logo
WIADOMOŚCI

San Markos: rozpoczęcie pracy z marką Furore

Mateusz Zawiślak  PR 12.06.2018, przeczytano 128 razy
ilustracjastrzałka

Agencja San Markos wygrała przetarg na sezonową identyfikację wizualną produktów dla marki Furore! - sieci lodziarni należącej do grupy Lagardere Travel Retail.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/san-markos:-rozpoczecie-pracy-z-marka-furore,36859,artykul.html

Dumą marki Furore! są doskonałe lody produkowane we własnej manufakturze, ale w ofercie znajdują się także desery, soki świeżo wyciskane i gofry. Punkty znajdują się w centrach handlowych w całej Polsce.

Każdy layout przygotowany przez agencję dedykowany jest innej kategorii produktów. Wyróżnikiem nowej kreacji jest sposób ekspozycji produktów z portfolio i zdjęcia podkreślające apetyczne stylizacje wyrobów. W części oferty dedykowanej dzieciom pojawi się także sympatyczny brand hero – Miś Furorek.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Agencją San Markos, gdyż przekonała nas ich wizja odświeżenia menuboardów. Ważny był dla nas balans między interpretacją graficzną, a prezentacją produktów, które - jako główny bohater - powinny mówić same za siebie. Naturalne stylizacje i delikatna kreacja bardzo dobrze oddały charakter naszej marki – mówi Anna Szcześniak, Kierownik Marki - SO! COFFE i Furore! Lagardere Travel Retail Polska

Nową kreację można zobaczyć w punktach od 30 maja.

Źródło: San Markos

www.sanmarkos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Liam Neeson w kampanii PFN z okazji rocznicy Bitwy Warszawskiej
W związku z obchodami 98 rocznicy Bitwy Warszawskiej zwanej „Cudem nad Wisłą” Polska Fundacja Narodowa chce dotrzeć z informacją o wydarzeniach z sierpnia 1920 roku do obywateli USA i Europy Zachodniej oraz uzmysłowić im jak ważne dla losów całego świata było zatrzymanie nawały bolszewickiej przez polskie wojsko. W tym celu od 15 sierpnia w...
Douglas zakończył przetargi na obsługę mediową oraz kreatywną, w którym zwyciężył Havas Media oraz BRASIL. Dom mediowy jest całościowo odpowiedzialny za planowanie i zakup kampanii w mediach tradycyjnych i digitalowych. Jednocześnie, obsługa kanałów social media Douglas oraz współpraca z influencerami przejdzie w ręce...
Poszerzona oferta podkładów pod laminaty firmy Colop Polska
Podkład pod laminat to produkt, który doskonale nadaje się do realizacji oficjalnych certyfikatów, nagród, gratulacji, życzeń, podziękowań czy potwierdzeń udziału w szkoleniach. Po przyklejeniu do niego wygrawerowanego laminatu, blachy aluminiowej czy blachy sublimacyjnej może stać się wyszukanym dyplomem.
Drukarka Atexco Ajet 3180 – premiera Alubest na targach poligrafii reklamowej
Firma, która jest autoryzowanym dystrybutorem urządzeń poligraficznych oraz chemii i oprogramowania do poligrafii takich firm jak: Mutoh, Atexco, PigmentInc Ltd.Co., Pengda, Ergos, jako nowość zaprezentuje na swoim stoisku drukarkę sublimacyjną do druku transferowego ATEXCO Ajet 3180.
Leszek podsumowuje Pol’and’rock 2018
Po trzech dniach pełnych muzyki i pozytywnej energii czas pożegnać tegoroczną edycję Pol’And’Rock. Leszek wraz z festiwalowiczami po raz kolejny bawili się na nim w przygotowanej strefie, oddając się w wir zabawy i porywających dźwięków. Miasteczko Leszka to jednak nie wszystko. Podczas festiwalu dostępna była także limitowana edycja puszki Lecha...
 
czwartek 16.08.2018, 102 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone