logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sarota PR w sieci Worldcom Public Relations Group

  PR 23.05.2024, przeczytano 282 razy

SAROTA PR dołączyła do Worldcom Public Relations Group – globalnej sieci agencji PR. Jest zarazem jedynym polskim członkiem grupy. Dzięki temu zyskuje możliwość wymiany doświadczeń z czołowymi agencjami z całego świata oraz udziału we wspólnych międzynarodowych projektach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sarota-pr-w-sieci-worldcom-public-relations-group,404341,artykul.html

aproszenie do Worldcom PR Group wiązało się z przejściem przez wymagający proces weryfikacji – agencje kandydujące do członkostwa w grupie muszą spełniać odpowiednie normy dotyczące jakości, profesjonalizmu, etyki i standardów pracy. Na ostatnim etapie SAROTA PR została przyjęta do sieci na mocy jednogłośnej decyzji stowarzyszonych agencji z 49 krajów.

– Dołączenie do Worldcom PR Group stwarza nam nowe możliwości śledzenia trendów, poszerzania wiedzy i know-how w międzynarodowej społeczności najlepszych specjalistów w dziedzinie komunikacji – mówi Katarzyna Sarota, CEO SAROTA PR. – Dzięki partnerstwu zyskujemy możliwość realizacji projektów na znacznie szerszą skalę oraz oferowania klientom dodatkowych usług i dostępu do innych rynków w ramach współpracy ze stowarzyszonymi agencjami.

Sieć od ponad 70 lat zrzesza niezależne agencje PR z całego świata – od obu Ameryk, przez Europę po Azję – dzięki czemu ich przedstawiciele mają możliwość wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk dotyczących prowadzenia działań komunikacyjnych.

Zdaniem przedstawicieli grupy agencje PR z całego świata coraz częściej poszukują strategicznych sojuszy, dzięki którym mogą zwiększać swoje możliwości operacyjne. – Jesteśmy świadkami transformacji, która nie tylko wzmacnia istniejące już partnerstwa w ramach Worldcom PR Group, ale też pomaga nam się rozwijać – mówi Stefan Pollack, globalny przewodniczący Worldcom PR Group i prezes The Pollack Group. – Pomimo rozległego globalnego zasięgu grupa pozostaje skoncentrowana na identyfikowaniu i angażowaniu agencji, które wspierają nasze cele. Wzmacnia to naszą obecność w kluczowych regionach i sektorach, jednocześnie sprawiając, że wciąż jesteśmy liderami i innowatorami w branży PR.

 

Źródło: SAROTA PR

www.sarota.pl

Dodatkowe informacje:

O Worldcom PR Group
Worldcom Public Relations Group to czołowe partnerstwo niezależnych firm public relations na świecie. W skład grupy wchodzą 143 biura zatrudniające około 2000 pracowników w 115 miastach na sześciu kontynentach. W ubiegłym roku partnerzy Worldcom PR Group odnotowali łączne przychody przekraczające 350 milionów dolarów, obsługując 3034 klientów. Powstała w 1988 roku grupa ma na celu umożliwienie najsilniejszym, najbardziej kompetentnym i niezależnym firmom zapewnienia szybkiego i trwałego wpływu poprzez mądrą strategię komunikacyjną – gdziekolwiek na świecie klient potrzebuje wsparcia. Partnerzy obsługują klientów krajowych, międzynarodowych i wielonarodowych, zachowując jednocześnie elastyczność i koncentrację na obsłudze klienta charakterystyczne dla niezależnych agencji. Dzięki Worldcom PR Group klienci mają natychmiastowy dostęp do specjalistycznej wiedzy komunikacyjnej od profesjonalistów, którzy rozumieją język, kulturę i zwyczaje obowiązujące w regionach, w których działają. Więcej informacji o Worldcom PR Group można znaleźć na stronie www.worldcomgroup.com.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Satysfakcja w kampanii sklepów Komfort
W połowie czerwca br. wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną “Satysfakcja”. Jest to pierwsza na świecie kampania reklamowa wyprodukowana przy użyciu nowatorskiej technologii 3D i sztucznej inteligencji (AI). Kampania obejmuje TV, digital, OOH oraz działania z zakresu advocacy i ma potrwać do marca 2025 roku.
Agencja Good One PR nowym członkiem ZFPR
Do Związku Firm Public Relations dołączyła nowa agencja – Good One PR. To kolejna firma, która zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Tyle dobra - w kampanii Maślanki Mrągowskiej
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
To się nie kruszy - kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
500 głosów Tomasza Jakubiaka w kampanii addressable TV dla Zrzeszenia BPS
Sztuczna inteligencja wsparła przygotowanie ponad 500 wersji spotów wykorzystywanych w nowej kampanii addressable Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS. Tę szeroko zakrojoną geotargetowaną akcję zaplanowały Wavemaker i GroupM.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764