logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sarota PR z obsługą Withsecure

  PR 20.09.2022, przeczytano 691 razy

Fińska firma z branży cyberbezpieczeństwa – WithSecure – wybrała agencję SAROTA PR do prowadzenia działań media relations w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sarota-pr-z-obsluga-withsecure,397272,artykul.html

Umowa o pomiędzy SAROTA PR i WithSecure została podpisana na czas nieokreślony. Oprócz budowania relacji z mediami i PR-u eksperckiego, agencja realizuje dla WithSecure™ zlecenia z obszaru digital marketingu.

Obsługa nowego klienta agencji jest prowadzona przez zespół składający się z Anny Gondek (public relations specialist) i Jacka Dembickiego (public relations manager).

Firma WithSecure – wcześniej znana jako F-Secure Business – została założona w 1988 roku i jest notowana na Helsińskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu NASDAQ OMX Helsinki Ltd. Skupia się na dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań bezpieczeństwa IT dla firm i organizacji z całego świata.

SAROTA PR jest pierwszą agencją PR, która obsługuje WithSecure na polskim rynku. Wyboru agencji dokonano po rekomendacji na bazie historii współpracy z firmą F-Secure.

Źródło: SAROTA PR

www.sarota.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764