logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sanofi Polska otwiera konto na Instagramie

  PR 07.11.2018, przeczytano 342 razy

Sanofi, jako pierwsza firma farmaceutyczna w Polsce, uruchomiła polskie konto w serwisie społecznościowym Instagram.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sanofi-polska-otwiera-konto-na-instagramie,380041,artykul.html

Popularność Instagrama w Polsce i na świecie nieustająco rośnie. W tym roku liczba użytkowników tego serwisu społecznościowego przekroczyła okrągły miliard, zaś w Polsce 8 milionów osób.

W odpowiedzi na wyzwania nowoczesnej komunikacji Sanofi uruchomiło profil na Instagramie, poszerzając tym samym swoją aktywność w mediach społecznościowych. Firma już od kilku lat komunikuje się w serwisach Twitter oraz LinkedIn.

- Uruchomienie profilu @sanofipolska na Instagramie to nasz kolejny krok w rozwoju nowoczesnych narzędzi komunikacji korporacyjnej. Nie od dziś z sukcesem dbamy o rozwój naszych digitalowych kanałów komunikacji. Staramy się skutecznie odpowiadać na zmieniające się oczekiwania użytkowników sieci oraz trendy rynkowe. Cieszę się również, że jesteśmy benchmarkiem dla innych firm w Polsce i to nie tylko farmaceutycznych – mówi Monika Chmielewska-Żehaluk, dyrektor ds. komunikacji Sanofi Polska.

Dzięki korporacyjnemu oraz informacyjnemu charakterowi profilu na Instagramie, poznamy działania Sanofi z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, dowiemy się, dlaczego firma jest cenionym pracodawcą, a także zaznajomimy się z jej działaniami w zakresie profilaktyki zdrowotnej w Polsce. A to wszystko w postaci wysokiej jakości zdjęć, grafik, infografik oraz oczywiście Instastories.

Za obsługę Sanofi Polska na Instagramie odpowiedzialna będzie agencja Simple Stories, która została wyłoniona w ramach oferty przetargowej na początku tego roku. Do ich zadań należeć będzie przede wszystkim tworzenie contentu oraz doradztwo strategiczne. Instagram to kolejny kanał zarządzany przez agencję - firma odpowiada również za rozwój profili Sanofi Polska w serwisach Twitter oraz LinkedIn. Konsultanci Simple Stories realizują działania w zakresie komunikacji digital dla podmiotów m.in. z branży farmaceutycznej, budowlanej i nieruchomości, wydawniczej, edukacyjnej, automotive, nowych technologii oraz w zakresie promocji regionów.

Źródło: Sanofi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764