logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sąsiedzi Pat i Mat w reklamie serwisu Tablica.pl

  PR 22.10.2012, przeczytano 8424 razy
ilustracja

W telewizji i Internecie rozpoczęła się kampania serwisu ogłoszeń lokalnych Tablica.pl pod hasłem „Sprzedawaj po sąsiedzku”. Jej bohaterami są postacie znane z czeskiego serialu animowanego Pat i Mat, które dzięki aplikacji mobilnej Tablica.pl odkrywają zalety sąsiedzkiego handlowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sasiedzi-pat-i-mat-w-reklamie-serwisu-tablica.pl,17017,artykul.html

Kampania „Sprzedawaj po sąsiedzku” podkreśla lokalny charakter serwisu Tablica.pl, jednocześnie komunikując użytkownikom możliwość korzystania z usług serwisu za pomocą telefonu.

Na potrzeby kampanii powstały dwa 30-sekundowe spoty, w których postacie animowane z bajki „Pat i Mat”, w Polsce znanej bardziej pod nazwą „Sąsiedzi”, przekonywać będą, że najprostszym sposobem na pozbycie się niepotrzebnych rzeczy jest wystawienie ich na sprzedaż w serwisie Tablica.pl. Podobnie jak w oryginalnej wersji bajki, majsterkowicze będą mieli do rozwiązania problem. Różnica polega na tym, że idąc z duchem czasu, nie będą w tym celu używać tradycyjnych narzędzi tj. młotek czy śrubokręt, a skorzystają ze zdobyczy nowoczesnej techniki: komputera i smartfona.

Cała kampania reklamowa oprócz telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne, m.in. TVN, Polsat, TVP) obejmuje także Internet (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl, Interia.pl). Ponadto dla fanów serwisu został przygotowany konkurs – na specjalnie w tym celu powstałej stronie internetowej uczestnicy będą mogli stanąć za konsoletą i wcielić się w rolę DJ’a. Na twórców najlepszych beatów, zgrywających się z charakterystycznym dla Tablicy podkładem dźwiękowym, czekają nagrody – zestawy maskotek Pat i Mat oraz iPody. Konkurs ruszy w listopadzie.

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest  agencja Pride&Glory Interactive. Akcja reklamowa potrwa do końca listopada.

Pierwszy spot reklamowy pt. „Komoda” można obejrzeć pod adresem: http://tablica.pl/tv/

Źródło: Tablica.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764