logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

San Markos zrealizował nowy spot reklamowy dla Hasco-Lek

  PR 09.04.2018, przeczytano 514 razy
ilustracjastrzałka

1 kwietnia ruszyła pierwsza kampania zrealizowana przez San Markos dla HASCO-LEK S.A. W reklamie produktu Ulgix Wzdęcia udział wzięła znana i lubiona aktorka Agnieszka Pilaszewska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/san-markos-zrealizowal-nowy-spot-reklamowy-dla-hasco-lek,36085,artykul.html

Kampania telewizyjna Ulgix Wzdęcia to pierwszy projekt San Markos dla Hasco-Lek S.A. Jej celem jest promowanie i wzmocnienie świadomości marki.

Spot kierowany jest przede wszystkim do kobiet, które poszukują sprawdzonego sposobu walki ze wzdęciami brzucha. Podkreślenie skuteczności i szybkości działania stanowiły główne wyzwanie dla kreacji.

Jest to kolejna realizacja Ulgix z udziałem znanych osób. W poprzednich latach bohaterką kampanii Ulgix była Magda Gessler.

Kampania zostanie przygotowana we współpracy ze studiem produkcyjnym D35 oraz domem mediowym Havas Media.

Źródło: San Markos

www.sanmarkos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
Kampania „Europejskie pieczarki, ukryty skarb”
Zaplanowana w 2023 roku na trzy lata, dofinansowana przez Unię Europejską, kampania promująca spożycie grzybów w 9 europejskich krajach przynosi spektakularne efekty. Liczne krajowe inicjatywy, media lokalne i społecznościowe z Belgii, Francji, Niemczech, Węgier, Irlandii, Włoch, Holandii, Hiszpanii i Polski kierują uwagę konsumentów na niezaprzeczalne wartości, jakie...
Rusza kampania „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku”
Zdrowie i higiena oczu są kluczowymi elementami komfortu życia, niezależności i bezpieczeństwa w każdym wieku. Z badań przeprowadzonych w ramach kampanii „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku” wynika, że 81% seniorów odczuwa dolegliwości związane ze wzrokiem w codziennych sytuacjach, a aż 55% ma problemy z funkcjonowaniem z powodu niesprawności...
5. edycja E-commerce Trends Summit 2024
Generuj rekordowe zyski i podbijaj nowe rynki – zachęca najnowsza edycja konferencji E-commerce Trends Summit, skierowanej do osób związanych ze sprzedażą online. Wydarzenie odbędzie się 19 września w formule hybrydowej w Centralnym Domu Technologii w Warszawie. Na scenie wystąpią zagraniczni i polscy eksperci (nazwiska już wkrótce!). Organizatorem jest ICAN...
iPoster dołącza do firm członkowskich IAB Polska
iPoster to właściciel i operator największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych. W swojej ofercie posiada blisko 600 wysokiej jakości nośników typu totem i spectacular (wielkoformatowe nośniki digital) w 78 centrach handlowych w 47 miastach, w tym w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764