logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Santander Bank Polska nagrodzony w konkursie Złote Spinacze 2021

  PR 10.12.2021, przeczytano 576 razy

W tegorocznej edycji konkursu, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, Santander Bank Polska otrzymał nagrodę Srebrny Spinacz w kategorii „Finanse”, za kampanię „Cyberprzysłowia” przeprowadzoną w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/santander-bank-polska-nagrodzony-w-konkursie-zlote-spinacze-2021,394106,artykul.html

- Cieszymy się, że jury doceniło naszą kampanię. W naszej branży cyberbezpieczeństwo jest jednym z najwyższych priorytetów, a dynamiczne tempo rozwoju współczesnego świata sprawiło, że temat bezpieczeństwa danych w sieci jest istotny praktycznie dla każdego z nas. Pandemia oraz przenoszenie coraz większej części codzienności do świata wirtualnego uwidoczniły jak wiele wciąż jest do zrobienia, by propagować edukację dotyczącą unikania zagrożeń cyfrowych. Podjęliśmy to wyzwanie i poprzez takie kampanie jak „Cyberprzysłowia” przekazujemy w atrakcyjny sposób wiedzę jak dbać o swoje bezpieczeństwo w sieci – mówi Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Santander Bank Polska.

Kampania „Cyberprzysłowia” została zapoczątkowona w lutym 2021 r. na kanałach social media Santander Bank Polska i jej celem było propagowanie bezpieczeństwa w sieci przy wykorzystaniu chwytliwych haseł bazujących na najpopularniejszych polskich przysłowiach. Wszystko po to, by jeszcze skuteczniej zwrócić uwagę użytkowników Internetu na podstawowe zasady zapewniające bezpieczeństwo danych osobowych jak i bankowych w przestrzeni wirtualnej. Wśród kreacji publikowanych w trakcie kampanii znalazły się m.in. takie przysłowia, jak: „Podejrzanemu mailowi w link się nie zagląda”,  „Nie chwal dnia przed wylogowaniem się z konta” czy np. „Gdzie dwóch zna hasło, tam trzeci korzysta

Kontynuacją działań edukacyjnych dot. cyberbezpieczeństwa w Santander Bank Polska jest kampania „Bajki dla dorosłych”, w której bank zaprasza do obejrzenia serii bajek stworzonych przez popularnych pisarzy: Janinę Bąk, Wojciecha Chmielarza i Jakuba Szamałka.  Ich twórczość przełożono na trzy krótkie filmy, które opowiadają o tym jak dobrze „skrojona”, bajkowa historia może uśpić naszą czujność w internecie i do jakich konsekwencji to prowadzi.

Źródło: Santander Bank Polska S.A.

www.santander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764