logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Santa Grafika - spotkanie projektantów

   21.09.2022, przeczytano 400 razy
ilustracjastrzałka

Projektujesz, dizajnujesz i działasz kreatywnie? Nie zamykaj się w domu (a na pewno nie w firmie), tylko ciesz się grafiką ze swoimi: bądź częścią Santa Grafika!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/santa-grafika---spotkanie-projektantow,397293,artykul.html

Sprawa jest prosta: raz w miesiącu porzucamy samotność w Illustratorze i rozmawiamy o tym, co musi znosić psychika grafika (naszym partnerem jest przecież The Brief) wśród pasjonatów i zajawkowiczek projektowania: stwórzmy razem przestrzeń do rozmowy o tym, czym się zajmujemy, udzielajmy sobie wskazówek, posłuchajmy prelekcji, a potem wybierzmy się na coś zakrapianego (lub zerowego) na imprezie.

Skoro branża nie daje się nam popisać towarzysko (i wiedzowo), zróbmy to sami! W każdej chwili możesz stać się prelegentką/prelegentem, zawsze możesz opowiedzieć nam o ciekawym kejsie, swojej graficznej krucjacie, projekcie, przez który niemal eksplodował_ś z dumy (ku własnej uciesze, ale niekoniecznie klienta). A jeśli chcesz po prostu posłuchać, poznać się, połączyć w bólu albo entuzjazmie (bo wszyscy wiemy, że grafika to źródło cierpień, ale i wielu przyjemności), wpadaj koniecznie: zapraszamy razem z ekipą Schronu, która gwarantuje nam nie tylko d o b r ą z a b a w ę (yes,we know), ale też sprzęt, wsparcie, promocję i zainteresowaną publiczność (umówmy się, to więcej, niż da nam jakiekolwiek biuro).

To co, widzimy się na Santa Grafika? Kuba Enzo Rutkowski (dyrektor kreatywny i założyciel agencji Kommunikat) już u nas był!

INFORMACJE OGÓLNE:

  • Miejsce: Schron ul. Kościuszki 68
  • Data: 29.09 godzina 19:00
  • Goście: Michał Mierzwa, Bartosz Włodarczyk, Łukasz Słotwiński
  • Prowadząca: Weronika Harzyńska
  • Trzy wystąpienia, później panel z gośćmi.

BIO GOŚCI:

MICHAŁ MIERZWA

Czas na przedstawianie naszych gości. #1 Michał Mierzwa.

Projektant z 12-letnim stażem i partner w Uniforma Studio. Od początku swojej zawodowej praktyki nie tylko projektował identyfikacje, ale również organizował wydarzenia kulturalne i festiwale. We współpracy z muzykami tworzył audiowizualne występy w klubach i galeriach sztuki. Branding postrzega jako bardzo złożone i wrażeniowe doświadczanie marki, mocno osadzone w kulturze. Z tego powodu w projekty identyfikacji wizualnych angażuje nie tylko tradycyjne projektowanie 2D, ale także interakcje,  animacje i 3D. Ojciec dwóch córek.

Zapytany o czym będzie mówił, napisał: "To co robiłem w przeszłości (przez 10 lat organizacja imprez, festiwali i występy VJ w klubach), to jak to wpływa na naszą obecną działalność, jak świadomość kultury pomaga budować marki i w drugą stronę, jak świadomość budowania marek może pomagać promować wydarzenia kulturalne i dlaczego warto wspierać kulturę. Temat na przykład: “Branding w kontekście kultury”. Ewentualnie, jeśli uznasz to za dowcipne: “Branding. Trochę kultury!

Na resztę dowcipów czekajcie do 29.09!

BARTOSZ WŁODARCZYK

Kogo posłuchacie jeszcze? #2 Bartosz Włodarczyk

Multidyscyplinarny Art director i Projektant pochodzący z Poznania. Z wykształcenia jest inżynierem, grafikiem stale poszukującym nowych dróg rozwoju. Włodarczyk to zdobywca wielu krajowych i międzynarodowych nagród oraz wyróżnień na festiwalach takich jak: Cannes Lions, Golden drum, Eurobest, New York Festivals® Advertising Awards, KTR, Polish Graphic Design Awards i inne. Jest kilkukrotnym laureatem konkursu dla młodych kreatywnych Young Creative. 

Bartek zdobywał doświadczenie reprezentując największe polskie i międzynarodowe agencje oraz studia projektowe takie jak Saatchi&Saatchi, McCann Worldgroup, 180hearbeats + JvM, BNA czy The BEAST. Odpowiadał za komunikację i design m.in Mastercard, Unicef, WWF, McDonald’s czy Coca - Cola. Jest również autorem książki o historii designu marki E. Wedel.  

Jego specjalizacją jest tworzenie nowoczesnej komunikacji w nowych mediach, storytelling oraz branding. Prywatnie miłośnik sportu oraz kina noir.

O czym będzie mówił?

“Blah, blah, blah, blah, blah, blah, blah in Dying Lights II. “

Czy w skrócie: Tytuł prezentacji jest długi, ale historia, którą Wam opowiem krótka - jak w Dying Lights II stworzyliśmy świat, który stanowi odbicie naszej ludzkiej natury

ŁUKASZ SŁOTWIŃSKI

Last, but not least. #2 Łukasz Słotwiński

Od 18 lat piszę, wymyślam i projektuje. Równolegle, byłem też menedżerem w mediowej korporacji, a zespoły pod moim kierunkiem zdobyły 25 nagród kreatywnych w dziedzinie designu w tym za najlepszą identyfikację kanału telewizyjnego w Europie dla Minimini+, złoto KTR za czołówkę serialu Belfer, czy prace identyfikacji kanałów Canal+

Pracowałem jako dyrektor kreatywny i artystyczny w Young & Rubicam, G7, Canal+ i BNA. Przez 7 lat zarządzał wewnętrznym działem kreacji Canal+

Tworzyłem i projektowałem m.in. dla: Colgate, Palmolive, Danon, Fortis Bank, Saturn, PBP Bank, Plus, Heyah,  Belfer, Canal+. Minimini, Kruk, Big Milk, Kuchnia+, Papaya Films, cyber_Folks, m-Bank

A posłuchamy wystąpienia o: Uncesored, unseen or unpublished - czyli wszystkie najdziwniejsze i najważniejsze momenty z 18 lat mojego zawodowego dorastania.

Dowodziki są?

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy sklep internetowy Trotec
Sklep internetowy shop.troteclaser.com to platforma, która usprawnia proces zakupowy materiałów grawerskich. Na stronie można zamawiać wysokiej jakości materiały do cięcia, znakowania i grawerowania oraz produkty do personalizacji. Oferta obejmuje wyjątkowo szeroką gamę kolorów i różnorodne wykończenia laminatów grawerskich oraz pleksi, a także...
Jak to możliwe, że urządzenie rozpoznaje twarz człowieka czy jego mowę? Skąd wiadomo, jak zoptymalizować układ i długość świateł na skrzyżowaniach? Jakie mechanizmy sprawiają, że reklamy dopadają nas wszędzie? Czy rola sztucznej inteligencji w reklamie ograniczy się tylko do jej optymalizacji i podnoszenia efektywności osiąganych wyników? A może AI mogłaby stać...
Ruszyła rejestracja na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku Promo Show
Wraz z początkiem października ruszyła możliwość rejestracji na targi Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku.
Najnowsza kampania marki: „Ikea?! Nie uwierzysz, jak pasuje!”
Przenieśmy się do pełnych blasku wnętrz, niczym ze znanych i lubianych seriali późnych lat 80. Marzenie wielu Polek i Polaków, ten błysk otoczenia i pewność siebie emanująca od bohaterów. Pragnienie mieszkania w stylowych wnętrzach zostało jednak z nami do dziś, mimo gnającego do przodu czasu. Eleganckie, ponadczasowe produkty w przystępnej cenie to doskonała riposta IKEA,...
Ochrona środowiska i naszej planety to jeden z najważniejszych tematów nie tylko nadchodzących lat, lecz dekad. Firma E.ON Polska, zajmująca się obrotem energii, w celu popularyzacji tematów proklimatycznych uruchomiła podcast E.ON Talks. Projekt jest promowany w digitalu przez agencję Cube Group.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764