logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Santa Grafika - spotkanie projektantów

   21.09.2022, przeczytano 1207 razy
ilustracjastrzałka

Projektujesz, dizajnujesz i działasz kreatywnie? Nie zamykaj się w domu (a na pewno nie w firmie), tylko ciesz się grafiką ze swoimi: bądź częścią Santa Grafika!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/santa-grafika---spotkanie-projektantow,397293,artykul.html

Sprawa jest prosta: raz w miesiącu porzucamy samotność w Illustratorze i rozmawiamy o tym, co musi znosić psychika grafika (naszym partnerem jest przecież The Brief) wśród pasjonatów i zajawkowiczek projektowania: stwórzmy razem przestrzeń do rozmowy o tym, czym się zajmujemy, udzielajmy sobie wskazówek, posłuchajmy prelekcji, a potem wybierzmy się na coś zakrapianego (lub zerowego) na imprezie.

Skoro branża nie daje się nam popisać towarzysko (i wiedzowo), zróbmy to sami! W każdej chwili możesz stać się prelegentką/prelegentem, zawsze możesz opowiedzieć nam o ciekawym kejsie, swojej graficznej krucjacie, projekcie, przez który niemal eksplodował_ś z dumy (ku własnej uciesze, ale niekoniecznie klienta). A jeśli chcesz po prostu posłuchać, poznać się, połączyć w bólu albo entuzjazmie (bo wszyscy wiemy, że grafika to źródło cierpień, ale i wielu przyjemności), wpadaj koniecznie: zapraszamy razem z ekipą Schronu, która gwarantuje nam nie tylko d o b r ą z a b a w ę (yes,we know), ale też sprzęt, wsparcie, promocję i zainteresowaną publiczność (umówmy się, to więcej, niż da nam jakiekolwiek biuro).

To co, widzimy się na Santa Grafika? Kuba Enzo Rutkowski (dyrektor kreatywny i założyciel agencji Kommunikat) już u nas był!

INFORMACJE OGÓLNE:

  • Miejsce: Schron ul. Kościuszki 68
  • Data: 29.09 godzina 19:00
  • Goście: Michał Mierzwa, Bartosz Włodarczyk, Łukasz Słotwiński
  • Prowadząca: Weronika Harzyńska
  • Trzy wystąpienia, później panel z gośćmi.

BIO GOŚCI:

MICHAŁ MIERZWA

Czas na przedstawianie naszych gości. #1 Michał Mierzwa.

Projektant z 12-letnim stażem i partner w Uniforma Studio. Od początku swojej zawodowej praktyki nie tylko projektował identyfikacje, ale również organizował wydarzenia kulturalne i festiwale. We współpracy z muzykami tworzył audiowizualne występy w klubach i galeriach sztuki. Branding postrzega jako bardzo złożone i wrażeniowe doświadczanie marki, mocno osadzone w kulturze. Z tego powodu w projekty identyfikacji wizualnych angażuje nie tylko tradycyjne projektowanie 2D, ale także interakcje,  animacje i 3D. Ojciec dwóch córek.

Zapytany o czym będzie mówił, napisał: "To co robiłem w przeszłości (przez 10 lat organizacja imprez, festiwali i występy VJ w klubach), to jak to wpływa na naszą obecną działalność, jak świadomość kultury pomaga budować marki i w drugą stronę, jak świadomość budowania marek może pomagać promować wydarzenia kulturalne i dlaczego warto wspierać kulturę. Temat na przykład: “Branding w kontekście kultury”. Ewentualnie, jeśli uznasz to za dowcipne: “Branding. Trochę kultury!

Na resztę dowcipów czekajcie do 29.09!

BARTOSZ WŁODARCZYK

Kogo posłuchacie jeszcze? #2 Bartosz Włodarczyk

Multidyscyplinarny Art director i Projektant pochodzący z Poznania. Z wykształcenia jest inżynierem, grafikiem stale poszukującym nowych dróg rozwoju. Włodarczyk to zdobywca wielu krajowych i międzynarodowych nagród oraz wyróżnień na festiwalach takich jak: Cannes Lions, Golden drum, Eurobest, New York Festivals® Advertising Awards, KTR, Polish Graphic Design Awards i inne. Jest kilkukrotnym laureatem konkursu dla młodych kreatywnych Young Creative. 

Bartek zdobywał doświadczenie reprezentując największe polskie i międzynarodowe agencje oraz studia projektowe takie jak Saatchi&Saatchi, McCann Worldgroup, 180hearbeats + JvM, BNA czy The BEAST. Odpowiadał za komunikację i design m.in Mastercard, Unicef, WWF, McDonald’s czy Coca - Cola. Jest również autorem książki o historii designu marki E. Wedel.  

Jego specjalizacją jest tworzenie nowoczesnej komunikacji w nowych mediach, storytelling oraz branding. Prywatnie miłośnik sportu oraz kina noir.

O czym będzie mówił?

“Blah, blah, blah, blah, blah, blah, blah in Dying Lights II. “

Czy w skrócie: Tytuł prezentacji jest długi, ale historia, którą Wam opowiem krótka - jak w Dying Lights II stworzyliśmy świat, który stanowi odbicie naszej ludzkiej natury

ŁUKASZ SŁOTWIŃSKI

Last, but not least. #2 Łukasz Słotwiński

Od 18 lat piszę, wymyślam i projektuje. Równolegle, byłem też menedżerem w mediowej korporacji, a zespoły pod moim kierunkiem zdobyły 25 nagród kreatywnych w dziedzinie designu w tym za najlepszą identyfikację kanału telewizyjnego w Europie dla Minimini+, złoto KTR za czołówkę serialu Belfer, czy prace identyfikacji kanałów Canal+

Pracowałem jako dyrektor kreatywny i artystyczny w Young & Rubicam, G7, Canal+ i BNA. Przez 7 lat zarządzał wewnętrznym działem kreacji Canal+

Tworzyłem i projektowałem m.in. dla: Colgate, Palmolive, Danon, Fortis Bank, Saturn, PBP Bank, Plus, Heyah,  Belfer, Canal+. Minimini, Kruk, Big Milk, Kuchnia+, Papaya Films, cyber_Folks, m-Bank

A posłuchamy wystąpienia o: Uncesored, unseen or unpublished - czyli wszystkie najdziwniejsze i najważniejsze momenty z 18 lat mojego zawodowego dorastania.

Dowodziki są?

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764