logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Satysfakcja i pełnia doznań dzięki innowacji od Durex

  PR 03.08.2023, przeczytano 809 razy
ilustracjastrzałka

Zaledwie 36% osób aktywnych seksualnie w Polsce korzysta regularnie z prezerwatyw.[1] Najczęstszym z argumentów przeciw ich używaniu jest przekonanie, że osłabiają poczucie bliskości i odczuwaną przyjemność. Tym samym prezerwatywa, to wciąż jedyna metoda antykoncepcyjna, która jednocześnie wspiera ochronę przed infekcjami przenoszonymi drogą płciową.[2] Dlatego w letniej kampanii promującej najcieńsze prezerwatywy w portfolio Durex, Reckitt prezentuje innowacyjną formułę Durex Invisible, która ma na celu zmaksymalizowanie doznań podczas bezpiecznego seksu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/satysfakcja-i-pelnia-doznan-dzieki-innowacji-od-durex,400960,artykul.html

Bycie tu i teraz, doświadczanie przyjemności każdym zmysłem jednocześnie oraz świadomy slow-life w odpowiedzi na szybkie tempo życia – to tylko niektóre techniki wspomagające nas w świadomym i szczęśliwym czuciu, że żyjemy. Przechodząc do sfery życia seksualnego, zmysły odgrywają kluczową rolę. Satysfakcja z intymnej sfery naszego życia ma pozytywny wpływ na ogólne samopoczucie i nastrój, zdrowie seksualne czy też budowanie bliskości relacji. Jedynie 35% Polaków jest zdecydowanie zadowolonych ze swojego życia seksualnego.[3] Co zrobić, aby osiągnąć 100-procentowy wskaźnik szczęścia w tym obszarze?

- Wiele osób nadal uważa, że prezerwatywy znacząco ograniczają doznania odczuwane podczas stosunku. Poczucie mniejszej przyjemność (18%) czy mniejszej bliskości (17%) to jedne z najczęściej wymienianych powodów rezygnacji z prezerwatywy. [4] Pragniemy odpowiadać na prawdziwe potrzeby ludzi i pomagać im w odkrywaniu siebie w seksie – tak, by mogli robić to w sposób przyjemny i bezpieczny. Ciągle pracujemy nad nowoczesnymi rozwiązaniami i takim są właśnie nowe, ulepszone Durex Invisible. To najcieńsze prezerwatywy w naszym portfolio, stworzone w oparciu o innowacyjną formułę. Oprócz cienkości, dla maksymalnych doznań, prezerwatywy mają też przyjemniejszy zapach oraz anatomiczny kształt Easy-on dla jeszcze lepszego dopasowania. – mówi Karolina Wierzbicka-Gajda, Category Manager Wellbeing Poland & EE, Reckitt.

W pogoni za pełnią doznań musimy jednak pamiętać o odpowiedniej ochronie. Prezerwatywy to jedyna metoda anykoncepcyjna, która wspiera również ochronę przed infekcjami przenoszonymi drogą płciową.[5] Jednocześnie, innowacyjne rozwiązania i formuły, mogą pomóc nam w doświadczaniu pełni doznań.

Aktywuj wszystkie zmysły

Doświadczanie chwil, pełne zanurzenie się w nich i eksploracja różnorodnych doznań są niezwykle ważne, nie tylko w kontekście intymności, ale także w każdym innym aspekcie życia. W zamyśle ożywienia tych wartości i stymulowania wszystkich zmysłów, Durex wraz z agencją kreatywną DDB, przygotował niezwykły „Pleasure Spot", który pod postacią niestandardowej fotobudki, zapewni kompleksowe, wielowymiarowe doświadczenie poprzez aktywację wielu zmysłów jednocześnie. Odwiedzający będą mogli skorzystać z Pleasure Spotu w warszawskim Lunaparku w dwóch terminach 5-6 sierpnia oraz 12-13 sierpnia.

Źródło: Reckitt Benckiser (Poland) S.A.

www.reckitt.com

Dodatkowe informacje:

[1] Sexual Wellbeing Tracking, GfK na zlecenie Reckitt Benckiser, Luty 2023
[2] https://www.who.int/en/news-room/fact-sheets/detail/family-planning-contraception
[3] Sexual Wellbeing Tracking, GfK na zlecenie Reckitt Benckiser, Luty 2023
[4] *Durex Poland Pre-Post, Październik 2022
[5] https://www.who.int/en/news-room/fact-sheets/detail/family-planning-contraception

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764