logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding

  PR 24.05.2019, przeczytano 470 razy
ilustracjastrzałka

Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/santander-bank-polska-z-wyroznieniem-za-rebranding,382601,artykul.html

Wyróżnienie dla Santander Bank Polska jest częścią opublikowanego właśnie raportu „Marka/ Marketer Roku” wydawanego corocznie przez magazyn Media i Marketing Polska, w którym bank znalazł się obok najlepszych brandów, agencji marketingowych i reklamowych na polskim rynku.

–  Sukces jest zawsze tak duży jak wyzwanie, któremu trzeba sprostać. Dla nas w ubiegłym roku oraz w ogóle w historii banku kluczowym była zmiana nazwy oraz marki. Dziś możemy być dumni z tego, jak cały proces został przeprowadzony i przyjęty oraz jakie przyniósł efekty. Bardzo cieszy nas fakt, że zostało to również docenione przez branżę. Co najważniejsze, rebranding stał się dla naszych Klientów oraz naszych Pracowników, ambasadorów marki Santander, zmianą bardzo pozytywną jako źródło nowych możliwości, korzyści oraz inspiracji –  komentuje Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Santander Bank Polska.

Bank został doceniony za sprawne działania rebrandingowe i komunikacyjne, które uznane zostały za wzór rynkowy dla innych marek, które będą przeprowadzały podobne zmiany w przyszłości. W ocenie jury bank celująco wywiązał się z wyzwania jakim było dotarcie z informacją o nadchodzących zmianach i umiejętne przeprowadzenie przez proces rebrandingu ponad 6,5 mln klientów. W strategii komunikacji zmiany marki,  uznanie jury zdobyło podkreślenie warstwy emocjonalnej przekazów oraz wyeksponowanie międzynarodowego wizerunku brandu.

Raport „Marka/ Marketer roku” to efekt corocznego ogólnopolskiego badania satysfakcji klientów przeprowadzanego przez branżowy magazyn „Media i Marketing Polska” wspólnie z pracownią badawczą Kantar. Poświęcony jest brandom globalnym obecnym na polskim rynku. Elementem raportu jest wyłonienie zwycięzców w kategoriach: Marka Roku, Najlepsza agencja reklamowa, eventowa, Dom Medialny i CMO Roku. Badanie przeprowadzone zostało na próbie ponad 1,2 tys. marketerów – menedżerów wysokiego i średniego szczebla.

Źródło: Santander Bank Polska

www.santander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764