logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SAR i TVN Media po raz ósmy z cyklem #OpinieJuroraEffie

  PR 06.08.2024, przeczytano 1038 razy
ilustracja

Już po raz ósmy Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media – Sponsorem Strategicznym Konkursu i Gali Effie Awards Poland – realizują cykl #opiniejuroraeffie. Tegoroczna współpraca jest wyjątkowa, ponieważ Effie Awards Poland obchodzi swoje okrągłe 25 urodziny a TVN Media był przy konkursie od samego początku. W ramach tegorocznej edycji projektu 120 jurorów Effie – ekspertów w dziedzinie marketingu i efektywnego budowania strategii komunikacji marek – podzieliło się swoimi spostrzeżeniami na temat najbardziej aktualnych i istotnych dla branży zagadnień. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sar-i-tvn-media-po-raz-osmy-z-cyklem-opiniejuroraeffie,405243,artykul.html

Wyniki tegorocznej ankiety przeprowadzonej wśród jurorów Effie wraz z komentarzami przewodniczących grup jurorskich będą publikowane w ciągu kolejnych 13 tygodni poprzedzających galę rozdania nagród konkursu Effie Awards 2024, która odbędzie się już 5 listopada. Tegoroczną edycję cyklu #opiniejuroraeffie rozpoczyna publikacja dotycząca analizy potrzeb widza, które decydują o wyborze treści na platformie streamingowej.

„Cieszy nas, że cykl #opiniejuroraeffie to inicjatywa, która już na stałe wpisała się w świadomości branży mediowej jako unikatowa baza wiedzy na temat głównych zagadnień i trendów związanych z efektywnością współczesnej komunikacji marketingowej. Naszym celem jest być zawsze blisko potrzeb naszych Klientów, a jedną z nich jest trzymanie ręki na pulsie w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Wyczucie rynku, zrozumienie odbiorcy i wyzwań marketingowych to klucz do efektywności. Platforma #opiniejuroraeffie, dając świeże spojrzenie na trendy i opinie branży, wzmacnia ją w poszukiwaniu skutecznych metod dotarcia do odbiorców” - powiedziała Joanna Poniatowska, Head of B2B Communication Strategy TVN Warner Bros. Discovery.

„Branża komunikacji marketingowej nieustannie staje przed wyzwaniami wynikającymi nie tylko z postępu technologicznego i nowych narzędzi, ale również z dynamicznie zmieniającej się sytuacji społecznej i gospodarczej w Polsce oraz na świecie. Od 25 lat współpracując z TVN Media, obserwujemy, jak rynek reaguje na te zmiany i staramy się być na bieżąco z nowymi trendami. Od ośmiu lat prowadzimy wspólny cykl #opiniejuroraeffie, który odpowiada na najważniejsze pytania nurtujące naszą branżę. O wyjątkowości cyklu decyduje udział ekspertów z Jury Effie Awards Poland, reprezentujących wszystkie obszary komunikacji marketingowej i mediów. Po każdej gali prezentujemy nagrodzone złotem kampanie i innowacyjne rozwiązania biznesowe, stanowiące nie tylko przykład skutecznych działań, ale także inspirację do odważnych strategii marketingowych. Zaczynając od 7 sierpnia, zachęcamy do śledzenia cotygodniowych publikacji z cyklu #opiniejuroraeffie” – powiedziała Wioleta Kowalczyk-Żelek, Senior Project Manager SAR Effie Poland.

Publikacje w ramach #opiniejuroraeffie są udostępniane na platformie wiedzy i inspiracji tv.tvnmedia.pl oraz na stronie awards.effie.pl.

Publikacje z zeszłorocznej edycji cyklu.

 Link do części 1
• Link do części 2
• Link do części 3
• Link do części 4
• Link do części 5
• Link do części 6
• Link do części 7
• Link do części 8
• Link do części 9
• Link do części 10
• Link do części 11
• Link do części 12
• Link do części 13 

Źródło: Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsza edycja nagród CRAFTY - SPR Awards
Crafty – SPR Awards to nowa inicjatywa Stowarzyszenia Producentów Reklamowych, mająca na celu wyróżnienie twórców reklam i wzmocnienie branży. Założeniem jest to, aby to sami twórcy oceniali prace swoich kolegów i koleżanek, przy wsparciu producentów zrzeszonych w SPR. Lista laureatów zostanie ogłoszona podczas uroczystej gali, która odbędzie się 30 września w warszawskim...
Dorota Żak nagrodzona za ilustracje w konkursie Piórko
Drugi etap konkursu „Piórko 2024. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” rozstrzygnięty. Dorota Żak, laureatka organizowanych przez sieć Biedronka twórczych zmagań, otrzymała 100 tys. złotych za ilustracje do książki „Moje czarne szczęście”. Ogłoszenie wyników odbyło się w trakcie Wieczoru Przyjaciół Fundacji Powszechnego...
VML z czterema mieczami KTR
VML z kolejnymi nagrodami na najważniejszym festiwalu kreatywnym w Polsce. Agencja została nagrodzona dwoma srebrnymi i dwoma brązowymi mieczami KTR za projekty zrealizowane dla czterech różnych klientów.
Gerety Awards: Brąz dla Women Against Populists
Kobiety Przeciwko Populistom (Women Against Populists) z Brązem na Gerety Awards 2024! Wspólne zgłoszenie inicjatyw zachęcających kobiety do uczestnictwa w wyborach parlamentarnych otrzymało nagrodę w kategorii: Work For Good - Integrated. 
ING wyróżnione w konkursie KTR
ING Bank Śląski otrzymał srebrny miecz w największym w Polsce konkursie kreatywności KTR, za piosenkę "Nie daj się wkręcić w sieci", nagraną w Mieście ING w Roblox.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764