logo
WIADOMOŚCI

San Markos: rozpoczęcie pracy z marką Furore

Mateusz Zawiślak  PR 12.06.2018, przeczytano 105 razy
ilustracjastrzałka

Agencja San Markos wygrała przetarg na sezonową identyfikację wizualną produktów dla marki Furore! - sieci lodziarni należącej do grupy Lagardere Travel Retail.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/san-markos:-rozpoczecie-pracy-z-marka-furore,36859,artykul.html

Dumą marki Furore! są doskonałe lody produkowane we własnej manufakturze, ale w ofercie znajdują się także desery, soki świeżo wyciskane i gofry. Punkty znajdują się w centrach handlowych w całej Polsce.

Każdy layout przygotowany przez agencję dedykowany jest innej kategorii produktów. Wyróżnikiem nowej kreacji jest sposób ekspozycji produktów z portfolio i zdjęcia podkreślające apetyczne stylizacje wyrobów. W części oferty dedykowanej dzieciom pojawi się także sympatyczny brand hero – Miś Furorek.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Agencją San Markos, gdyż przekonała nas ich wizja odświeżenia menuboardów. Ważny był dla nas balans między interpretacją graficzną, a prezentacją produktów, które - jako główny bohater - powinny mówić same za siebie. Naturalne stylizacje i delikatna kreacja bardzo dobrze oddały charakter naszej marki – mówi Anna Szcześniak, Kierownik Marki - SO! COFFE i Furore! Lagardere Travel Retail Polska

Nową kreację można zobaczyć w punktach od 30 maja.

Źródło: San Markos

www.sanmarkos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Nowa identyfikacja wizualna Linux Polska
Linux Polska wprowadza nową identyfikację wizualną. Firma powstała w 2009 roku, stając się centrum kompetencji rozwiązań Open Source na polskim rynku. W tamtym czasie jeszcze niewiele osób wiedziało, czym są otwarte technologie, a jeszcze mniej wierzyło w ogromny potencjał ich innowacyjnego wykorzystania w licznych sektorach gospodarki.
Mediations Biennale z PGA
Co sztuka współczesna może mieć wspólnego z największymi w Europie Środkowo-Wschodniej targami gier komputerowych i rozrywki multimedialnej? Bardzo wiele. Mediations Biennale wkracza w cyfrowy świat z przytupem.
Startuje nowa akcja firmy Nikon „Jestem Zatrzymanym Wspomnieniem”, będąca doskonałą okazją do nabycia produktów marki. Promocyjny asortyment będzie dostępny od 15 czerwca do 31 sierpnia 2018 r. Zgłoszenia można nadsyłać do 31 września 2018 r.
Mirosław Kępiński prezesem Truly
Od 8 czerwca br. prezesem agencji marketingowej Truly (Polska Press Grupa) jest Mirosław Kępiński. Dotychczas zajmujący to stanowisko Wacław Wykrytowicz odchodzi z firmy.
Sony ogłasza nowy zaawansowany aparat kompaktowy RX100 VI
Jasny obiektyw ZEISS Vario-Sonnar T* 24–200 mm[i] F2,8 – F4,5 Kompaktowa obudowa serii RX100 Najszybszy na świecie system AF, ustawiający ostrość w [ii] 0,03 sekundy[iii] 315 umieszczonych w płaszczyźnie ogniskowej, opartych na detekcji fazy pól AF pokrywających około 65% kadru 20,1-megapikselowy[iv], warstwowy...
 
poniedziałek 18.06.2018, 54 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone