logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Santa Grafika - spotkanie projektantów

   21.09.2022, przeczytano 554 razy
ilustracjastrzałka

Projektujesz, dizajnujesz i działasz kreatywnie? Nie zamykaj się w domu (a na pewno nie w firmie), tylko ciesz się grafiką ze swoimi: bądź częścią Santa Grafika!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/santa-grafika---spotkanie-projektantow,397293,artykul.html

Sprawa jest prosta: raz w miesiącu porzucamy samotność w Illustratorze i rozmawiamy o tym, co musi znosić psychika grafika (naszym partnerem jest przecież The Brief) wśród pasjonatów i zajawkowiczek projektowania: stwórzmy razem przestrzeń do rozmowy o tym, czym się zajmujemy, udzielajmy sobie wskazówek, posłuchajmy prelekcji, a potem wybierzmy się na coś zakrapianego (lub zerowego) na imprezie.

Skoro branża nie daje się nam popisać towarzysko (i wiedzowo), zróbmy to sami! W każdej chwili możesz stać się prelegentką/prelegentem, zawsze możesz opowiedzieć nam o ciekawym kejsie, swojej graficznej krucjacie, projekcie, przez który niemal eksplodował_ś z dumy (ku własnej uciesze, ale niekoniecznie klienta). A jeśli chcesz po prostu posłuchać, poznać się, połączyć w bólu albo entuzjazmie (bo wszyscy wiemy, że grafika to źródło cierpień, ale i wielu przyjemności), wpadaj koniecznie: zapraszamy razem z ekipą Schronu, która gwarantuje nam nie tylko d o b r ą z a b a w ę (yes,we know), ale też sprzęt, wsparcie, promocję i zainteresowaną publiczność (umówmy się, to więcej, niż da nam jakiekolwiek biuro).

To co, widzimy się na Santa Grafika? Kuba Enzo Rutkowski (dyrektor kreatywny i założyciel agencji Kommunikat) już u nas był!

INFORMACJE OGÓLNE:

  • Miejsce: Schron ul. Kościuszki 68
  • Data: 29.09 godzina 19:00
  • Goście: Michał Mierzwa, Bartosz Włodarczyk, Łukasz Słotwiński
  • Prowadząca: Weronika Harzyńska
  • Trzy wystąpienia, później panel z gośćmi.

BIO GOŚCI:

MICHAŁ MIERZWA

Czas na przedstawianie naszych gości. #1 Michał Mierzwa.

Projektant z 12-letnim stażem i partner w Uniforma Studio. Od początku swojej zawodowej praktyki nie tylko projektował identyfikacje, ale również organizował wydarzenia kulturalne i festiwale. We współpracy z muzykami tworzył audiowizualne występy w klubach i galeriach sztuki. Branding postrzega jako bardzo złożone i wrażeniowe doświadczanie marki, mocno osadzone w kulturze. Z tego powodu w projekty identyfikacji wizualnych angażuje nie tylko tradycyjne projektowanie 2D, ale także interakcje,  animacje i 3D. Ojciec dwóch córek.

Zapytany o czym będzie mówił, napisał: "To co robiłem w przeszłości (przez 10 lat organizacja imprez, festiwali i występy VJ w klubach), to jak to wpływa na naszą obecną działalność, jak świadomość kultury pomaga budować marki i w drugą stronę, jak świadomość budowania marek może pomagać promować wydarzenia kulturalne i dlaczego warto wspierać kulturę. Temat na przykład: “Branding w kontekście kultury”. Ewentualnie, jeśli uznasz to za dowcipne: “Branding. Trochę kultury!

Na resztę dowcipów czekajcie do 29.09!

BARTOSZ WŁODARCZYK

Kogo posłuchacie jeszcze? #2 Bartosz Włodarczyk

Multidyscyplinarny Art director i Projektant pochodzący z Poznania. Z wykształcenia jest inżynierem, grafikiem stale poszukującym nowych dróg rozwoju. Włodarczyk to zdobywca wielu krajowych i międzynarodowych nagród oraz wyróżnień na festiwalach takich jak: Cannes Lions, Golden drum, Eurobest, New York Festivals® Advertising Awards, KTR, Polish Graphic Design Awards i inne. Jest kilkukrotnym laureatem konkursu dla młodych kreatywnych Young Creative. 

Bartek zdobywał doświadczenie reprezentując największe polskie i międzynarodowe agencje oraz studia projektowe takie jak Saatchi&Saatchi, McCann Worldgroup, 180hearbeats + JvM, BNA czy The BEAST. Odpowiadał za komunikację i design m.in Mastercard, Unicef, WWF, McDonald’s czy Coca - Cola. Jest również autorem książki o historii designu marki E. Wedel.  

Jego specjalizacją jest tworzenie nowoczesnej komunikacji w nowych mediach, storytelling oraz branding. Prywatnie miłośnik sportu oraz kina noir.

O czym będzie mówił?

“Blah, blah, blah, blah, blah, blah, blah in Dying Lights II. “

Czy w skrócie: Tytuł prezentacji jest długi, ale historia, którą Wam opowiem krótka - jak w Dying Lights II stworzyliśmy świat, który stanowi odbicie naszej ludzkiej natury

ŁUKASZ SŁOTWIŃSKI

Last, but not least. #2 Łukasz Słotwiński

Od 18 lat piszę, wymyślam i projektuje. Równolegle, byłem też menedżerem w mediowej korporacji, a zespoły pod moim kierunkiem zdobyły 25 nagród kreatywnych w dziedzinie designu w tym za najlepszą identyfikację kanału telewizyjnego w Europie dla Minimini+, złoto KTR za czołówkę serialu Belfer, czy prace identyfikacji kanałów Canal+

Pracowałem jako dyrektor kreatywny i artystyczny w Young & Rubicam, G7, Canal+ i BNA. Przez 7 lat zarządzał wewnętrznym działem kreacji Canal+

Tworzyłem i projektowałem m.in. dla: Colgate, Palmolive, Danon, Fortis Bank, Saturn, PBP Bank, Plus, Heyah,  Belfer, Canal+. Minimini, Kruk, Big Milk, Kuchnia+, Papaya Films, cyber_Folks, m-Bank

A posłuchamy wystąpienia o: Uncesored, unseen or unpublished - czyli wszystkie najdziwniejsze i najważniejsze momenty z 18 lat mojego zawodowego dorastania.

Dowodziki są?

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Media Ready (Group One) przygotowała dwa spoty dla marki Enterol Forte do kampanii telewizyjnej i online w wersji całorocznej oraz letniej. Agencja odpowiada za ich koncept kreatywny oraz produkcję. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu rozpisanego przez firmę Biocodex Polska.
Filip Gapiński dołącza do zespołu agencji gamingowej Fantasyexpo na stanowisko Lead Creative Strategist.
Agencje mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell – marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.
Krakowska agencja 360, WEC Communication jest odpowiedzialna za promocję ADATA i XPG w Polsce. Od stycznia 2023 roku poszerzyła zakres obsługi dla tajwańskiego producenta z zakresu Public Relations.
Petal Ads (wcześniej HUAWEI Ads), wiodący w branży ekosystem reklamy mobilnej, został członkiem Mobile Marketing Association (MMA) w Europie. Tym samym dołącza do prestiżowego grona złożonego z ponad 800 organizacji – przedstawicieli środowiska Marketing Technology (MarTech), firm medialnych i marketingowych. Platforma potwierdza tym samym aspiracje do bycia kluczowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764