logo
WIADOMOŚCI

SAS liderem raportu Gartner Magic Quadrant for Digital Marketing Analytics 2017

redakcja  PR 11.01.2018, przeczytano 347 razy

Po raz trzeci z rzędu SAS znalazł się w kwadrancie liderów raportu Gartner Magic Quadrant for Digital Marketing Analytics.* Dotarcie do klienta i mierzenie efektywności działań realizowanych w obszarze marketingu cyfrowego to główne wyzwania biznesu. Organizacje budują przewagę konkurencyjną w tym zakresie dzięki wykorzystaniu narzędzi analitycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sas-liderem-raportu-gartner-magic-quadrant-for-digital-marketing-analytics-2017,35078,artykul.html

Platforma SAS Customer Intelligence, wykorzystująca analitykę predykcyjną oraz uczenie maszynowe, pomaga specjalistom ds. marketingu w realizacji zaawansowanych i wielokanałowych strategii adresujących potrzeby współczesnych klientów oraz weryfikacji efektywności prowadzonych działań. SAS uzyskał w raporcie najwyższe oceny w kategoriach zdolność do realizacji i wizja rozwoju.

Firmy są obecnie zalewane ogromem cyfrowych danych dotyczących klientów i muszą mieć możliwość agregowania i analizowania informacji istotnych dla ich biznesu oraz podejmowania właściwych działań szybciej od konkurencji. Fakt, że po raz kolejny zostaliśmy liderem w raporcie firmy Gartner dowodzi, że platforma analityczna SAS pozwala pracownikom odpowiedzialnym za marketing uporządkować chaos informacyjny i skutecznie realizować działania w zakresie pozyskania, obsługi i utrzymania klienta – mówi Wilson Raj, Global Director of Customer Intelligence w SAS.

Najnowsze rozwiązanie SAS Customer Intelligence 360 zapewnia całkowity wgląd we wszystkie dane potrzebne do zoptymalizowania indywidualnych doświadczeń klienta oraz daje pewność, że uzyskana wiedza jest kompletna i zgodna z prawdą. To pozwala wyjść do klienta z wartościową i zadowalającą ofertą, przy jednoczesnym przestrzeganiu procedur i wytycznych związanych z marką. Rozwiązania SAS Customer Intelligence 360 są w pełni zintegrowane z platformą SAS Customer Intelligence, tworząc kompleksowe środowisko do realizacji programów marketingowych.

Źródło: SAS

www.sas.com/poland

Dodatkowe informacje:

*Gartner, Magic Quadrant for Digital Marketing Analytics, Martin Kihn, Christi Eubanks, Lizzy Foo Kune, 4 października 2017

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Nowe lampy LED marki Aputure
Firma Foxfoto - dystrybutor marki Aputure - rozszerza ofertę lamp LED marki Aputure o trzy nowe modele z serii Light Storm.
Książęce spełnia marzenia piwoszy – Porter Bałtycki już w ofercie
Książęce nie spoczywa na laurach i prezentuje kolejny stały wariant w kolekcji. Książęce Porter o głębokiej, ciemnej barwie, niezwykłej mocy ekstraktu oraz złożonym profilu sensorycznym czerpie z najlepszych tradycji piwowarskich naszego regionu.
Nikon z czterema nagrodami TIPA World Awards 2018
Cztery produkty Nikona uhonorowano prestiżowymi nagrodami TIPA World Awards 2018. Wybór przeprowadziło stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association), globalny autorytet dla branży fotografii i obrazowania. Nikon D850 zdobył tytuł „Najlepsza lustrzanka zawodowa” (‘Best DSLR Professional’), Nikon D7500 – „Najlepsza lustrzanka ekspercka” (‘Best APS-C DSLR Expert’), a obiektyw AF-S NIKKOR ...
Na sukces składają się cechy dobrego negocjatora oraz - przede wszystkim - przygotowanie i wiedza. Poznanie skutecznych narzędzi zapewni przewagę nad rozmówcą, a stąd droga do osiągnięcia celu jest bardzo bliska. Tajniki procesów negocjacyjnych, już 25 kwietnia we wrocławskim Idea Hub przedstawi Aneta Kaczmarek, prawniczka i trener kariery, związana z marką BeonWave. ...
Openhouse z produkcyjnymi ploterami Artemis już 26 kwietnia
26 kwietnia 2018 będą miały miejsce w Opolu prezentacje wielkoformatowych maszyn do druku LED-UV i solwentowego marki Artemis.
 
piątek 20.04.2018, 65 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone