logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Santander Bank Polska: „Jak Jeździsz” z nominacją do European Excellence Awards

  PR 23.11.2018, przeczytano 389 razy

Projekt został nominowany w kategorii obejmującej lokalne inicjatywy z Polski, Ukrainy i Mołdawii. Nagrody European Excellence Awards są przyznawane za wybitne osiągnięcia w dziedzinie PR i komunikacji. Celem „Jak Jeździsz” jest promocja odpowiedzialnego i kulturalnego zachowania na drodze w lokalnych społecznościach. Zwycięskie projekty zostaną wybrane 6 grudnia br. podczas gali w Dublinie.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/santander-bank-polska%3A-_jak-jezdzisz_-z-nominacja-do-european-excellence-awards,380255,artykul.html

W Polsce ponad 20 milionów osób jest uprawnionych do prowadzenia pojazdów. Z badania przeprowadzonego na zlecenie Santander Bank Polska wynika, że niemal co drugi kierowca jeździ samochodem każdego dnia. Większość z nich przestaje się dokształcać po zdaniu egzaminu na prawo jazdy i w efekcie miewa wątpliwości związane z eksploatacją auta czy prawidłowym poruszaniem się po drogach. Stąd pomysł na „Jak Jeździsz”  - ogólnopolski projekt drogowy, który zaangażuje jak największą liczbę kierowców do promowania bezpiecznej i kulturalnej jazdy oraz wymiany informacji na tematy związane z jazdą samochodem.

- Naszym celem jest stworzenie największej w kraju społeczności kierowców, którzy mogą dzielić się wiedzą i mieć realny wpływ na poprawę bezpieczeństwa w lokalnym środowisku. Działania kierujemy przede wszystkim do młodych. Zamiast straszyć i ostrzegać pokazujemy korzyści z odpowiedzialnych zachowań na drodze. Cieszymy się, że nasze starania zostały docenione przez międzynarodowe środowisko European Excellence Awards – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor Biura Sponsoringu i Projektów Relacyjnych w Santander Bank Polska.

Małe społeczności – duży efekt

Choć z roku na rok powstają nowe kampanie dotyczące odpowiedzialnego zachowania na drodze, niewiele z nich dociera do mniejszych miejscowości. Komunikacja „Jak Jeździsz” jest prowadzona przede wszystkim w mediach społecznościowych i poprzez organizację wydarzeń w lokalnych społecznościach. Za pośrednictwem fanpage’a „Jak Jeździsz” internauci kilka razy w tygodniu mogą liczyć na merytoryczne porady oraz aktualne informacje drogowe. Przy wsparciu ambasadora projektu, kierowcy wyścigowego Kuby Giermaziaka, przekazywane są wartościowe porady dotyczące m. in. kultury jazdy, eksploatacji i wyposażenia samochodu, przepisów drogowych, pierwszej pomocy w razie kolizji i wypadku drogowego, prawidłowego przewożenia dzieci i techniki jazdy.

Profil „Jak Jeździsz” na Facebooku obserwuje ponad 120 tysięcy osób. Zasięg fanpage’a w ubiegłym roku wyniósł aż 29 milionów - jest jednym z największych zajmujących się bezpieczeństwem drogowym w Polsce.

Projekt Santander Bank Polska merytorycznie wspiera Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego - koalicja sektora prywatnego, publicznego i organizacji pozarządowych, działająca na rzecz zmniejszenia liczby wypadków na drogach.

Nagrody European Excellence Awards są przyznawane za wybitne osiągnięcia w dziedzinie PR i komunikacji od 2007 roku. Dzięki kategoriom obejmującym szeroki zakres - od komunikacji wewnętrznej po public relations, są kompleksowym przeglądem najważniejszych projektów komunikacyjnych w Europie. Pełna lista tegorocznych nominacji znajduje się TUTAJ

Źródło: Santander Bank Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764