logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sanplast zaprezentował nową stroną internetową

  PR 12.11.2019, przeczytano 250 razy
ilustracjastrzałka

Nowy serwis internetowy to doskonały sposób na zapoznanie się z pełną ofertą firmy Sanplast. W łatwy sposób można porównać miedzy sobą parametry i specyfikację poszczególnych artykułów, a następnie wybrać te najbardziej dostosowane do potrzeb, gustu i wymiarów łazienki. Nowoczesne kabiny prysznicowe, łatwe do utrzymania w czystości brodziki, wygodne wanny, geometryczne umywalki i różnorodne akcesoria – to wszystko bez trudu można znaleźć na nowej, prostej w obsłudze stronie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sanplast-zaprezentowal-nowa-strona-internetowa,384675,artykul.html

Innowacyjna witryna pozwala bez wychodzenia z domu zapoznać się z pełnym asortymentem firmy, jest też doskonałą bazą wiedzy dla osób poszukujących najlepszych rozwiązań do swojej łazienki. Oprócz szczegółowych informacji na temat wszystkich produktów Sanplast, strona zawiera bogatą część blogową, w której klienci znajdą zarówno nowości produktowe, jak również porady i inspiracje dotyczące wykorzystania artykułów Sanplast w swojej łazience. Nowy serwis Sanplast obejmuje także sklep internetowy z częściami zamiennymi i produktami wyprzedażowymi, w którym klienci mogą kupić je bezpośrednio od producenta.

ilustracjastrzałka

Design strony utrzymano w jasnej tonacji, a nawigacja po poszczególnych strefach witryny jest intuicyjna. Z każdego miejsca strony będzie można bez problemu przejść do interesujących klienta działów, aby wczytać się w porady specjalistów dotyczące urządzania łazienki, posiłkować bazą wiedzy podczas remontu czy skorzystać z atrakcyjnych wyprzedaży w sklepie online.

ilustracjastrzałka

Źródło: Sanplast

www.sanplast.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja mediowa Starcom Polska (Publicis Groupe Polska) uruchomiła własny podcast zatytułowany „Rozmowy Strategiczne”, który ma się stać dla Klientów agencji i całej brażny marketingowej, następnym po serwisie www.cmoinsider.pl źródłem wiedzy i inspiracji na temat najbardziej aktualnych tendencji w biznesie i komunikacji marketingowej.
Portfolio agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. ContentHouse jest odpowiedzialny za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego Tutlo.
#Mamkontrolę – kampania społeczna, która otwarcie mówi o spożywaniu alkoholu
Problem nadmiernego i szkodliwego spożywania alkoholu dotyczy większej liczby osób niż pozornie się wydaje. Niepowodzenia w pracy, urodziny kolegi, nerwowy dzień – wszystko może być pretekstem.
Druk 3D zmienia oblicze branży rozrywkowej
Niemal każde studio filmowe posiada już drukarkę 3D. Rekwizytorzy, filmowcy i projektanci kostiumów wykorzystują tę technologię na różnych poziomach. Drukowanie w 3D pozwoliło stworzyć repliki kości dinozaurów na potrzeby filmu „Jurassic World”. Film „Czarna Pantera” dostał Oscara za kostiumy stworzone właśnie na drukarkach 3D. Polskie...
Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder
Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764