logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Satrevolution prezentuje nową identyfikację wizualną

  PR 11.10.2021, przeczytano 170 razy
ilustracjastrzałka

SatRevolution, wrocławska spółka, która produkuje i wysyła w przestrzeń kosmiczną nanosatelity, zaprezentowała swój nowy wizerunek. Rebranding objął wszystkie elementy identyfikacji - począwszy od zmiany logotypu, przez kolorystykę, po stronę internetową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/satrevolution-prezentuje-nowa-identyfikacje-wizualna,393328,artykul.html

SatRevolution jest jedną z 12 spółek wyróżnionych w raporcie NASA “State of the Art Small Spacecraft Technology”. Na swoim koncie ma 5 udanych wyniesień satelitarnych i przygotowuje się do kolejnych. Współpracuje z takimi gigantami, jak Virgin Orbit czy SpaceX.

· Rebranding spółki kosmicznej to wspaniałe wyzwanie. Decydując się na zmiany, chcieliśmy podkreślić kosmiczną technologię, którą oferujemy - mówi Bartosz Lanc, CMO SatRevolution, który odpowiadał za projekt po stronie spółki. - Jednym z motorów napędowych są inwestorzy. Atrakcyjny i spójny brand oraz transparentna komunikacja na zewnątrz to elementy, które zdecydowanie ułatwiają prowadzenie rozmów inwestycyjnych, szczególnie na ich początkowym etapie.

Generyczny krój, który widniał w dotychczasowym logo, został zastąpiony autorską typografią, w której konstrukcja liter nawiązuje do obłych kształtów gwiazdy, a ostre ścięcia glifów - to odniesienie do kształtu satelit. Identyfikacja wizualna została wzbogacona o zestaw dedykowanych ikon, stworzonych na bazie liter nowego logotypu.

Dodatkowo został opracowany system minimalistycznych ilustracji nawiązujących bezpośrednio do eksploracji kosmosu. Nowa, jasna kolorystyka podkreślają minimalistyczny i jednocześnie techniczny charakter brandu.

Proces rebrandingu został zrealizowany ze względu na potrzebę uspójnienia komunikacji. Dzięki zmianom udało się nie tylko odświeżyć wizualizację marki, wypracować nowy kształt materiałów wizerunkowych i sprzedażowych oraz zmienić stronę internetową, ale również zweryfikować i zaktualizować działania komunikacyjne tak, by były spójne ze strategią biznesową SatRevolution.

ilustracjastrzałka

· Cały system identyfikacji wizualnej stał się bardziej pojemny i responsywny - wyjaśnia Lanc. - W praktyce oznacza to spore ułatwienie w tworzeniu kolejnych elementów przy zachowaniu maksymalnej spójności wizerunku.

Ze strony SatRevolution za proces rebrandingu był odpowiedzialny Bartosz Lanc, CMO, dla którego był to kolejny tego typu projekt dla firmy z branży technologicznej. Wcześniej odpowiadał za rebranding spółki Zmorph SA, polskiego producenta drukarek 3D. Projekt ten został wyróżniony w ramach konkursu Polish Graphic Design Awards w kategorii Identyfikacja wizualna rozszerzona.

Koncept zmiany identyfikacji wizualnej powierzono Symbol Studio z Gliwic. O wyborze tej agencji zdecydowało jej doświadczenie w prowadzeniu projektów przemysłowych i technicznych.

ilustracjastrzałka

Źródło: SatRevolution

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Ancymony z nową kampanią dla Rossmanna
Wystartowała kampania „Taki skład to rozumiem” marki enerBIO. Za realizację odpowiada Agencja Ancymony.
Twórca internetowy Andrzej Tucholski ambasadorem Gizmi.io
Psycholog biznesu i twórca internetowy Andrzej Tucholski, który spędził dekadę w Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce, został ambasadorem Gizmi.io - pierwszej w Polsce platformy chat-commerce, która zmienia komunikatory internetowe w sklepy. Zapowiada też start pierwszego wspólnego projektu Gizmi Influencer Boot Camp.
Kool Things, zintegrowana agencja marketingowa specjalizująca się w grach wideo, przedłużyła i rozszerzyła umowy z kluczowymi klientami. Wśród nich są Bilibili, Jagex i Private Division. Nowe kontrakty obowiązują od października.
Czy polski e-commerce potknie się tuż przed żniwami?
Na październikowym posiedzeniu Rada Polityki Pieniężnej nieoczekiwanie podwyższyła referencyjną stopę procentową o 40 punktów bazowych – z 0,1 procent do 0,5 procent. Zła wiadomość dla e-handlu nadeszła na samym progu sezonu świątecznego. Firmy, które już zaciągnęły kredyty – czy to bankowe, czy pozabankowe – mogą spodziewać się stopniowego...
Brother rozbudowuje ofertę profesjonalnego druku etykiet dzięki współpracy z Teklynx
Brother rozpoczyna nowe partnerstwo z TEKLYNX, producentem oprogramowania do tworzenia kodów kreskowych. Współpraca obu firm sprawi, że zarówno produkcja, jak i druk etykiet będzie łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki temu partnerstwu Brother wzmocni portfolio oznaczeń do druku i pomoże przedsiębiorstwom w efektywnym tworzeniu etykiet zgodnych ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764