logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sara James i Jann bohaterami kampanii Puma

  PR 07.03.2024, przeczytano 584 razy
ilustracjastrzałka

PUMA przedstawia kampanię promując najnowszy drop modelu Palermo. Bohaterami spotu są ambasadorzy marki: Sara James oraz Jann, którzy przenoszą widzów na ulice słonecznej Sycylii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sara-james-i-jann-bohaterami-kampanii-puma,403353,artykul.html

Sara James i Jann to przedstawiciele sceny muzycznej, którzy w zawrotnym tempie stali się ulubieńcami szerokiego grona fanów. W ostatnich latach dołączyli do marki PUMA prezentując ją na wielu płaszczyznach. Tak jest też i przy tej kampanii, której sercem stał się 60-sekundowy spot nakręcony we Włoszech. Ukazuje on codzienne życie dwóch zwaśnionych rodzin, niczym z dramatu Szekspira: Capulettich i Montecchich. Obok ambasadorów występują Romeo i Julia, których łączy kibicowska pasja do jednego klubu Palermo F.C. a w kulminacyjnym momencie ich relacja przeobraża się w miłość, której siła jednoczy na zawsze obie rodziny.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

PUMA zagłębia się w bogate dziedzictwo kultury tarasowej, ruchu, który narodził się w latach 80., rewolucjonizując piłkę nożną i modę. Kultura tarasowa stała się synonimem stylu życia, sposobu podróży na mecze, charakterystycznego ubioru i dobrze wyselekcjonowanej sceny muzycznej.

Trend kultury tarasowej dzisiaj przeżywa renesans w modzie. Za pośrednictwem spotu chcieliśmy nie tylko zaprezentować kolejne kolorystki Palermo - jednego z najważniejszych modeli z portfolio PUMA na ten rok – ale również podkreślić to, co swoim stylem prezentują światowe gwiazdy, takie jak: Dua Lipa, czy Jack Grealish. Zaangażowanie lokalnych artystów - Sary i Janna nie było przypadkowe. PUMA od lat wychodzi poza granice sportu odkrywając i wspierając młode talenty z przeróżnych środowisk. Marka działa z nimi zarówno na scenie jak i poza nią, towarzysząc im w drodze do dalszego rozwoju.” – mówi Katarzyna Węsławowicz, Head of Marketing EE marki PUMA.

Za reżyserię spotów odpowiada Piotr Kujda. Muzykę skomponował Kamil Holden Kryszak, zdjęcia zrealizował Igor Połaniewicz. Sesja zdjęciowa do kampanii wykonana została przez Kamila Kotarbę. Za kreację oraz produkcję kampanii odpowiedzialna jest agencja high&. Komunikacje mediową, działania PR oraz influencer marketing realizuje agencja teal.

Źródło: Puma

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764