logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sandisk: bezprzewodowe karty WiFi do aparatów cyfrowych

  PR 27.11.2011, przeczytano 1321 razy
ilustracjastrzałka

Tradycyjne zgrywanie zdjęć z aparatu na komputer nie jest zbyt wygodne. Najpierw trzeba odszukać kabelek, połączyć dwa urządzenia, wskazać właściwie foldery i dopiero wtedy rozpocząć procedurę kopiowania. Jednak życie może być dużo prostsze: wystarczy postawić włączony aparat obok komputera, następnie zaparzyć sobie kawę, a po powrocie z kuchni nasze zdjęcia już będą we właściwym miejscu na dysku twardym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sandisk%3A-bezprzewodowe-karty-wifi--do-aparatow-cyfrowych,14023,artykul.html

Umożliwiają to nowe karty pamięci SanDisk Eye-Fi, które automatycznie komunikują się z pecetami, tabletami i smartfonami za pośrednictwem sieci WiFi. W ten sposób zdjęcia z wakacji lub urodzin dziecka nie będą czekać na całymi dniami, aż rodzinny fotograf znajdzie czas konieczny do tego, żeby usiąść do przegrania ich na docelowy nośnik.

Karty SanDisk Eye-Fi to również sposób na natychmiastowe wyświetlenie zdjęć na dużym ekranie. Jeśli fotograf robi zdjęcie w pomieszczeniu z WiFi, to zdjęcia będą na bieżąco przesyłane do tabletu lub komputera, a specjalne oprogramowanie będzie je wyświetlać. Nowe produkty SanDisk mogą być bardzo przydatne między innymi podczas podróży, zarówno służbowych, jak też prywatnych. Mając pod ręką notebooka lub tablet, użytkownik będzie mógł szybko i łatwo opróżnić kartę z fotografii lub filmów, aby zrobić miejsce na kolejne. Dzięki załączonemu oprogramowaniu, można w prosty sposób katalogować dane i dzielić się nimi za pośrednictwem portali społecznościowych czy internetowych galerii (do wyboru kilkanaście najbardziej popularnych, jak: Facebook, Flickr czy Picassa). W tym celu wystarczy jednorazowa konfiguracja komputera, tabletu lub smartfona.

Nowe produkty firmy SanDisk dostępne są w dwóch wersjach pojemnościowych: cztero- i ośmiogigabajtowej. Współpracują z aparatami wyposażonymi w gniazdo SDHC. Dystrybutorem kart Eye-Fi na naszym rynku jest Hama Polska. Sugerowana przez dystrybutora cena produktów to: 239 zł (4 GB) lub 329 zł (8 GB).

Źródło: Hama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764