logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SAPR z nowym zarządem

  PR 15.09.2022, przeczytano 1139 razy
ilustracjastrzałka

Emilia Hahn, założycielka agencji PR Hub, została prezeską Stowarzyszenia Agencji Public Relations.   Do zarządu weszli również Łukasz Dziedzic, członek zarządu i dyrektor generalny Grupy PRC Holding, Sylwia Kuligowska, CEO i założycielka SCOPE PR, Paweł Soproniuk, prezes zarządu, partner w Neuron APR oraz Jakub Zajdel, CEO more communications agency. Zarząd SAPR został wybrany na dwuletnią kadencję. Wybory odbyły się 14 września, podczas walnego zgromadzenia członków Stowarzyszenia Agencji Public Relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sapr-z-nowym-zarzadem,397225,artykul.html

- Nowy zarząd SAPR-u za główny cel stawia dalszą integrację środowiska public relations i pracę na rzecz branży. Chcemy być słyszalnym głosem w debacie, dotyczącej działań komunikacyjnych. Dla naszych członków planujemy stworzyć przestrzeń do budowania nowych biznesowych relacji. Jednym z głównych obszarów działań będzie też praca na rzecz edukacji, w szczególności podniesienia atrakcyjności branży public relations wśród młodych ludzi. – powiedziała Emilia Hahn, prezeska SAPR.

SAPR powstało 20 października 2020 r. w celu reprezentacji i wspierania firm działających w branży PR. Na przestrzeni ostatnich dwóch lat SAPR stało się znaczącą organizacją branżową, rozwijając projekty, które już dzisiaj cieszą się ogromnym uznaniem. Liczba członków Stowarzyszenia wzrosła niemalże dwukrotnie, obecnie jest to prawie 40 podmiotów.

- PR Wings, szkoła 3PR, Think Tank, projekty badawcze to tylko wybrane działania Stowarzyszenia, na czele którego miałem zaszczyt stać przez ostatnie dwa lata. Dziękuję całemu zarządowi, z którym miałem przyjemność współpracować, za czas i zaangażowanie. Nowemu zarządowi przekazujemy projekty, które już się sprawdziły oraz inspiracje do prowadzenia kolejnych. – podsumował Dariusz Tworzydło, ustępujący prezes zarządu SAPR.

W skład zarządu weszło grono profesjonalistów, reprezentujących firmy ze wszystkich obszarów public relations oraz o różnej skali działalności.

Emilia Hahn, założycielka i prezeska agencji PR Hub. Posiada ponad 20 lat doświadczenia w konsultingu.  Specjalizuje się w realizacji działań z obszaru Public Affairs, zarządzaniu kryzysami, strategiach CSR, a także w realizacji kampanii edukacyjnych z obszaru zdrowia i żywienia. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, gdzie należy do klubu „PR dla nauki, nauka dla PR, a także członkini Rady Programowej Wydziału Nauk o Zdrowiu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Autorka artykułów branżowych. Z jej inicjatywy, w ramach PR Hub, realizowane są autorskie projekty edukacyjne projektowane we współpracy z Wydziałem Nauk o Zdrowiu WUM.

Łukasz Dziedzic, od ponad 14 lat związany z branżą PR i marketingu. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego na kierunku „Dziennikarstwo i komunikacja społeczna” oraz Wyższej Szkoły Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych na kierunku „Reklama i PR”. W ostatnich latach pracował jako rzecznik prasowy EXPO Kraków, dyrektor ds. komunikacji i strategii medialnych w agencji public relations i dyrektor zarządzający domu mediowego. Obecnie dyrektor generalny i Członek Zarządu Grupy PRC Holding. Wykładowca akademicki (WSB, Uniwersytet Ekonomiczny, Politechnika Śląska).

Sylwia Kuligowska, CEO i założycielka SCOPE PR. Były rzecznik prasowy spółki CENZIN (Polska Grupa Zbrojeniowa) - dostawcy usług i sprzętu specjalnego dla policji, sił zbrojnych, służb mundurowych i jednostek specjalnych. Prelegent, wykładowca gościnny m.in. ASzWoj (Podyplomowe Studia Polityki Obronnej - kurs generalski). Doradca ds. komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, media relations. Wspiera korporacje, NGOs, firmy sektora defence i security. Członek Rady Programowej SAPR.

Paweł Soproniuk, partner i prezes zarządu Neuron Agencji Public Relations. Komunikacją zajmuje się od 2002 roku i specjalizuje się w komunikacji kryzysowej oraz wewnętrznej. Ekspert związany z think-tankami, pracuje także dla Komisji Europejskiej w programie z obszaru przemysłów kreatywnych. Prowadzi zajęcia ze studentami na kierunku Zarządzanie Projektami na Politechnice Warszawskiej oraz w ramach 3PR SAPR. Opracowuje i realizuje strategiczne warsztaty dla samorządów i biznesu. Członek PSPR, reprezentuje Neuron Agencję PR w międzynarodowej sieci Plexus PR. Szczęśliwie żonaty, ojciec trzech wspaniałych córek. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.

Jakub Zajdel, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, Ingolstadt School of Management, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od 2008 roku właściciel agencji doradztwa komunikacyjnego Consulting & More (obecnie more communications agency) specjalizującej się w doradztwie komunikacyjnym, komunikacji korporacyjnej, produktowej, mediach społecznościowych oraz influencer marketingu. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Od czerwca 2020 r. EMEA President Międzynarodowej Organizacji Niezależnych Firm Public Relations IPREX. Od 2016 r. związany z komunikacją dla Anny i Roberta Lewandowskich. Obecnie jako Business Development odpowiada za poszukiwanie i wdrażanie nowych obszarów biznesowych dla Anny i Roberta Lewandowskich.

Źródło: Stowarzyszenie Agencji Public Relations

www.sapr.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764