logo
WIADOMOŚCI

SAS liderem raportu Gartner Magic Quadrant for Digital Marketing Analytics 2017

  PR 11.01.2018, przeczytano 386 razy

Po raz trzeci z rzędu SAS znalazł się w kwadrancie liderów raportu Gartner Magic Quadrant for Digital Marketing Analytics.* Dotarcie do klienta i mierzenie efektywności działań realizowanych w obszarze marketingu cyfrowego to główne wyzwania biznesu. Organizacje budują przewagę konkurencyjną w tym zakresie dzięki wykorzystaniu narzędzi analitycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sas-liderem-raportu-gartner-magic-quadrant-for-digital-marketing-analytics-2017,35078,artykul.html

Platforma SAS Customer Intelligence, wykorzystująca analitykę predykcyjną oraz uczenie maszynowe, pomaga specjalistom ds. marketingu w realizacji zaawansowanych i wielokanałowych strategii adresujących potrzeby współczesnych klientów oraz weryfikacji efektywności prowadzonych działań. SAS uzyskał w raporcie najwyższe oceny w kategoriach zdolność do realizacji i wizja rozwoju.

Firmy są obecnie zalewane ogromem cyfrowych danych dotyczących klientów i muszą mieć możliwość agregowania i analizowania informacji istotnych dla ich biznesu oraz podejmowania właściwych działań szybciej od konkurencji. Fakt, że po raz kolejny zostaliśmy liderem w raporcie firmy Gartner dowodzi, że platforma analityczna SAS pozwala pracownikom odpowiedzialnym za marketing uporządkować chaos informacyjny i skutecznie realizować działania w zakresie pozyskania, obsługi i utrzymania klienta – mówi Wilson Raj, Global Director of Customer Intelligence w SAS.

Najnowsze rozwiązanie SAS Customer Intelligence 360 zapewnia całkowity wgląd we wszystkie dane potrzebne do zoptymalizowania indywidualnych doświadczeń klienta oraz daje pewność, że uzyskana wiedza jest kompletna i zgodna z prawdą. To pozwala wyjść do klienta z wartościową i zadowalającą ofertą, przy jednoczesnym przestrzeganiu procedur i wytycznych związanych z marką. Rozwiązania SAS Customer Intelligence 360 są w pełni zintegrowane z platformą SAS Customer Intelligence, tworząc kompleksowe środowisko do realizacji programów marketingowych.

Źródło: SAS

www.sas.com/poland

Dodatkowe informacje:

*Gartner, Magic Quadrant for Digital Marketing Analytics, Martin Kihn, Christi Eubanks, Lizzy Foo Kune, 4 października 2017

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Założycielka przychodni Animal Center wystąpiła w kampanii T-mobile
Kiedy Zofia Gaińska postanowiła założyć własną przychodnię weterynaryjną specjalizującą się w rehabilitacji zwierząt, w Polsce ta dziedzina dopiero kiełkowała. Dziś Animal Center to już dwie placówki w Warszawie oraz kilkanaście tysięcy fanów w mediach społecznościowych. W codziennym kontakcie z klientami Zofia wykorzystuje możliwości internetu, a ostatnio wystąpiła...
Automatic Letter Bender z kompleksową obsługą klienta
Mocną stroną firmy Automatic Letter Bender jest szeroka, kompletna oferta obejmująca zaawansowane technologicznie giętarki do liter 3d, wysokiej jakości plotery frezujące CNC Router Black Series, spawarkę laserową oraz akcesoria do budowy liter 3d– taśmy, kleje, ręczne narzędzia. Jesteśmy znani również z efektywnego serwisu i szybko reagującego Działu Obsługi Klienta.
Brandglow dla Ministerstwa Cyfryzacji
„e-Zamówienia, elektroniczne zamówienia publiczne” to program realizowany przy wsparciu Unii Europejskiej, mający na celu usprawnienie i przyspieszenie procedur związanych z zamówieniami publicznymi. W ramach programu powstanie szereg udogodnień, które z jednej strony pomogą oferentom na prezentację ich ofert z drugiej - instytucjom nadzorującym, pozwolą na pełną kontrolę nad...
Oddział Dziecięcy makowskiego szpitala pełen barw
Dzięki autorskiemu programowi społecznemu FFiL Śnieżka SA „Dziecięcy świat w kolorach”, Oddział Dziecięcy szpitala w Makowie Mazowieckim zyskał nowe oblicze. Jego sale i korytarz ozdobiły kolorowe malunki, wśród których znajdziemy m.in. motywy barwnej łąki z akcentem czerwonych maków, nawiązujących do nazwy miasta. Uroczyste otwarcie odmalowanej...
50 czujników od Eurobanku: 2. edycja kampanii #Bezsmogu
Mysłowice, Jarosław, Turek, Głogów czy Starogard Gdański - to tylko kilka z 50 miejscowości, w których eurobank zainstalował kolejne czujniki smogu w swoich placówkach w ramach 2. edycji kampanii #BezSmogu. Bank zainicjował kampanię w 2017 r. jako swoją odpowiedź na smog – problem społeczny, który dotyczy każdego z nas i z którym trzeba się zmierzyć tu i teraz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone