logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sarsa dołącza do #Teamhuawei

  PR 16.10.2018, przeczytano 457 razy

Sarsa, wokalistka, kompozytorka i producentka, została nowym członkiem #TeamHuawei, grupy influencerów związanych z marką i używających na co dzień produktów Huawei. Sarsa dołączyła do #TeamHuawei na kilka dni przed globalną premierą nowych, flagowych smartfonów z serii Huawei Mate 20.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sarsa-dolacza-do-teamhuawei,379760,artykul.html

Marta Markiewicz, występująca pod pseudonimem artystycznym Sarsa, jest piosenkarką, autorką tekstów i kompozytorką. Jej dwa studyjne albumy – debiutancki „Zapomnij mi” wydany w 2015 roku i „Pióropusze” z 2017 roku – uzyskały odpowiednio status platynowej i złotej płyty. Jest autorką tekstów i muzyki dla różnych wykonawców, laureatką nagród na wielu festiwalach i właścicielką bardzo popularnego kanału na YouTube, notującego odsłony idące w dziesiątki milionów. Droga Sarsy do popularności zaczęła się od udziału w kilku różnych programach typu talent show, które – jak sama mówi – były dla niej lekcją życia i pokory.

- Moja historia muzyczna ma wiele wspólnego z hasłem „Make It Possible”. Nie byłoby mnie tu, gdzie jestem, gdybym sama nie uczyniła tego możliwym, gdybym nie walczyła o to, w co wierzę. Każdy z nas trafia na przeszkody i spotyka ludzi, którzy podcinają nam skrzydła – sztuką jest zachować wiarę w siebie, być świadomym swojego celu i po prostu do niego dążyć, nawet jeśli przejście tej drogi potrwa nieco dłużej. #TeamHuawei, do którego dołączam, jest pełen dowodów na to, że upór w walce o marzenia opłaca się – mówi Sarsa.

Kapitanem #TeamHuawei jest Robert Lewandowski, ambasador marki w Polsce. W skład „drużyny Huawei” wchodzą: Kuba Wojewódzki, jeden z najbardziej znanych dziennikarzy w Polsce; prezenter i dziennikarz Krzysztof Jankowski „Jankes”; modelka Karolina Pisarek; aktorka Marta Wierzbicka; model Jacob Kosel; kucharz Damian Kordas, zwycięzca IV edycji Master Chef; youtuberki Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec, twórczynie kanału Szparagi i fotograf Błażej Jeleń.

- Bardzo się cieszę, że Sarsa jest z nami. Jest kolejną osobowością w #TeamHuawei, której życie i zawodowa kariera idealnie korespondują z motto naszej marki. Ona cała jest „Make It Possible” – i to dotyczy nie tylko jej sukcesów muzycznych, ale także sposobu, w jaki generalnie patrzy na życie. Taka filozofia jest nam niezwykle bliska – mówi Dorota Haller, dyrektor marketingu, komunikacji i digital w Huawei CBG Polska.

Sarsa dołączyła do #TeamHuawei tuż przed globalną premierą najnowszych smartfonów z serii Huawei Mate 20 i będzie obecna na uroczystej prezentacji nowych produktów w Londynie, 16 października. Jej obecność w #TeamHuawei to zapowiedź kreatywnych projektów, łączących świat technologii Huawei ze światem muzyki.

Źródło: Huawei Consumer Business Group

www.consumer.huawei.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764