logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sąsiedzi Pat i Mat w reklamie serwisu Tablica.pl

  PR 22.10.2012, przeczytano 5637 razy
ilustracja

W telewizji i Internecie rozpoczęła się kampania serwisu ogłoszeń lokalnych Tablica.pl pod hasłem „Sprzedawaj po sąsiedzku”. Jej bohaterami są postacie znane z czeskiego serialu animowanego Pat i Mat, które dzięki aplikacji mobilnej Tablica.pl odkrywają zalety sąsiedzkiego handlowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sasiedzi-pat-i-mat-w-reklamie-serwisu-tablica.pl,17017,artykul.html

Kampania „Sprzedawaj po sąsiedzku” podkreśla lokalny charakter serwisu Tablica.pl, jednocześnie komunikując użytkownikom możliwość korzystania z usług serwisu za pomocą telefonu.

Na potrzeby kampanii powstały dwa 30-sekundowe spoty, w których postacie animowane z bajki „Pat i Mat”, w Polsce znanej bardziej pod nazwą „Sąsiedzi”, przekonywać będą, że najprostszym sposobem na pozbycie się niepotrzebnych rzeczy jest wystawienie ich na sprzedaż w serwisie Tablica.pl. Podobnie jak w oryginalnej wersji bajki, majsterkowicze będą mieli do rozwiązania problem. Różnica polega na tym, że idąc z duchem czasu, nie będą w tym celu używać tradycyjnych narzędzi tj. młotek czy śrubokręt, a skorzystają ze zdobyczy nowoczesnej techniki: komputera i smartfona.

Cała kampania reklamowa oprócz telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne, m.in. TVN, Polsat, TVP) obejmuje także Internet (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl, Interia.pl). Ponadto dla fanów serwisu został przygotowany konkurs – na specjalnie w tym celu powstałej stronie internetowej uczestnicy będą mogli stanąć za konsoletą i wcielić się w rolę DJ’a. Na twórców najlepszych beatów, zgrywających się z charakterystycznym dla Tablicy podkładem dźwiękowym, czekają nagrody – zestawy maskotek Pat i Mat oraz iPody. Konkurs ruszy w listopadzie.

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest  agencja Pride&Glory Interactive. Akcja reklamowa potrwa do końca listopada.

Pierwszy spot reklamowy pt. „Komoda” można obejrzeć pod adresem: http://tablica.pl/tv/

Źródło: Tablica.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Festiwaldruku.pl - Do zobaczenia we wrześniu
W Niemczech, które są drugim po Chinach największym rynkiem branży wystawienniczej, pierwsze wydarzenia planowane są już w czerwcu. Centrum kongresowe RAI Amsterdam jest gotowe do przeprowadzenia próbnych wydarzeń tego lata. Targi Klintex w Korei z pełnymi obostrzeniami sanitarnymi mamy już za sobą. Zwiedzający dopisali. Prace nad wrześniowym...
Opus B dla Mccormick na rynkach francuskim i brytyjskim
Agencja przygotowała wiosenną kampanię digital dla marek Ducros i Schwartz.
Komunikacja+ nawiązała współpracę z Grupą Goldenmark
Komunikacja+PR zajmie się obsługą Grupy Goldenmark – jednego z największych dystrybutorów złota i srebra lokacyjnego w Polsce.
­Jakub Zajdel na stanowisku EMEA President w Iprex
W czerwcu 2020 roku Jakub Zajdel, założyciel i CEO more communications agency, objął funkcję EMEA President w IPREX – Międzynarodowej Organizacji Niezależnych Firm PR, zrzeszającej ponad 60 agencji z całego świata. Jego kadencja potrwa 2 lata, do maja 2022. Wcześniej rolę tę pełnił Harri Kammonen, Managing Director Manifesto - agencji zlokalizowanej w Helsinkach.
Kampania Depositphotos wspierająca fotografów podczas kwarantanny
Jeden z największych międzynarodowych banków zdjęć rozpoczął kampanię #LockdownArt, aby wesprzeć fotografów, którzy tworzą pomimo obecnych ograniczeń.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764