logo
WIADOMOŚCI

SAS liderem raportu Gartner Magic Quadrant for Digital Marketing Analytics 2017

redakcja  PR 11.01.2018, przeczytano 366 razy

Po raz trzeci z rzędu SAS znalazł się w kwadrancie liderów raportu Gartner Magic Quadrant for Digital Marketing Analytics.* Dotarcie do klienta i mierzenie efektywności działań realizowanych w obszarze marketingu cyfrowego to główne wyzwania biznesu. Organizacje budują przewagę konkurencyjną w tym zakresie dzięki wykorzystaniu narzędzi analitycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sas-liderem-raportu-gartner-magic-quadrant-for-digital-marketing-analytics-2017,35078,artykul.html

Platforma SAS Customer Intelligence, wykorzystująca analitykę predykcyjną oraz uczenie maszynowe, pomaga specjalistom ds. marketingu w realizacji zaawansowanych i wielokanałowych strategii adresujących potrzeby współczesnych klientów oraz weryfikacji efektywności prowadzonych działań. SAS uzyskał w raporcie najwyższe oceny w kategoriach zdolność do realizacji i wizja rozwoju.

Firmy są obecnie zalewane ogromem cyfrowych danych dotyczących klientów i muszą mieć możliwość agregowania i analizowania informacji istotnych dla ich biznesu oraz podejmowania właściwych działań szybciej od konkurencji. Fakt, że po raz kolejny zostaliśmy liderem w raporcie firmy Gartner dowodzi, że platforma analityczna SAS pozwala pracownikom odpowiedzialnym za marketing uporządkować chaos informacyjny i skutecznie realizować działania w zakresie pozyskania, obsługi i utrzymania klienta – mówi Wilson Raj, Global Director of Customer Intelligence w SAS.

Najnowsze rozwiązanie SAS Customer Intelligence 360 zapewnia całkowity wgląd we wszystkie dane potrzebne do zoptymalizowania indywidualnych doświadczeń klienta oraz daje pewność, że uzyskana wiedza jest kompletna i zgodna z prawdą. To pozwala wyjść do klienta z wartościową i zadowalającą ofertą, przy jednoczesnym przestrzeganiu procedur i wytycznych związanych z marką. Rozwiązania SAS Customer Intelligence 360 są w pełni zintegrowane z platformą SAS Customer Intelligence, tworząc kompleksowe środowisko do realizacji programów marketingowych.

Źródło: SAS

www.sas.com/poland

Dodatkowe informacje:

*Gartner, Magic Quadrant for Digital Marketing Analytics, Martin Kihn, Christi Eubanks, Lizzy Foo Kune, 4 października 2017

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Nowa generacja 27-calowych monitorów NEC
NEC Display Solutions wprowadza na rynek najnowszą generację 27-calowych monitorów MultiSync: NEC E271N, NEC EA271F oraz NEC PA271Q. Monitory stworzone z myślą o wygodnej i efektywnej pracy zapewniają m.in. komfortową przestrzeń roboczą dla wielu aplikacji na jednym ekranie.
Do Multikina z 2b design
Sieć kin Multikino ruszyła z nową odsłoną graficzną Kina na Obcasach, za której realizację odpowiadała agencja 2b design.
SEO: Bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea Hub
SEO może stać się przepisem na sukces nie tylko wielkich koncernów, ale przede wszystkim małych przedsiębiorstw. Ta, zyskująca na popularności część marketingu internetowego jest na językach coraz większej liczby specjalistów. Z odpowiednią wiedzą jej działanie może okazać się niezwykle proste. Co oznaczają tajemnicze trzy litery i w jaki...
Salestube partnerem w programie Google Marketing Platform
Agencja SalesTube, należąca do Group One, została oficjalnym ​Google Marketing Platform Sales Partner. W ramach współpracy, SalesTube stworzył dedykowany zespół specjalistów, gwarantujący najwyższej jakości ekspertyzę i usługi z wykorzystaniem rozwiązania Google Marketing Platform. Do jego zadań należy m.in. rozwój...
Zdalnie sterowana kamera PTZ 4K 60p od Panasonic
Panasonic zaprezentował podczas ostatnich targów InfoComm zdalnie sterowaną kamerę AW-UE150. To pierwszy model PTZ umożliwiający rejestrowanie obrazu w jakości 4K 60p. Sprawdzi się podczas transmisji wideo z wykładów, konferencji czy koncertów.
 
poniedziałek 23.07.2018, 232 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone