logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sanofi Polska otwiera konto na Instagramie

  PR 07.11.2018, przeczytano 116 razy

Sanofi, jako pierwsza firma farmaceutyczna w Polsce, uruchomiła polskie konto w serwisie społecznościowym Instagram.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sanofi-polska-otwiera-konto-na-instagramie,380041,artykul.html

Popularność Instagrama w Polsce i na świecie nieustająco rośnie. W tym roku liczba użytkowników tego serwisu społecznościowego przekroczyła okrągły miliard, zaś w Polsce 8 milionów osób.

W odpowiedzi na wyzwania nowoczesnej komunikacji Sanofi uruchomiło profil na Instagramie, poszerzając tym samym swoją aktywność w mediach społecznościowych. Firma już od kilku lat komunikuje się w serwisach Twitter oraz LinkedIn.

- Uruchomienie profilu @sanofipolska na Instagramie to nasz kolejny krok w rozwoju nowoczesnych narzędzi komunikacji korporacyjnej. Nie od dziś z sukcesem dbamy o rozwój naszych digitalowych kanałów komunikacji. Staramy się skutecznie odpowiadać na zmieniające się oczekiwania użytkowników sieci oraz trendy rynkowe. Cieszę się również, że jesteśmy benchmarkiem dla innych firm w Polsce i to nie tylko farmaceutycznych – mówi Monika Chmielewska-Żehaluk, dyrektor ds. komunikacji Sanofi Polska.

Dzięki korporacyjnemu oraz informacyjnemu charakterowi profilu na Instagramie, poznamy działania Sanofi z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, dowiemy się, dlaczego firma jest cenionym pracodawcą, a także zaznajomimy się z jej działaniami w zakresie profilaktyki zdrowotnej w Polsce. A to wszystko w postaci wysokiej jakości zdjęć, grafik, infografik oraz oczywiście Instastories.

Za obsługę Sanofi Polska na Instagramie odpowiedzialna będzie agencja Simple Stories, która została wyłoniona w ramach oferty przetargowej na początku tego roku. Do ich zadań należeć będzie przede wszystkim tworzenie contentu oraz doradztwo strategiczne. Instagram to kolejny kanał zarządzany przez agencję - firma odpowiada również za rozwój profili Sanofi Polska w serwisach Twitter oraz LinkedIn. Konsultanci Simple Stories realizują działania w zakresie komunikacji digital dla podmiotów m.in. z branży farmaceutycznej, budowlanej i nieruchomości, wydawniczej, edukacyjnej, automotive, nowych technologii oraz w zakresie promocji regionów.

Źródło: Sanofi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wydatki reklamowe w wybranych branżach w lutym 2019
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lutym 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym miesiącu w zestawieniu po raz pierwszy pojawiło się Ministerstwo Finansów. Ogłoszenie społeczne dotyczące e-PIT według stawek cennikowych kosztowałoby ponad 5,5 mln zł.
Nowa ramówka Onetu: do bogatej oferty wideo dołącza audio
Onet mocnym akcentem rozpoczyna wiosnę. Nowa ramówka, z wyjątkowymi nowościami oraz docenianymi przez widzów programami, umacnia pozycję wydawcy jako lidera na rynku wideo. Onet ogłasza także wejście w nowy segment i jako pierwsze medium w Polsce prezentuje ramówkę audio w Internecie, a w niej dziesięć autorskich podcastów.
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za luty 2019 r.
W lutym użytkownicy YouTube przede wszystkim starali się pokonać mały głód. Pierwsze i czwarte miejsce zestawienia zajęły bowiem reklamy Danio, z udziałem sympatycznego stworka symbolizującego niewielki apetyt. Na drugiej pozycji zobaczymy wideo ING Banku Śląskiego z ciekawym ujęciem powodu, dla którego należy oszczędzać. Na podium znalazł się także film...
Facebook stoi przed dochodzeniem kryminalnym w sprawie partnerstwa w zakresie przetwarzania danych.
Lidl na czele rankingu marek w telewizji
W 2018 roku najaktywniejszą marką w telewizji był Lidl, który zaliczył spory, 21% wzrost zakupu GRP w porównaniu z rokiem ubiegłym. Na trzech kolejnych pozycjach uplasowały się Plus, Orange oraz T-Mobile i to właśnie branża telekomunikacyjna wygenerowała największy, bo aż 44%, udział w zestawieniu TOP10 – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764