracjastrzałka

1 kwietnia ruszyła pierwsza kampania zrealizowana przez San Markos dla HASCO-LEK S.A. W reklamie produktu Ulgix Wzdęcia udział wzięła znana i lubiona aktorka Agnieszka Pilaszewska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/san-markos-zrealizowal-nowy-spot-reklamowy-dla-hasco-lek,36085,artykul.html

Kampania telewizyjna Ulgix Wzdęcia to pierwszy projekt San Markos dla Hasco-Lek S.A. Jej celem jest promowanie i wzmocnienie świadomości marki.

Spot kierowany jest przede wszystkim do kobiet, które poszukują sprawdzonego sposobu walki ze wzdęciami brzucha. Podkreślenie skuteczności i szybkości działania stanowiły główne wyzwanie dla kreacji.

Jest to kolejna realizacja Ulgix z udziałem znanych osób. W poprzednich latach bohaterką kampanii Ulgix była Magda Gessler.

Kampania zostanie przygotowana we współpracy ze studiem produkcyjnym D35 oraz domem mediowym Havas Media.

Źródło: San Markos

www.sanmarkos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764