logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Santander Bank promuje się jako pracodawca

  PR 23.06.2021, przeczytano 644 razy

Co mają ze sobą wspólnego: człowiek wybierający niestandardowe rozwiązania, czarodziej widzący więcej niż inni, ambitna kobieta ratująca świat i dociekliwy detektyw? To cechy zbieżne z umiejętnościami specjalistów Santander Bank Polska. Nowa kampania pokazuje, jakie możliwości rozwoju oferuje firma i jakich pracowników poszukuje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/santander-bank-promuje-sie-jako-pracodawca,392002,artykul.html

Kampania employerbrandingowa, przedstawiająca pracowników jako superbohaterów, powstała na podstawie badań i strategii marki pracodawcy. Jest odpowiedzą na wyzwanie, przed jakim stanął Santander Bank Polska przy poszukiwaniu pracowników m. in. do obszaru IT, ryzyka, analizy danych i sieci sprzedaży.

– Poszukujemy kandydatów na niezwykle wymagającym i konkurencyjnym rynku pracy. Zależy nam na tym, aby wyróżnić się wśród innych firm, rekrutujących osoby o podobnych profilach, a także zbudować pozytywne skojarzenia z marką. Projektując kampanię skierowaną do naszych potencjalnych kandydatów, chcieliśmy pokazać, że doceniamy codzienną pracę każdej osoby zatrudnionej w firmie i wiemy, że za spektakularnymi sukcesami stoi „zwykła”, sumienna praca. Dla nas osoby, które ją wykonują, są wzorem do naśladowania i bohaterami codzienności, na których zawsze możemy polegać. To właśnie o nich i dla nich jest ta kampania – mówi Marta Pszczółkowska, dyrektor Biura Marki Pracodawcy w Santander Bank Polska.

Za koncept i realizację kampanii odpowiada agencja employerbrandingowa MJCC. Tym razem, biorąc pod uwagę sytuację pandemiczną, postawiono na kampanię wykorzystującą narzędzia online, dostosowane do grup docelowych. Potencjalni kandydaci, zainteresowani pracą w Santander Bank Polska, zetkną się z działaniami z obszarów: performance marketingu, targetowanych kampanii w mediach społecznościowych oraz Google Ads czy content marketingu. Linia kreatywna kampanii zostanie wykorzystana również do celów komunikacji wewnętrznej Banku, a także podczas przyszłych procesów onboardingowych.

Kampania będzie trwała do połowy lipca, a jesienią zaplanowana jest kolejna odsłona.

Źródło: Grupa Santander Bank Polska S.A.

www.santander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764